koud koud

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 18:03

ok ik heb dringend goedkope tips nodig voor mijn vriendin haar merrie staat koud op rijden en ze zoekt oplossingen

kunnen jullie helpen? liefst iets goedkoops, ik heb al een uitrijdeken als tip natuurlijk, maar als het wat goedkoper kan, want ze moeten soms schrapen voor die lieve merrie. dus dringend tips k?

merci!!!!!!

Enya - Daya :-)


jen

Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 18:41

als ze al een zweetdeken heeft kan je die over em heen leggen of gewoon een ouwe grote deken
als je dan een stuk op het zadel legt kan je er gewoon op gaan zitten
goedkoop en warm
hopelijk vind ze iets
tot bokt
jennifer

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 19:17

Mijn vriendin doet wel eens een deken onder het zadel ze heeft het van een oude deken gemaakt en voor een gespje achter een staartriempje zodat het niet zo heen en weer schuift. Ze heeft achter het zadel nog een dekensingel het blijft zeer goed liggen en je kunt er gewoon mee galoperen enzo ze springt er niet mee, maar als het een deken is dat niet te lang is kan dat ook. Ook ligt die deken singel erop zodat dat deel niet steeds omhoog gaat. Is het geen superidee? Haha! Haha! voor wienig geld Pling


ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-01 18:20

nou dat zijn de tips die ik zocht bedankt jonges daarmee is ze al een heel stuk. merciiiiii!!!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esperanza, Fly_high, JPitty, Macs, Mark0919, Mieke, Vagabondo en 39 bezoekers