Wat zouden jullie willen betalen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Wat zouden jullie willen betalen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 21:49

Voor een pensionstal als deze:

- Regio Amsterdam
- Privéstal 1 straks misschien 2 pensionpaarden op stal, er staan 3 'eigen' paarden op stal. (3x2m)
- Er wordt 3 keer per dag gevoerd (bix naar hoeveelheid werk, en kuilgras, smiddags ook wortelen)
- Als het mooi weer is worden de paarden naar buiten gebracht, ze worden ook weer binnengezet (weidegang ong. 1 hectare, met speelkamaraatjes, 2 shetten)
- Er is een buitenbak aanwezig met verlichting
- In de omgeving is het A'damse bos op een half uurtje stappen
- Poets- afspuitplaats aanwezig
- Er is altijd toezicht op het terrein.
- Gelegenheid om meer te voeren
- Er wordt niet uigemest, tenzij je niet kan komen kan er altijd wat stro over het vieze heengegooid worden...
- Stro hoeveelheid kan zelf bepaald worden, tenzij het overdreven wordt
- Eigen instructie is geen probleem

Ik ben benieuwd wat jullie voor z'n stal over zouden hebben (reeel gezien) *LOL*

Groetjes Rianne


Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 21:59

Zijn de stallen maar 3 bij 2 m2? Dat vind ik voor een paard persoonlijk veel te klein: 3 x 3 is het absolute minimum en voor een groter paard een grotere stal. Ik zal er daarom niet willen staan. Verder klinkt het wel goed. Een half uur stappen naar het bos vind ik vrij ver (als je tenminste graag buitenrijdt): kom je dan druk verkeer tegen of niet?


Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 22:06

Kyona"]
Zijn de stallen maar 3 bij 2 m2?
[/quote]

Dit denk ik zo uit mijn hoofd, en weet ik niet zeker, daarbij zijn er boxen van ongelijke grootte, dus is je paard groter, komt hij in een grotere box. Ook worden er waarschijnlijke nieuwe boxen gebouwt, binnen naast de rijbak, die zullen wel groter worden...

[quote="Kyona schreef:
Een half uur stappen naar het bos vind ik vrij ver (als je tenminste graag buitenrijdt): kom je dan druk verkeer tegen of niet?


Ik ben al blij dat er eentje in de buurt is Scheve mond , maar je komt idd wel langs een drukke weg, ik ga altijd zondagochtend om een uur of 7 lekker rustig ook in het bos!

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:12

ik zou denk ik ong €200 willen betalen. Maar ik denk dat ze in jouw regio wat meer vragen.
En een half uur stappen naar het bos, in de regio van amsterdam vind ik nog wel meevallen eigenlijk. Zoveel bos heb je daar toch niet, of heb ik nou een heel verkeerd beeld.

[o]

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:25

Denk wel rond de 220 euro. Vind alleen de stallen erg klein, verder klinkt t als een leuke stal! (als de buitenbak goed te rijden is..)

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:35

eehmmzz 200 eurie. maar kijk ook goed naar de bak. ga er eens heen als het dagen achter elkaar heeft geregent. kijk hoe de bak er dan uitziet.

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

naomi_s
Berichten: 1354
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 12:47

bos in de omgeving van amsterdam??? ehm het amsterdamse bos is het grootste in de hele weide omgeving van noord holland!!!

Boris
Berichten: 131
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 12:55

Voor iets vergelijkbaars (zelfde omgeving, iets dichter bij bos, stallen 3x3 EN er wordt elke dag gemest, maar je moet zelf op de wei zetten en die is 's winters dicht) betaal ik nu 250 euro. Voor jouw stal zou ik dus wat minder over hebben. Met name feit dat er niet gemest wordt moet wat mij betreft duidelijk merkbaar zijn in kosten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 13:21

naomi_s schreef:
bos in de omgeving van amsterdam??? ehm het amsterdamse bos is het grootste in de hele weide omgeving van noord holland!!!


Nou, dat is ook niet helemaal waar. Ik woon op de grens NH-Utrecht en we hebben hier toch echt heel erg veel bos hoor! Maar goed, ik zit hier wel een kilometertje of 30 bij Amsterdam vandaan...

Volgens mij zijn er trouwens wel meer plaatsen in de omgeving van Amsterdam waar je buiten kunt rijden.

Als de bak het hele jaar door goed te rijden is schat ik een bedrag van tussen de 200 en 225 Euro per maand (wel met het voer en stro dat je paard verbruikt bij de prijs in dan...)

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 13:22

€ 225.00 lekker rustig zo weinig paarden daar hou ik wel van

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:10

€150,- aangezien jezelf moet mesten en er is geen binnenbak. maar de paarden worden wel voor je buiten gezet.

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:16

rond de 200 euro

connemara
Berichten: 287
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Doorwerth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:18

Ehh ik zou daar wel iets van 200 euro per maand voor willen betalen..

I Love Horses!!
Lady k hou van je!, Luv jah voor altijd!
Profiel veranderd: 26-01-04

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:28

Zeker minder dan €200,-!
bij ons op de manege betaal je €230,- volpension, alles wordt dan voor je gedaan, behalve rijden en poetsen en er is ook een binnenbak aanwezig.
en het Amsterdamse bos is wel schitterend, wij gaan er ook weleens heen, maar ik ken de drukke wegen die erlangs lopen, Schipholweg, Bosrandweg, Legmeerdijk en dat zijn echt drukke wegen, niet fijn om een half uur langs te stappen (weet niet aan welke kant van het bos je zit, ik ken het aan de kant van Bovenkerk/Aalsmeer/Schiphol).

Ik zou zeggen €125-€150 is redelijk.

www.dressagedirect.com
Ragne eindstand Z1+3 :D --> nu met pensioen *\o/* nieuwe heldin = Wallenka! Nu M1+5

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:38

Ik zou denk ook zo tussen de €125,-- en €150,-- voor deze stalling uit willen geven. Iig niet meer aangezien er geen binnenbak is en er zelf uitgemest moet worden.
(Bij ons wordt er 5 maal daags gevoerd. 2x biks en 3x kuilgras/hooi.)

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

MsCalifornia
Berichten: 235
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:43

200 tot 250 Lachen denk ik zo..

<font color=iceblue><bg color="black">


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Groetje, MyrtheJ, YandexBot en 85 bezoekers