SGW trainingen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
annebritt
Berichten: 7
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: rheden

SGW trainingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 23:45

Wie kan mij meer informatie geven over SAMENGESTELDE WEDSTRIJDEN;) Kan iemand mee informatie geven over cross trainingen (waar&hoe)

bedankt annebritt


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 00:01


Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

annebritt
Berichten: 7
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 00:03

oke.... bedankt ik ga er snel kijken


annebritt
Berichten: 7
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 00:16

hier heb ik wel wat aan bedankt je weet er wel veel over.... als je nog wat voor me hebt voor dit jaar heel graag niemand bij mij op stal doet aan sgw dus moet t zelf maar beetje rond vragen

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 00:20

tja, wat wil je weten? Er is hier een groepje fanatieke sgw ruiters, dus hulp genoeg aanwezig.

annebritt
Berichten: 7
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 00:37

dat is mooi om te weten!! miss. waar ik een goede cross trainer in gelderland kan vinden. ik ga zelf vaak t bos in dus hij is wel wat gewend...alleen 1probleem hij is t enthousiast in t bos "hij kan ni stappen"
over boomstammen heen springen door meertjes rijden is geen probleem

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 00:43

Rob Jansen in Nijmegen OK dan!

annebritt
Berichten: 7
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: rheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 00:45

heb je daar ook een tel van of internetsite leuk dat je me zo wilt helpen Knipoog

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 10:29


Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:06

ik loop op het moment stage bij Jan van Beek, hij rijd zelf internationaal SGW en moet zeggen dat ie erg goed les kan geven!Hij geeft ook heel erg veel les, dus misschien wat voor jou?


JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 19:27

Als je op deze pagina kijkt kun je ook vanaales vinden www.sgw-eventing.nl
Hier staan ook trainingen op.. zo is er bijvoorbeeld in Lunteren een heel leuk trainingsveld vol hindernissen

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 19:31

Zelf heb ik altijd SGW Training van Marieke Mulder. Wil je een tel.nr van haar moet je me even pb-en.

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 10:55

Chantal, waar ga jij dan met Marieke trainen? Ik weet wel waar zij woont, maar daar in de buurt weet ik zo geen bos met croshindernissen, of heeft zij die dan aan huis?

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:40

Ik weet niet waar jij denkt dat ze woont... (ze woont ook op zoveel verschillende plaatsen... haha)
Maar nu ze haar paarden bij Alice heeft staan, krijg ik vaak les van haar op het terrein van Alice. Daarvoor kreeg in veel les in Nijmegen en Boekelo van haar.

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:56

Ok, op een ander terrein dus. Ik dacht dat er mss een geheim plekje in mijn buurt was met crosshindernissen waarvan ik het bestaan nog niet wist. Helaas....

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:59

Grappig detail: Marieke Mulder en ik hebben in dezelfde tijd leren rijden bij dezelfde manege op dezelfde pony's. *LOL*

Net over de grens bij Arnhem, in Duitsland (Elten) ligt trouwens het terrein van Hanneke Verschuur. Staat ook in de SGW-gids aangegeven als oefenterrein. Misschien is dat voor jou ook in de buurt, Annebritt? Of anders het oefenterrein in Lunteren, ook best te doen vanuit Rheden lijkt me.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 08:47

Misschien iets te noordelijk voor je maar wel een leuke link (sta ik zelf met veel foto's op Tong uitsteken )

http://www.noordelijk-sgw.nl

Vaak worden hier door Tineke Hoekstra en Ineke Wiegersma crosstrainingen georganiseerd op verschillende plaatsen in het noorden. We gaan wel naar Roden, Kubaard, Wieringerwerf, Franeker en bij Alice Naber in Biddinghuizen.

Ik hoop dat je wat kan vinden want het is echt heeeeeel erg leuk, crossen!!

Groetjes hester

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 12:42

Ik heb net even gekeken op http://www.noordelijk-sgw.nl en wat zie ik... ik sta er zelf op!!!! haha erg vreemd, woon helemaal niet in het noorden maar ja....

hesterv, is wieringerwerf ook open voor vrij trainen?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 18:44

Jij staat toch op die foto met dat bruggetje? Dat is toch in Gorssel? En die onderste foto is volgens mij ook in Gorssel genomen, met die twee houtstapels, dat is daar vlak voor de finish. Grappig! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 19:01

Ja klopt! Ik ben dat onder dat bruggetje! En die van die houtstapel is ook van Gorssel! Leuk om daar de foto's van Gorssel tegen te komen! Wel een beetje vreemd eigenlijk, aangezien gorssel niet bepaald in het noorden ligt ! haha

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 22:55

Wieringerwerf kun je gewoon gaan trainen Chantal

Ik ga ook regelmatig even het bos in met de paarden

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 23:01

aha, lijkt me wel een prettige oefening! Wel een beetje ver weg voor mij, maar ik zag vorig jaar erg op tegen de watercombinatie (ik moet ook die opsprong het water uit...) omdat die zo aan het eind van de cross stond! Mag je daar ook komen met paard?

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 23:11

Ja, alleen er is wel flink wat van het materiaal weg hoor

Voor de waterpartij ligt geen hout meer(veiligheid), de wal blijft natuurlijk wel staan.
Net als de piano in het bos en dat smalle sprongetje *LOL* verder wat kleine sprongen en die rioolbuis.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 17:25

Ik ga er soms ook wel even trainen met Ineke Wiegersma, ik zat al te kijken bij die foto's trouwens maar nu snap ik ook welke jullie bedoelen!! Die op de achtergrond benik trouwens Haha! en met dat kleine vosje op de beginpagina Haha!:D

Groetjes Hester

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers