wilde avonturen met wimpie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

wilde avonturen met wimpie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 22:10

ik wilde vandaag nog even rijden maar ik had geen zin in dressuur en springen kan ik thuis niet dus dacht ik ik ga nog even snel naar de schans(het bos bij ons in de buurt).
ik ga in een rustig galopje naar de schans en kom langs de wei van mij moeder's oom en tante, komt wimpie een jaarling shetlander op ons af galoperen. Manou(mijn pony) shrok zich dood zo'n klein ponytje had hij nog nog nooit gezien en zet het het lopen, na cq 600-1000 meter moest ik wel weer langzamer, gauw terug naar draf anders zou ik uit de bocht vliegen.
gelukkig net op tijd rustig, kijk ik om is die kleine opdonder nog steeds bij mij, pffff wat kunnen die kleine beestje snel. ik had echt niet verwacht dat zo'n shetlander mijn D pony bij zou kunnen houden.

maarja ik moest toch maar weer terug dat beest terug brengen naaar huis mijn oom en tante---> niet thuis

ik laat mijn buitenrit niet verpesten door zo'n beest dus ik ga naar het cross parcour (samen met wimpie OK dan! ) dat was me toch lachen ik sprong over de hindernissen hij ging er snel langsheen, ik via de zijkant op de de wal en er dan afspringen -----> wimpie ook(de wal is zowat nog hoger als wimpie)

toen op het motorcross parcours ik door het water wimpie er langs (ook het wat er zowat dieper als wimpie groot is. en weer snel dat ie ging
en het is niet dat ik zo'n langzame pony heb

en je zag al die mensen kijken(en mij uitlachen ) er was ook niet een andere ruiter maar die vond wimpie natuurlijk niet zo leuk om te achtervolgen

toen ik terug kwam waren wimpie's baasjes gelukkig wel thuis zodat ik wimpie daar weer kon dumpen

volgende keer neem ik mij digi wel mee zodat ik wat leuke foto's van wimpie kan maken

p.s. wimpie staat niet vast omdat hij normaal bij zijn moeder blijft



Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:31

Waaahaaa Michiel wat een verhaal!!!

Onbenullige jij ook he... gaat ie zo met zon kleintje op stap Tong uitsteken
In plaats dat je hem nou ff daar laat maarnee Tong uitsteken hahahha
Maar had het inderdaad wel heel graag willen zien jaa Haha!:D::D

p.s word je nou een fanatieke bokker Knipoog

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

bendetje

Berichten: 461
Geregistreerd: 27-11-03
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:35

Grappig, en dat wimpie maar zo achter je aan rende....

Had het eigenlijk wel willen zien...
volgende keer wel je digi meenemen want wij willen dat ook wel zien!!

Uranus M2 + 6 :) Ergens in 2011 gaan we Z starten :)

verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 21:40

hahah laura een fanatieke bokker zal ik nooit worden
Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cam, Carowl, esje01, FCSA, Glenda, Googlebot, Kimmie25501, Steeph, Vagabondo, Waratje, YvonneV en 128 bezoekers