thirza en ik bij paard en koets

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-01 22:02

Vrijdag zou ik dus met thirza naar paard en koets gaan. Maar ik zal e ven bij het begin beginnen.
Ik kwam die dag rond half 12 aan. Eerst kwam thirz met allemaal foto's van sya en haar andere paardjes.
Echt hele toffe paardjes.
Daarna gingen we naar sya... Echt een supergave pony is dat... zou er zo verliefd op worden.. zo lief Lovers .
Thirza reed met haar naar de bak toe en ik sjokte erachteraan.
toen ging thirza rijden... lekker aan de teugel en lekker los.. maar toen kwam de galop... sjonge wat kan die hard galoperen zeg....
Na een tijdje mocht ik er ook even op...
Zo wat kan die leuk lopen zeg... zit alleen muurvast..
Ik ook even een galopje geprobeerd... nou dat viel neit mee zeg... pffffff.... en hard.... pfffffffff.

Daarna zei thirz... je kan ook a chterop... dus ik spring a chterop... nou ik kwam er dus echt niet op.
Ze is maar 1.48... maar sjonge ik ben zo een stijve hark (he thirz!)
Na 3 pogingen zat ik a chterop en reden we weer terug naar stal.
Vervolgens haar vastgezet en haar gewassen met zilvershampoo.

Opeens hoorde ik allemaal stemmen... waren het dus thirza haar ouders waar ze nou bleef... ze had dus om 3 uur afgesproken en het was al half 4...
oops foutje!
Haar ouders dus hartsikke kwaad.
Wij dus snel naar huis.....
Komt thirza er opeens a chter dat ze haar sleutels aan haar moeder heeft gegeven... dus kan ze zich nog niet omkleden.
Blonde a ctie van thirza dus Haha!

Ondertussen komt haar vader al met de trailer en kleedt thirz zich om in de auto... rare houdingen maar het lukte.

Eindelijk we waren in den bosch....
Mogen we de parkeerplaats niet op, omdat we geen deelnemerskaarten hebben.
Heel gedoe, maar vervolgens mogen we toch binnen komen.

thirza meteen sya eruitgehaald en daar op stal gezet.
Toen zagen we een shire... sya in het groot.... dus thirza er naar toe... zegt die man ben je er morgen ook? thirza van ja want dan heb ik show.... o dan mag je er morgen wel even opzitten en dan kan je op de foto (dat wou thirz graag)
vond dat wel zo supergaaf voor haar.... (ja ben echt blij voor je meid)
Meteen kwam er een jongen en die zei is dit sya????
Thirza van ja, hoezo? was het dus een jongen van bokt... leon.... (zit hier nog niet zolang)

ondertussen was het al 6 uur... dus wij naar de groningerstand maar geen nimber... dus wij maar weer verder.
eventjes rondgelopen en vervolgens ging ze sya losstappen.
Kwam er opeens de mededeling dat er geen springmateriaal was.... weer een probleem dus.
Op het laatste nippertje was het er gelukkig.

Nou toen kwam de show.
Was echt supergaaf. Gingen wel wat dingen fout, maar wel supertof.... (vertelt thirza wel Knipoog)

Thirza nog een beetje lopen sjanzen met een jongen... (wil wel weten of het wat geworden is thirz)

Nog even rondgelopen en toch nog even met nimber gemeet en nog naar haar show gekeken..
Jij kan e cht goed rijden nimber.... zou ik ook wel willen kunnen.

Rond 10 uur, half 11 ging en we weer naar huis... doodop ....
Nog e ven lekker gekletst met thirz, want ik bleef slapen..
De volgende ochtend had thirz weer show , en ik ging naar huis...
Thirz gaf me nog een lekkere knuffel... hoop niet dat je door had dat ik bijna moest huilen.... was echt een superfijn gevoel..


Thnxxx voor alles thirz!!!!

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 22:23

Was inderdaad wel een leuke show van de tinkers.........
Heb Thirza ook zien rijden en het zag er heel leuk uit!!!
Heb dat meisje ook nog zien vallen die die dressuur aan het doen was met het haar tinker en toen in de galop ging hij ineens rechtsaf vol in de rem om via de uitgang er vandoor te gaan dat meisje maakte er een beste smakkert af.......oeiiii.....weet jij of ze nog wat had, want het ging volgens mij nog wel aardig hard?

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-01 22:25

ja ging zeker hard.... ze had even last van haar been... maar later ging het wel weer.
Was ook leuk dat dat paard met die paraplu wegliep... was ook niet de bedoeling

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 22:38

klinkt heel gezellig heb al zin in morgen. (lekker zelf rijdne met de tinkertjes)
enja dat je valt kan altijd gebeuren. (wij moeten dus ook nette shabrakjes onder onze rokken doen want als je valt zien ze dat Haha! )
ricardo heeft dat trouwens al eerder egdaan weglopen terwijl hij stil moest staan tijdens een show. ach heeft ook wle were een leuk effect. enja wie wil er nu stil staan terwijl al die mensen naar jou kijken moet je wel de show stelen Haha!

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-01 22:39

ja dat vind ik nou ook...
was wel een komisch gezicht.
was wel heel leuk georganisseerd..
wel een stoer beest die ricardo... maar sya is de liefste Lovers

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 00:43

eeh hier ben ik dus (leon) ik ben vandaag ook nog geweest, nadat ik een gratis kaartje had gehad...
Thirza was natuurlijk heel erg vrolijk omdat ze op de shire gezeten had, maar thirza mag dat allemaal zelf vertellen... Vandaag was de show ongeveer hetzelfde, maar toch hartstikke leuk om nog een keer te zien!!!

En inderdaad, Nimber kan ontzettend goed rijden!!!

groetjes leon

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 00:55

Sya vind ik ook de liefste hoor haha, het was dus echt suuuuper echt kicken zoveel mensen die naar jou kijken echt super!!!!

de zaterdag show ging wel goed maar wel jammer dat danielle er af viel maar het blijven paarden en tinkers zijn echt niet zo lief en braaf dan waarze om bekent staan en ook zeker niet sloom, en dat laat ik zien *big smile*.
het was heeeel erg gezellig met chantal (tallie) haha volgensmij werd je echt gek van mijn blije buien (onderandere dat ik op shire mocht) *grijnz* (draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond. gooi je armen inde lucht en ga zitten met een zucht. stamp nu rond als een gans, zo gaat de kabouterdans) weet je nog chantal dat zong ik ook niet vaak ofzo he???? hihi

Sya was ook maar twee keer de bak uitgerend hoor haha maar eigenlijk was dat wel goed op tijd dus maakte het niet echt uit.

vandaag (zaterdag) heb ik op een shire mogen zitten echt suuupertof heeel erg gaaf echt ben echt heel erg blij, maar man wat was dat beest groot zeg haha kwam er echt niet op. de mensen van die shires die willen dus graag een foto hebben van sya naast die shire en die gaan ze dan ik het shire boekje laten zetten en dan krijg ik dat boekje ook weer echt heel gaaf.

de laatste show vond ik het beste kon sya lekker laten gaan op een bepaald moment echt kicken racen joh door die bak echt gaaaf.

maar ik ga zo lekker slapen ben wel erg moe dus xjes Thirza en een lebber van Sya

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 11:22

Yippee, ik heb eindelijk ook Thirza gemeet zaterdag en de show gezien. Je mag met recht trots zijn op je Tinker, ze is mooi, al is het niet mijn type. Haha! Helaas heb ik Kim's show wel gemist, maar wij kwamen voor IIsbrand en die hebben we wel gezien. Verder een meetinkje met wat 'oude bekenden' haha o.a. Lonneke, Merilyn, Paulien. Clown

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-01 15:57

werd helemaal niet gek vna je hoor.
Vond het leuk dat je zo vrolijk bent.
Heb je weleens anders gehoord.
Ja je hebt echt een tof paardje hoor.

Maarre wel dom dat je je sleutels was vergeten hoor Knipoog

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 17:59

nou je onderschrift Verdrietig jij is niet lief Verdrietig

haha geintje hoor ik vond het echt heel erg leuk, en nee ik zal mijn sleutels niet meer vergeten en ook niet meer te laat komen hoor Haha!

xxx
Thirza

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 20:03

heeeey leuk dat jullie het ook zo tof hebben gehad.. enne zo goed rijd ik nog lang niet hoor moeten nog een boel dingen verbeterd worden! Ik vond het heel gezellie en Thirza ik heb z'n tel nr voor je hoor van die leuke jongen *LOL*

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 21:19

Citaat:
Op 2001-11-18 19:03, schreef Nimber:
Thirza ik heb z'n tel nr voor je hoor van die leuke jongen *LOL*



ja dank je hihi Lovers

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 22:26

Jajaja Thir vond hem wel errrruuuugggg leuk hihi

Stinker LOVE Lovers .

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-01 22:40

ja was echt een lieve jongen thirz...
maar je moet hem volgende keer niet zo pesten om met sya steeds tegen hem aan te rijden.
Knipoog

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 08:26

haha ik heb met 'm gezoend nana hehe ik liep al weg had dag gezegd toen die vriend terug liep dat ik moest komen zoenen haha hij wou mijn e-mail adres ooknog weten en hij zou een paard zoeken voor dorine..
Hij wist zijn e-mail niet uit het hoofd maar als ie mij mailt krijg je dat van mij okee?