Morgen eindelijk!!! Verhuizen!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Morgen eindelijk!!! Verhuizen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 08:37

Ja eindelijk, na bijna 4 maanden verbouwen in het huis, gaan we morgen verhuizen! Het huis is totaal veranderd, veranderd van een oude boerderij tot een chique woonboerderij/villa Pling Het is echt heel mooi geworden De stallen zijn al gebouwt, en het staat echt heel chique! Haha! Mijn kamer is ook supercool geworden, de (schuine)wanden zijn licht-lila. en de vloerbedekking felroze Knipoog Echt heel stoer staat het Tong uitsteken Ik zal snel eens foto's maken van alles Cool
Ik heb nog steeds geen paardje gevonden, en heb besloten om daar ff mee te wachten. Ik heb een tijd heel veel paarden bezocht, waarvan ik weer 2 keer ben gevallen. Elke keer als ik nu op een paard stap om hem uit te proberen, komt die angst weer terug. Dus dat werkt niet. Ik ga het dus weer rustig opbouwen, en kijken of een eigen paard wel weer wat voor me is.. Verdrietig Volgende week komt mn zus dr paard, ik denk dat als ze er is, dat ik het wel weer leuk ga vinden Lachen
Nou ik hou jullie op de hoogte!
Doeidoeii


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 08:43

Ah super leuk Clau!!
Ik kom echt een keertje langs hoor! Haha! Haha!
Wel jammer van dat paardje.. Maar als het paard van je zus er is kun je misschien wel weer aan het vertrouwen werken. Lovers
Wat voor paard heeft je zus gekocht?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 08:49

Haha ja zeker weten moet je doen Lachen
Mn zus heeft een 5 jarige Hannoveraan merrie, een zwarte Haha! Ik had ergens al een foto staan, zal em ff zoeken Knipoog

*edit*

Foto is inmiddels kruisje geworden Boos!

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 08:52

Ik vroeg me laatst al af wanneer jullie gingen verhuizen! Klinkt erg leuk, van een oude boerderij naar een chique woonboerderij! (Nee ik ben niet jaloers hoor... Schijnheilig ) Maar heel veel plezier in je huis, en met t vinden van een leuk paardje! Haha!

Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 10:30

Wat leuk! Ben best wel nieuwsgierig hoe het is geworden, en ook hoe het was!!
Heel veel plezier in je nieuwe huis en met de verhuizing!

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 11:23

Ben erg benieuwd naar de foto's
Veel plezier in jullie nieuwe huis, enne dat paard daar loop je vanzelf een keer tegen aan

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 14:06

leuk joh, alvast heel veel plezier in jullie nieuwe huisje! ben benieuwd hoe het eruit ziet dus snel foto's maken Knipoog

Gamble

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:03

Clautje schreef:
Ja eindelijk, na bijna 4 maanden verbouwen in het huis, gaan we morgen verhuizen! Het huis is totaal veranderd, veranderd van een oude boerderij tot een chique woonboerderij/villa Pling Het is echt heel mooi geworden De stallen zijn al gebouwt, en het staat echt heel chique! Haha! Mijn kamer is ook supercool geworden, de (schuine)wanden zijn licht-lila. en de vloerbedekking felroze Knipoog Echt heel stoer staat het Tong uitsteken Ik zal snel eens foto's maken van alles Cool
Ik heb nog steeds geen paardje gevonden, en heb besloten om daar ff mee te wachten. Ik heb een tijd heel veel paarden bezocht, waarvan ik weer 2 keer ben gevallen. Elke keer als ik nu op een paard stap om hem uit te proberen, komt die angst weer terug. Dus dat werkt niet. Ik ga het dus weer rustig opbouwen, en kijken of een eigen paard wel weer wat voor me is.. Verdrietig Volgende week komt mn zus dr paard, ik denk dat als ze er is, dat ik het wel weer leuk ga vinden Lachen
Nou ik hou jullie op de hoogte!
Doeidoeii


Lief meiske!! Ik wist niet dat je een paar keer bent gevallen!! Bloos! Weet je wat, kom een paar keertjes op Winnetje rijden, die is zo betrouwbaar, daar val je echt niet vanaf!!

En dan kan je binnenkort toch een keer een eigen paard gaan kopen Haha!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 17:36

Gaaf, ben echt jaloers!! Waar ga je ookalweer heen? Hazerswoude?

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 21:05

heel veel plezier in jullie huisje.
waar staat het huis eigenlijk?

trotse moeder van 2 prinsesjes

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 22:51

Wat fijn dat je binnenkort naar je nieuwe huis kan ik ben ook erg benieuwd naar de foto's !

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 12:40

Tallie1979"]
[quote="Clautje schreef:
Ja eindelijk, na bijna 4 maanden verbouwen in het huis, gaan we morgen verhuizen! Het huis is totaal veranderd, veranderd van een oude boerderij tot een chique woonboerderij/villa Pling Het is echt heel mooi geworden De stallen zijn al gebouwt, en het staat echt heel chique! Haha! Mijn kamer is ook supercool geworden, de (schuine)wanden zijn licht-lila. en de vloerbedekking felroze Knipoog Echt heel stoer staat het Tong uitsteken Ik zal snel eens foto's maken van alles Cool
Ik heb nog steeds geen paardje gevonden, en heb besloten om daar ff mee te wachten. Ik heb een tijd heel veel paarden bezocht, waarvan ik weer 2 keer ben gevallen. Elke keer als ik nu op een paard stap om hem uit te proberen, komt die angst weer terug. Dus dat werkt niet. Ik ga het dus weer rustig opbouwen, en kijken of een eigen paard wel weer wat voor me is.. Verdrietig Volgende week komt mn zus dr paard, ik denk dat als ze er is, dat ik het wel weer leuk ga vinden Lachen
Nou ik hou jullie op de hoogte!
Doeidoeii


Lief meiske!! Ik wist niet dat je een paar keer bent gevallen!! Bloos! Weet je wat, kom een paar keertjes op Winnetje rijden, die is zo betrouwbaar, daar val je echt niet vanaf!!

En dan kan je binnenkort toch een keer een eigen paard gaan kopen Haha!
[/quote]

Ja graag! Als dat zou kunnen een keertje..Misschien dat ik dan wel weer mn vertrouwen terug kan krijgen... Scheve mond Lachen Als ik thuis weer internet heb, kunnen we ff een keertje afspreken!!

En het huis staat idd in Hazerswoude (-Dorp) Knipoog
Het is nu nog één grote puinhoop in t huis, er moeten nog veel verhuisdozen worden uitgepakt enzo, en het is echt groot ook; waar moet je alles laten??!! Haha!
Als het goed is heb ik deze week weer internet, kan ik thuis weer lekker bokken OK dan! Haha!


OoMyriaMoO

Berichten: 4176
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 19:06

Ohhh phat zeg!!

[jaloersss Schijnheilig ]
Veel plezier in je nieuwe huis en met je [hoop ik snel] nieuwe paardje!

[ik ga binnenkort ook verhuizen Haha! maar ze zijn ook nog bezig met verbouwen enzo..] straatje verderop Schijnheilig

i was hoping;
we could crack each other up
<3

Stal_Fiore

Berichten: 9326
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 19:46

Heerlijk... na al dat werk kan je eindelijk je mooie huisje in! Scuees met de verhuizeing! enne veel plezier in je nieuwe huis!

~ Noalie ~ Razzle ~
~ Myrtle ~ *voor altijd in mijn hart*

https://www.instagram.com/hinnikendgoud.zilver

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 07:47

Hou me op de hoogte, vind het leuk als je hierheen komt Haha! Van mij part neem je je zus maar mee Haha!

Maar die zal het te druk hebben met haar eigen peerd Schijnheilig Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 11:21

Ben benieuwd hoe het bevalt in je nieuwe huis nu. Haha!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 15:33

heyy clauwiee, leuk joh dat het zo gaaf is geworden!! nu maar hopen dat een een lief en betrouwbaar paardje kan vinden Lovers (ben je eigelijk nog welis naar exie geweest?)

Maar ja ik kom wel een keer langs Lachen elke keer zeggen we jaa we gaan weer afspreken maar dan komt het er weer niet van Tong uitsteken (ook met dat "fitnissen" whaha)

Nou ja veel plezier in je nieuwe huisie Lachen

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 15:41

Valerie schreef:

Maar ja ik kom wel een keer langs Lachen elke keer zeggen we jaa we gaan weer afspreken maar dan komt het er weer niet van Tong uitsteken (ook met dat "fitnissen" whaha)



Whahaha ja, dat is pas een ramp he Tong uitsteken Om ons voor te schamen Bloos Whaha ja we zouden ooit nog eens gaan 'fitnissen' ja Schijnheilig Haha!
Je moet ook echt snel langs komen dan, dan pik ik je wel ergens op ofzo Knipoog


Hoe mn huis tot nu toe bevalt: Groot! Tong uitsteken Ik kan mn draai nog niet echt vinden, van een normaal eensgezinswoning naar een grote woonboerderij... Wennen hoor Mn internet doet het ook nog niet, zelfs de t.v nog niet Dus dat is echt vervelen.. Ook nog geen paard gevonden, dus dat is ook al minder.. Maarja, dat komt allemaal wel Knipoog

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:34

Leuk!!!!! Heel veel plezier in je nieuwe huis...ennuh...ik wil ook wel fotootjes zien!!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:11

Fijn Clau, dat de hele rompslomp van de verhuizing achter de rug is Lachen !
Veel plezier in jullie nieuwe huis (en ik ben ook benieuwd hoe het geworden is; kan me de eerste foto´s van het huis nog wel herinneren Knipoog !)

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, knockout1, Lisewiesje en 28 bezoekers