Koud bit ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-01 18:33

Ik merk nu het kouder begint te worden dat als ik mijn hoofdstel uit de kast haal, het bit ijs en ijskoud is. Meestal warm ik hem een beetje op met mijn handen, maaar dat helpt niet echt. Mijn pony wil het bit dan ook echt niet in als het zo koud is. Hebben jullie hier ook last van en wat doen jullie er tegen?

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 18:43

Je bit met een oude poetsdoek erom weghangen in je kast, dan wordt ie lang zo koud niet. Anders even onder de warme kraan.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 19:14

Idd even onder de warme kraan houden.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 19:24

Of de föhn erop.
Ik stop 'm ook wel eens tussen de warme deken die net van m'n paard af komt als ik aan het opzadelen ben. Wordt 'ie niet echt heel warm van, maar dat echte koude is er vanaf.

Nulla tenaci invia est via

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 19:52

Je hoofdstel in huis hangen. Weet niet of het bij jouw een optie is, ik geloof dat Bram op een manege staat of niet?
Ik heb dus mijn hele hebben en houden in een grote (2 grote) kist in het halletje van ons huis staan. Niks geen koud bit, ideaal.
Vroeger had ik mijn bit in de schuur hangen en ik hield hem dan vaak even onder de warme kraan. Issie snel lekker warm en je krijgt geen koude handen!


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-01 22:01

Ik kan het hoofdstel wel mee naar huis nemen, maar ik heb 3 hoofdstellen waar ik om en om mee rij, dus dan moet ik alle hoofdstellen mee naar huis nemen. Bram staat inderdaad op een manege.Dat van die doeken is ook wel een idee..
Bedankt alvast

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 22:03

Misschien een idee om alleen je bit mee te nemen? Je moet toch wisselen als je met verschillende hoofdstellen rijd. Kan je hem van huis mee in je jaszak meenemen. Blijft ie lekker warm en kan ie direct in Brams mondje!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-01 01:51

Nou, een beetje aso misschien, maar ik heb drie hoofdstellen waarvan 2 met hetzelfde bit, en eentje met een ander bit. Haha! Dat andere bit gebruik ik alleen in het bos, maar ik ga heel vaak onverwachts het bos in Haha! Was anders wel een goeie tip geweest, hihi

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 80 bezoekers