bij de lunaruiters

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-01 18:32

Ik ben vandaag even bij de Lunaruiters wezen kijken, want daar waren wedstrijden. Janna en Bettine moesten ook rijden. Ik was net te laat om Bettine te zien rijden. Ze zei dat het goed was gegaan en dat bleek later wel want ze had, ja je leest het goed, twee winstpunten. (ik vind dat meer dan goed). Janna moest als laatste in de m2 en zo lang kon ik niet blijven, dus ik heb niet de proef gezien. Maar buiten toen ik haar los zag rijden, dacht ik, dat moet een winstpunt worden. Ik ben dus benieuwd. Trouwens Bettine had ook al zo'n mooi paard. Ik stop nu maar met mijn verhaal want het wordt gelovig erg slijmerig Misselijk .(maar ik meen het wel)!


janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 21:15

d
Laatst bijgewerkt door janna op 01-04-22 06:41, in het totaal 1 keer bewerkt

-


favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-01 23:04

Pech, maar wat een mooi gebouwd paard en goede gangen. Is dit paard van jezelf of rijd jij haar voor iemand anders?

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 10:26

Jaah, ik was echt heel blij Haha! vooral omdat die jury niet overdreven hoog zat te jureren, ik was echt wel een uitschieter Schijnheilig maargoed, vandaag ga ik het weer proberen in bunschoten spakenburg, met ollie Party!! haha kijken of tie in een vreemde bak net zo lief is Haha! trouwens echt hardstikke leuk dat je ff kwam kijken Lachen

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 15:25

Leuk dat je dr weer was op de les Party!! maar je was wel snel weer weg (koud??)

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 16:54

Ik had een les eerder ook al een poos staan kijken en mijn man was erbij, die was behoorlijk verkouden en wilde naar huis(moest ook nog teruglopen). Kom nog wel een keer alleen kijken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers