Makkelijker geld uitgeven voor pony?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-01 13:01

dat je nu veel makkelijker geld uitgeeft aan je pony,nu je zelf verdient als toen je ouders het nog betaalde?
Ik heb zelf toen ik 14 was een andere pony gehad,en toen betaalde mijn moeder nog een groot deel Haha!
Ik werkte zelf ook maar verdiende toen nog maar heel erg weining,en aangezien wij het niet heel breed hadden,kon ik toen niet zo makkelijk spullen kopen als dat ik het nu doe.
Nu koop ik als ik een leuk dekje zie een dekje en allemaal van die andere frutsels.
Zat er vandeweek aan te denken en toen dacht ik ineens het gaat allemaal wel erg makkelijk,mischien te makkelijk ik bedoel 1 hoofdstel is genoeg en ik heb er dan weer 3 1 die ik bij haar kreeg toen ik haar kocht,1 voorlongeren en een voor rijden Frusty
En ik heb geloof ik 8 dekjes terwijl ik bij mijn vorige pony maar 3 dekjes had.
Vraag me af hoe dat bij jullie is,of jullie hebben van die makkelijke ouders die alles geven Haha!

[edit:BartVB]Titel[/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-11-17 13:45 ]</font>

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 14:19

Ik moest het altijd al zelf betlen, en nu ik wat verdien, en straks veel meer... Geef ik het echt makkelijker uit! Ben aan het sparen voor een dressuurzadel (heb een vzh) wil misschien ook wel een westernzadel voor buitenritten Schijnheilig En een trailer...
Ik geef nu veel van mijn zakgeld en kledingbudget uit aan mijn pony, verder heb ik niet zo veel wensen...

Dennis

Berichten: 31468
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 18:23

Ik moet al m'n paarden spullen zelf betalen. Zelfs m'n kleren. Ik heb geen eigen paard/pony maar wel een complete gardarobe. Alles in maatje shet(ook wel iets in full voor dien hoor). Hoofdstellen, sjabrakjes, beenbeschermers, halsters, touwtjes, een karretje, zadel, poestspullen, deken, caps, chaps, rijbroeken enz.
Ik geef alleen meer uit aan spullen voor Dennis dan spullen voor mij zelf(heb zeer binnenkort toch nieuw jodhpur laarsjes en nieuwe rijbroeken nodig).
XXX
Ciska

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 20:20

Ik moet alles zelf betalen voor mistery (mijn pony die ik binnekort krijg. mijn ouders betalen 100,- gulden me per maand. Ik kan het wel allemaal betalen maar een kieffer hoofdstel of stubben dat zit er niet in hoor. (dat hoeft ook niet hoor)