gisteravond sbs6 -Animal cops iemand gezien?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

gisteravond sbs6 -Animal cops iemand gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 13:23

gisteravond was ik eigenlijk net op weg naar mn bedje..maar ik dacht ik zap nog 1x keer ..stel je voor dat ik wat leuks mis! Haha! ...nou iets leuks heb ik niet gevonden maar wel dit programma..het gaat over animal cops en gister ging t onder over een woning waar ..dachten ze een aantal katten in zouden zitten, en die dus verwijderd moesten worden. het ging om 237 katten!!!!!!!! ze zijn 2 dagen bezig geweest met de katten er uit te halen....en na die 2 dagen zaten er nog 50 in dachten ze! die hebben ze niet meer kunnen vangen..dus hebben ze vallen moeten zetten. de katten die ze wel te pakken hebben kunnen krijgen werden allemaal afgemaakt omdat ze zo verwilderd waren dat ze nooit aan een gewoon leven zouden kunnen wennen!! Ach gut

De katten zagen er echt niet uit!! helemaal vervilte vachtjes..t hele huis was 1 grote kattebak..en in de kelder kwam het rioolslip zelfs naar boven!! Boos! Boos! Boos!
Die katten zijn nog nooit buiten geweest, hebben nog nooit een schoon bedje gehad...en nou worden ze allemaal afgemaakt! waarom die man er zoveel had..weet ik niet ..viel er namelijk midden in. maar aan het einde werd verteld dat hij geen boete kreeg omdat zijn problemen beter met therapie opgelost zouden kunnen worden dan met de wet. Dus echt sporen doet die man niet maar als nog vind ik echt schandalig!!!

bijna 300 katten gewoon weg afgemaakt!!! Boos! Boos!

Hevonen

Berichten: 5609
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 13:24

Dat onderschrift van jou, slaat dat op dit programma????
Schandalig hoor, dat niemand eerder aan de bel heeft getrokken, dan was al deze ellende niet nodig geweest.

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 13:25

nee die heb ik van dr phil gejat!! haha ik vond m wel errug goed!

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 13:26

Ik heb het eerste deel gezien
Waarom die man zoveel had
Was omdat die 2 zwerfkatten had meegenomen en die zich constant aan het voortplanten waren

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 13:30

ok dat heb ik inderdaad gemist! Lachen

van 2 katten naar bijna 300!!! t is wel moeilijk om een kat te laten steriliseren he!! ik kan me echt zo kwaad maken om zulke mensen..problemen of niet de katten zijn er de dupe van! Boos!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 13:36

Ik viel er ook middenin. Op een dag was er een zwangere kat bij hem aan komen lopen. Die had 9 kleintjes gekregen. En gaandeweg kwamen er steeds meer katten bij hem aan huis. Het kostte hem 1400 dollar p.m. aan voer en hij kon het niet meer behappen. Het hele huis zat van boven tot onder onder de str*nt. Veel katten ik snap niet hoe hij daar zelf nog heeft kunnen leven. Koken ging niet, want het fornuis zat ook compleet onder. En het is triest, maar die katten waren echt helemaal verwilderd en het lijkt me bijna onmogelijk om voor die katten nog een tehuis te vinden. Sommigen zaten al een paar jaar in een donkere kelder.

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 13:47

nee hoe hij daar ook heeft kunnen begrijp ik ook niet! toen de mensen aan "ontruimen" waren woonde hij in zn garage. zielig de katten en inderdaad sommigen hadden nog nooit daglicht gezien...en zat dan inderdaad niets anders op dan af te laten maken...maar toch!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:02

dat moet toch een flink huis zijn geweest,
hoe kan het toch zo uit de hand lopen denk je dan toch

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:35

Ik heb het ook gezien. Wat een rampenplan. Er lagen zelfs dode katten tussen Huilen Echt schandalig gewoon. Ik heb het programma helemaal gezien, en hij had 1 zwangere kat die 9 kleintjes had gekregen. Steriliseren was een betere optie geweest.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 18:12

Ik heb t ook gezien, idd ook dode katten er tussen! Echt te erg voor woorden... die beesten hebben een leven gehad in de stank, stront en in t donker en nu worden ze afgemaakt omdat ze te wild zijn..
En die man kreeg niet eens een boete!! Omdat ie het niet met opzet had gedaan! Achterlijk!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 18:31

Toen werd aangekondigd dat het programma na de reclame kwam, heb ik weg gezapt. Ik kan daar echt niet tegen, het zag er zo zielig uit...

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:10

Zielig he
ik heb het ook gezien( half maar komt door bokt Boos! hihi eige schuld Haha! )
is idd wel heel veelkatten maar goed dat ik het niet goed gezien heb
anders had ik waarschijnlijk half zitte janke omdat ik het zielig vin

Bramblerose

Berichten: 1420
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Herwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:27

Ik hoorde het net van mijn vriend! Echt te erg!! Blij dat ik het niet gezien heb, eigenlijk. Superzielig. Een groot incest kattennest...