HOOFDSTEL GESTOLEN BIJ WENNEKERS!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

HOOFDSTEL GESTOLEN BIJ WENNEKERS!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 08:39

Op maandagavond is mijn hoofdstel gestolen, gewoon tijdens het poetsen van mijn paard 6 meter van het kastje waar het in hing. Er hingen drie hoofdstellen en in totaal 6 bitten in het kastje. Een bit daarvan is een duur bit, een zgn correctional met een hoge poort. Dit bit heb ik uit Amerika gekocht en is heel bijzonder voor mij. Het is een zeer proffesioneel bit wat door veel profs wordt gebruikt. Het zat aan een mooi eenoor hoofdstel met nieuwe teugels en een nieuwe kinketting. Ik zal proberen een foto op te zoeken van dit bit.
Het is de zoveelste diefstal, afgelopen najaar is mijn nieuwe zadel ook al gestolen daar. Vorig jaar zomer hebben ze het halster van het hoofd van mijn paard gestolen en er zijn al diverse longeerzwepen van mij gestolen. Het lijkt wel of ik achtervolgt word door de duivel. Voor mij is dit de druppel en als ik erachter kom wie mijn hoofdstel heeft gestolen sta ik niet voor de gevolgen in. Ik ben het meer maar dan ook meer dan zat daar...... Een zeer verdrietige Cindy Verdrietig

RESPECT VOOR JE MEDEMENS!!!!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 08:48

Wat ontzettend l*llig zeg Boos!
Het is toch te gek dat je niet eens meer je spullen veilig in je kastje kan laten.
Kunnen ze geen camera's bij de tuigkasten ophangen?

KC

Berichten: 917
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Abcoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 09:08

gister heb ik een hoofdstel gevonden lag achter de voerton bij de kasten ( loopstallen ) het is bruin met een oor met een zwarte neusrien extra eraan heel erg lange teugels en een bit met twee kleuren lijkt op een stang ( ben geen westernexperte Verward heb dus geen idee hoe dit allemaal heet ) maar heb het aan nadine gegeven... dus misschein heb jij hier wat an OK dan! .

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 10:23

Is dat hem Cin??? Ik zal heel hard hopen van wel... en tsja, de ellende is dat het er op begint te lijken dat je spullen nergens (meer) veilig zijn... en hoe groter het complex, hoe groter de kans dat dit soort dingen zich voordoen... Het zou natuurlijk niet zo moeten zijn, maar helaas... Ik laat mijn spullen iig maar niet zonder toezicht (meer) liggen. Jammer dat het zo moet maar het is niet anders... weet je nog dat er ooit bij Dennis ook halsters van de paarden af gejat waren? En scheppen e.d. weg... Grmbl... en ook op de boerderij in Mijdrecht lagen mijn spullen niet veilig... Triest maar waar... Zouden er uberhaupt nog stallen bestaan waar je spullen gegarandeerd veilig liggen? Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je hele videosystemen en alarmen zou moeten installeren om dit soort dingen te voorkomen... *zucht*...

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 10:23

Aan de beschrijving te lezen is dit dus mijn hoofdstel!!!!!!!!! Helemaal super. Ga straks gelijk naar Nadine

RESPECT VOOR JE MEDEMENS!!!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 10:31

Geweldig!!! OK dan! En wat fijn dat er mensen zoals KC zijn die spullen netjes naar nadine brengen he Lachen
En even off-topic:
Ga jij straks naar stal dan??? Als ik zo naar buiten kijk vraag ik me af of ik het vanavond wel ga redden om langs de dijk te schuivelen in het donker... dus wellicht wil jij even een kijkje bij mijn kids nemen... Lachen Ik vraag me af of er al weer handmatig water moet worden gegeven aan die kleine kabouters (en of ze nog heel zijn Haha! ) en of ik de waterton in Escala's stal moet (laten Schijnheilig heb Wen ook al een sms-je gestuurd...) zetten... en of het erg glad zal zijn op het erf en het voor mij dus wel zin zou hebben om de kou te trotseren en vanavond naar stal te lopen...

Signe

Berichten: 5800
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 10:51

Oef wat naar..Ik hoop dat je hem hebt gevonden...
Maar ja al die ander spullen liggen vast niet meer achter de voerton Boos!

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 10:56

heb je even een pbtje gestuurd

FOTO`S van JOELYN TABASCO TARI
viewtopic.php?f=53&t=463826
CHARENE IS NU CHARITA

seapy

Berichten: 369
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 11:50

Mijn bijrijdster is net bij Nadine geweest en het is inderdaad mijn hoofdstel!! ben ik effe blij heb behoorlijk lopen vloeken gister op de manege, oeps.... KC echt super bedankt voor je eerlijkheid. Een dikke kus op je voorhoofd. Krijg je echt als ik je zie op de manege. (ps weet alleen niet wie je bent maar daar kom ik wel achter)!

RESPECT VOOR JE MEDEMENS!!!!

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:06

hey, wat fijn dat je hem terug hebt..
Volgens mij zijn spullen op geen enkele manege of stal meer veilig. ik neem altijd mijn hoofdstel en zadel mee naar huis. ik vind dat er genoeg gejat is. 1 keer had ik alle zadels mee naar huis genomen en precies die nacht werd er ingebroken het was duidelijk dat ze alleen maar zadeles zochten want verder hebben ze niets meegenomen!!

**..Dos estrellas en el cielo.. **
Lieve Jolanda en Vanity, we missen jullie!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers