Toppunt van ellende

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samshorse

Berichten: 63
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Maarssen

Toppunt van ellende

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 19:19

Boos!
Drie weken geleden is mijn opa overleden, de opa waar we heel veel naar toe gingen en ik veel van hield. Hij was de laatste grootouder die ik had, een paar maanden geleden overleed mijn Engels oma ook al Huilen
Ik heb een week rondgelopen zonder het echt te geloven dat hij er niet meer was. Schoolwerk ging niet echt goed...

De week daarna had ik een repetitieweek, op de maandag daarvan is mijn opa gecremeerd. Dinsdag kon ik echt geen repetities gaan maken, ik was té overstuur. De rest van de week ben ik vaak zomaar in huilen uitgebarsten en was de hele tijd chagerijnig en had nergens zin in. De repetitieweek was erg stressen omdat ik niet goed kon leren en ik had vrijdag dus koorts, nog meer repetities gemist.
Met paardrijden ging het al een tijdje niet goed, ik was 4 keer in 2 weken gevallen... Scheve mond En deze weken was ik ook niet gaan rijden...

Begint alles weer een beetje op te klaren kom ik erachter dat ik nu wel érg achter lig met handelingsdelen En al die repetities die ik moet gaan inhalen... De komende tijd moet ik zo'n beetje iedere dag het 8e en vaak ook 9e uur repetities inhalen.

Ik kwam vandaag niet zo blij thuis omdat ik net te horen had gekregen wanneer ik al die repetities moet inhalen (het komt erop neer dat ik doordeweeks niet naar stal kan en in het weekend maar kort omdat ik óf moet leren óf handelingsdelen moet maken). Er was niemand thuis, maar al mijn zusjes spullen lagen er wel, jas, schoenen... Verward
Later kwam mijn moeder thuis, van het ziekenhuis.
Blijkt dat mijn zusje haar been heeft gebroken... Het was vanochtend nogal glad op straat en er was niet gestrooid, ze is dus van haar fiets gevallen. Ze moet een operatie, er moet een plaatje in.
Mijn moeder is weer naar het ziekenhuis, waar ze waarschijnlijk blijft slapen. Mijn vader staat ergens in de file in een poging om thuis te komen... fijn weer allemaal, er kan bij ons niets goed gaan lijkt wel.

Het toppunt van alle ellende zou zijn als ik zelf ook een ongeluk kreeg... Scheve mond
Maarja, hierna kan alles alleen maar beter gaan Verdrietig


Sorry voor het nogal lange verhaal, maar dit lucht wel op!

Groetjes
Sam

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 19:28

Ach meisje toch...!
Wat een ellende idd!
Gelukkig luchtte het wel op..
Sterkte!

Heleen1

Berichten: 373
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 19:29

Hoi, ben blij voor je dat het wel een beetje oplucht! Is wel een gedoe zeg. Ben je helemaal thuis en niemand waar je even tegen kan zeuren... Maar ik hoop niet dat het toppunt van ellende gaat uitkomen hoor! Jij ook nog een ongeluk.... Probeer anders een schema te maken van je huiswerk en andere dingen die je moet doen. gewoon een duidelijke dagindeling maken van wanneer je wat gaat doen. Heb ik ook gedaan voor school en werkt best goed. Elke dag doe ik een stukje en heb dan de opdrachten ook verdeeld. Tja, ben dan wel 28, maar ga ook weer naar school. En net alle drie de examens gezakt... Moet nu in augustus herkansen. In elk geval sterkte met al je verdriet en gemis, is allemaal niet niks.

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 19:50

Tegen ons mag je lekker zeuren hoor
Veel sterkte Ach gut

Bij gaat ook niet alles vlekkeloos dus je bent niet de enigste Knipoog

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 20:30

Ach gut als het mis gaat, gaat het ook vaak goed mis hé meis....precies alsof je in een slechte film zit Verward .
even jezelf wat rust gunnen, maar toch wel wat planning er in houden ja, anders voel je jezelf nóg rotter!

Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 20:39

He bah, alles in een keer... echt niet leuk. Heel veel sterkte enne lucht maar lekker je hart tegen ons hoor, daar zijn we voor.

Samshorse

Berichten: 63
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 21:34

Bedankt allemaal!
Heleen1, bedankt voor de tips en succes met je herkansingen!
Ik heb nu wel genoeg gezeurd denk ik. *LOL*
Ach gut

Heleen1

Berichten: 373
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:37

Als je nog niet klaar bent...ga gerust verder, hoor! De monitoren zijn geduldig en zeuren niet terug!!! :-0)))))

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 22:14

zo jij hebt toch echt wat rottigs achter de rug zeg.. ik hoop dat je verder niks rottigs meer meemaakt