Vandaag heb ik wel weer de goeie beweging gehad:D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Vandaag heb ik wel weer de goeie beweging gehad:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 18:55

Ik was om 13.00 uur al vrij van school en toen ging ik dus naar huis even wat eten...toen later toen ik al mijn dieren had verzorgt enzo en de honden had uitgelaten had ik mijn rijkleding aangetrokkken en ben ik naar mijn paardjes gegaan.
Ik was van plan om op onze Net nieuwe Tinker te gaan rijden en ik heb haar even lekker geborstelt en opgezadelt en ben ik wezen rijden.
Toen ik eenmaal op haar zat was ze weer niet vooruit te branden ik had gelukkig een zweep in mijn hand, want ik was al voorbereid hierop...toen ik na een hele protest met haar eindelijk een beetje normaal kon rijden had ze alles door....later was ik dus na alles goed aanpakken enzo omdat ze zo verrekte sloom was en niks wou had ik haar in draf ik dreef haar wat aan en ik was aan het ligt rijden toen ik eenmaal wou gaan staan in de beugels stond ze vanuit draf direct stil Haha! En ik was net van plan om te gaan staan in de beugels het was eigelijk wel lollig Cool

Na bijna klaar met rijden begon ze te klieren en toen was ze het zat ze begon met opzet te schrikken en expres een bocht maken om wat ze eng vond en ik ging haar uitdagen zodat ze erlangs moest en ik negeer de aanstellerietes van haar gewoon...en toen wou ze met een harde draf ervandoor maar ja mocht niet van mij ik neem haar terug en na die tijd snapte ze eindelijk wat ik wou.
Toen ik haar aan het uitstappen was had ik even haar beloont en was ze nat...en ik had helemaal niet lang gereden ik denk hooguit een 3 kwartier of ee uurtje.Dat ze heeft helemaal geen conditie maar met rustig opbouwen lukt het vast wel.

Nou toen ik helemaal klaar was had ik mijn hengstje nog wel even gepakt en ben ik het bos in wezen lopen haha en hij was best wel goed bezig maar ja hij is een beetje dat die graag wil dekken Tong uitsteken
Toen ik thuis kwam kon ik mijn spieren wel voelen hahah vooral in mijn benen en mijn rug... Haha!

Nou ik vind dat ik mijn beweging wel weer heb gehad haha en dat met een tinker die niet vooruit te branden was en toch met veel moeite heb ik het gewonnen!
Maar ja morgen ga ik lekker weer rijden en dan hopen dat ze het dan een beetje begrijpt !

Sorry voor dit verhaal maar ik moest het even kwijt.

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.


bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 19:41

haha i know what you mean hihi
veel succes


animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 10:56

haha nou dank je wel hihi ben ik gelukkig niet de enigeĀ§!!

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Colinda20, corinec, herous, lideli, Miekie74, Muga, Natascha, Sintara, YvonneV en 114 bezoekers