Klowtuh dag :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laurakeuh

Berichten: 360
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: hove

Klowtuh dag :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 18:17

Ik had gisteren een rotdag !! (jah pff, lees et verhaal hieronder maar ...)


Ik ging dus naar de stallen ( in mn badjas Bloos ) en voerde de paardjes .
Dan ging ik naar binnen, en wou me douchen. Ik stap onder de douche, het water op, MAN WAT KOUD Boos! bleek dat het warm water het niet deed, en ze hadden me niets vertelt ... Boos!
Als ik dan uiteindelijk toch gewassen was, ging ik naar de stallen om Winnetou te halen.Ik moest privé les geven aan een meisje...
Als het meisje er was, zadelden we samen op Lachen
De les begon ... het meisje had vertelt toen ze zich had ingeschreven voor de eerste keer, dat ze al 4 jaar ervaring had,en kon springen,en super was in dressuur . (we zetten nieuwelingen wel altijd eerst op een makkelijke pony, ze zouden eens moeten liegen ... kan er nix ergs gebeuren...(najah,toch nix HEEL erg))
Als ze na een 20tal minuutjes in galop mocht verschoot winnetou van iets, het meisje was niet voorbereid, en BAM ... daar lag ze ... het meisje begon winnetou te slagen en in de mond te trekken, en daar werd ik dus erg kwaad van Boos! ik zei dat ze meteen uit de piste moest!! dat deed ze ook,en zij en haar ouders vertrokken op staande voet en zouden niet meer terugkomen ... Scheve mond
Daarna, na een uurtje ong., ging ik rijden met Fire Pride.In het begin ging het heel goed, maar daarna begon hij te bokken en steigeren en wegschieten dat het nie meer schoon was,en jah, (ben nie gevalle hoor Lachen ) et was dus een stom halfuurtje, ... fire p. had zelfs tegen de wand van de piste gebotst , waardoor hij een wond aan de buik had.
Alsof die morgen niet slecht genoeg was gestart, kwam er een eigenares van een paardje die bij ons staat aan.Ze begon hysterisch tegen me te schelden en roepen.Ik vroeg waarover het ging Verward zei ze : ik vind mn zadel nie !! je hebt het vast gebruikt !! Natuurlijk had ik het nie gebruikt, we hebben toch onze eigen zadels zeker ... dan tegen de middag,als ik al ZOW slecht gezind was, kwamen de leerlingen voor de groepsles.
Kwam er een meisje (dat nog nix van de situatie - unesca - wist) naar me toe en vroeg vrolijk : waar is unesca gebleven?? ze is toch niet dood Haha! (ze schoot plots in de lach omdat ze dat zo grappeg vond Verward ) ik kon moeilijk tegen dr roepen, ze wist immers van nix, maar ... ik begon gewoon te huilen (jah voor een leerling,weet je hoe ik me schaamde )
Iemand anders gaf de les, was ik wel blij om ... Dan ging ik naar de wei om Wapiti te halen.Ik geloofde niet wat ik zag, ze stond er helemaal niet meer!! dan zag ik dat de draden doorgebroken was ... kon ik haar gaan zoeken ... na 2 uur zoeken vond ik ons mevrouwtje ... was lekker naar de markt gewandeld !!! zotte mie !! Als we dan weer op stal waren, kreeg ik te horen dat Laila iets gekregen had, waardoor ze direct naar de veearts moest. Ik natuurlijk daarheen !! Gelukkig was alles wel goed gekomen. Dan tegen de avond, was ik nog steeds niet beter gezind.We zaten met ons gezin aan tafel, begint me vader ineens tegen me te schreeuwen, dat ik een stuk ongeluk ben, omdat ik zomaar een leerlinge heb weggescholden (wat kon ikker aan doen ... Verdrietig ) en dat ik maar op wapiti had moeten letten, dat ze dan niet weggelopen was,en wat nog het ERGSTE VAN AL WAS -> hij verweet me ook nog eens dat Laila iets gekregen had !!! Huilen mn hele dag was dus verpest ...
pfff ... benner nog steeds niet goed van !

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:23

ah jeetje meis wat een verhaal! hopelijk komt alles snel weer goed deze dagen moet je niet tevaak hebben zeg!

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:25


Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:43

Jeetje,dat is allemaal wat op 1 dag zeg!!

Maar ik las ff je profiel:

Ga jij 70 paarden met dit weer in je Badjas voeren? Bloos!

Laurakeuh

Berichten: 360
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: hove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 18:47

Cayenne schreef:
Jeetje,dat is allemaal wat op 1 dag zeg!!

Maar ik las ff je profiel:

Ga jij 70 paarden met dit weer in je Badjas voeren? Bloos!


héhé Haha! zou maar gek zijn he Knipoog
Natuurlijk ben ik niet alleen !! 's morgens voer ik alleen mn eige paardjes, de andere 50 doen de stalhulpen, of mn ouders Haha!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 19:27

Laurakeuh"]
[quote="Cayenne schreef:
Jeetje,dat is allemaal wat op 1 dag zeg!!

Maar ik las ff je profiel:

Ga jij 70 paarden met dit weer in je Badjas voeren? Bloos!


héhé Haha! zou maar gek zijn he Knipoog
Natuurlijk ben ik niet alleen !! 's morgens voer ik alleen mn eige paardjes, de andere 50 doen de stalhulpen, of mn ouders Haha!
[/quote]

in je badjas?? Schijnheilig

brrrrrrr

En 20 paarden voorjezelf??
Hoe geef je die alle dagen beweging? Verward

Laurakeuh

Berichten: 360
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: hove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 20:49

Cayenne"]
[quote="Laurakeuh"][quote="Cayenne schreef:
Jeetje,dat is allemaal wat op 1 dag zeg!!

Maar ik las ff je profiel:

Ga jij 70 paarden met dit weer in je Badjas voeren? Bloos!


héhé Haha! zou maar gek zijn he Knipoog
Natuurlijk ben ik niet alleen !! 's morgens voer ik alleen mn eige paardjes, de andere 50 doen de stalhulpen, of mn ouders Haha!
[/quote]

in je badjas?? Schijnheilig

brrrrrrr

En 20 paarden voorjezelf??
Hoe geef je die alle dagen beweging? Verward
[/quote]

Mijn paardjes worden niet allemaal gereden elke dag !!
Er staat altijd een deel op stal, ik longeer een deel,laat een deel los in de piste,en rijd een deel Lachen zo is het perfect doenbaar!! ik zorg dat elk paardje voldoende beweging krijgt, maar daarvoor hoeven ze zich niet elke dag uit te sloven !! lekker lui zijn mag af en toe ook hoor Knipoog

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 21:10

jeettje wat een rot dag!!hopen dat er betere tijden aankomen!

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 21:12

ennuh hoe wil jij er 20 doen, met je school? ik vind t een beetje ongeloofwaardig

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 21:18


mel_kreeft

Berichten: 755
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 21:25

VerwardEcht een rot dag!!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 20:17

Cayenne schreef:


en alle andere berichten van haar.
toen ik dit toppic las moest ik meteen aan een pennymeisje denken,ik geloof er dus gaan bal van.

maar je schreef dat je zusje dit dus allemaal geschreven had >;)

wat is nu eigenlijk dan allemaal de waarheid?

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 20:18


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 00:51

In je profiel staat dat je 3 eigen paarden hebt en 2 verzorgpaarden?
En dat je vader neit de eigenaar is van de manege.

En in dit stuk heb je weer gewoon 20 paarden *trouwens wel erg banketstaaf dat je die wel voert en de rest niet Haha! * een manege en geef je zelfs les.

En als je vader weer tegen je schreeuwt: Het is zijn manege moet die zelf maar beter op zijn paarden letten Tong uitsteken Haha!

De leesmap is uitgelezen dus hoop dat je morgen weer een nieuw verhaal hebt OK dan!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 11:15

ik geniet hier van! Heerlijk ik ben al vele jaren geen lid meer van de penny, en nu lees ik 'm toch nog! Vooral doorgaan hoor, we genieten met volle teuegn. Enneh zeg eens hoe is het nou met die buikwond? Moet ie al afgemaakt worden? Of wil je vader hem liever naar de slacht brengen voor de centen. Nee ik weet het al!!! Hij gaat natuurlijk naar de markt, en zo verkoop je vader hem als een goed en gezond paard. Daar wordt ie verkocht aan een gemene vrouw die hem helemaal lens slaat, en toen kwam jij hem weer ergens tegen om hem te redden en als nog in te laten slapen. Goed he van mij...... Ik kan het nog wel een beetje. Maar eerlijk is eerlijk, aan jou kan ik niet tippen.

Cemlys

Berichten: 14953
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 11:33

hehe blijkbaar zijn jullie niet meer helemaal mee met het verhaal. gauw even alle andere topics lezen
idd heerlijke pennyverhalen

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 11:35

'tis toch wel jammer. Ik geniet altijd zo van deze verhalen. Lachen
van mij mag ze doorgaan hoor, niet banketstaaf bedoelt trouwens, ik vind het echt leuk Lachen

Cemlys

Berichten: 14953
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 12:20

we moeten haar zusje mss vragen ook op bokt te komen Knipoog

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 12:30

ja doen!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 12:33