Gezocht! Haflinger: Wendy van het Broek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Gezocht! Haflinger: Wendy van het Broek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 20:44

Met toestemming van degene die deze advertentie op marktplaats heeft gezet, wil ik hem toch ook hier nog even onder de aandacht brengen!! Omdat er genoeg bokkers zijn in alle uithoeken van het land! Het gaat hier om mijn oude verzorgpony en we willen graag weten hoe het met haar gaat (eventueel terugkopen!)

Dit is het:
Hallo, al vanaf 2001 ben ik op zoek naar mijn vorige pony. Het is een haflinger merrie Wendy van het Broek was haar naam. Ik heb haar verkocht omdat ik in verwachting was van een tweeling. De nieuwe eigenaar heeft haar na ongeveer 9 maanden doorverkocht aan BM Stables, maar navraag daar leverde niets op. Papieren zijn nooit overgeschreven in het stamboek, jammer genoeg. Ze is waarschijnlijk naar het plaatsje Gawegge gegaan, alleen komt dat in Nederland niet voor???!?!? Volgens mij was ze geboren in 1985 of 1986. Wie weet of ze nog leeft en hoe het met haar gaat? Alle tips zijn welkom.

Inmiddels weten we waarschijnlijk al dat ze nog leeft (!) en dat ze ergens in Zeeland gestaan zou hebben bij een handelaarster! Mocht iemand iets weten over de schat van een Haflinger laat het alsjeblieft weten!

Haar roepnaam was bij ons Candy en ze zou bij haar volgende eigenaren rugklachten hebben gekregen! (wellicht helpt deze info...)

(Morgen of overmorgen volgen er nog foto's, al zijn deze wel een beetje gedateerd!)

Alvast bedankt voor het lezen! groetjes ilse

Niets hoeft, paarden wel - Loesje


c_alsemgeest

Berichten: 20629
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 21:16

Ik heb nog geen nieuws maar ik heb net een mailtje gestuurd naar een kennis van me, die doet altijd heel veel voor het stamboek en gaat met veel haf-fokkers en haf-handelaren om...
Ik stuur je wel even een PB'tje als ik meer weet... heb je eigg een foto van d'r?

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 21:19

Heej bedankt!! Foto's heb ik hier wel liggen, maar die moeten worden ingescand.....en dat kan ik niet...morgen even aan broertjelief vragen!! (die foto's zijn wel van een jaar of 5 inmiddels geleden, maar goed het geeft een idee!)

Niets hoeft, paarden wel - Loesje

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 21:47

Hoe groot was de haflinger ongeveer?? ik ben op zoek naar de vorige eigenaren van mijn haflingermerrie zonder papieren, ook rond 86'-88' geboren. kijk eens in mijn profiel! (hele kleine kans dat ze het is, maargoed..)


Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 22:07

Weet niet de officiele maat van haar, maar ze was geen kleine Haflinger...Heb even in je profiel gekeken en ze is het niet inderdaad (Wel een hele mooie die van jou zeg!! ) ...was wel toevallig geweest, maar toch bedankt!...

Niets hoeft, paarden wel - Loesje

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:53

Dit topic is beter op z'n plaats op VMR dan op EA, daarom verplaats ik het even.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 23:13

Sorry vond het onduidelijk waar ik dit topic moest plaatsen! Mij leek het op EA, op z'n plek omdat je daar tenslotte kan kiezen voor 'Gezocht'....maar toch bedankt voor verplaatsing!

Niets hoeft, paarden wel - Loesje

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 10:01

foto?

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 10:48


Niets hoeft, paarden wel - Loesje

Sjeeltje
Berichten: 11
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: amsterdam en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 12:22

Ik vind het heel erg dat je je paardje niet kan vinden....maar zoeken naar Gawegge heeft geen zin....dit is een flauw grapje: Ga Weg????

Ik hoop dat je haar terug kan vinden succes!

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 12:55

Nee dat dacht ik eerst ook! Maar er bestaat in Zeeland ergens een plaatsje dat ongeveer zo heet!

Niets hoeft, paarden wel - Loesje

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 23:57

Ja en ik weet wat je bedoeld maar ik kom er niet op!

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 17:02

Geeft niks, Natasha! Volgens mij is het een heeeeel klein gehucht...Weet jij trouwens nog iets meer over haar?! Heeft ze lang bij jou gestaan??

Je hebt trouwens een erg mooie Haflinger ruin op je site (bmstables) te koop staan! Woowie...(hoe groot issie?)

Niets hoeft, paarden wel - Loesje

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 22:26

Ja, Wendel is in het echt nog veel aansprekender!
Ca 150 m hoog is ie.

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JoannevZ, StonedRomy en 104 bezoekers