Informatie Vakantie in Benidorm

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Informatie Vakantie in Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 14:45

Hai hai,

Mijn vriend en ik gaan dit jaar op vakantie naar Benidorm en ik vroeg me af of iemand daar ook was geweest.
Wat kan je er allemaal doen en hoe is het uitgaansleven, restaurantjes en bezienswaardigeheden.
Ik heb al heel wat site's gezogd,maar je krijgt alleen maar de geschiedenis enzo Gaaaap en dat hoeft van mij nou ook weer niet . Dus wie kan mij helpen


Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 08:57

wie kan me helpen

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 09:12

Ik ben vorige week teruggekomen van de Costa Blanca. Mijn indruk: het achterland is prachtig. Huur zeker een auto!

Benidorm zelf vind ik niet zo mooi. Het zijn torenflats, torenflats en nog meer torenflats. In de winter is Benidorm afgeladen vol met 70+-ers. In de zomer zal de leeftijd wel omlaag gaan Lachen

Er zijn heel veel winkels en restaurants in Benidorm. Van heel goedkoop tot best aan de prijs. De goedkope winkels verkopen allemaal hetzelfde Lachen

Disco's e.d. waren niet open, maar ik heb begrepen dat in de zomer vooral house wordt gedraaid.

Bij ITP staan wel een paar foto's om je een indruk te geven...Costa voor Plussies heet dat item.

Veel plezier in ieder geval!

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 09:14

oke dank je wel

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 09:22

YEPZ. ik ben heel veel in Benidorm geweest. het is heel leuk!!!
je hebt wel veel flats. maar als je aan het strand ligt merk je daar helemaal niets van hoor.
je hebt twee stranden. alletwee zijn ze mooi.
als je uit wil gaan Moet je gewoon savonds eerst naar de boulevard. en daar heb je allemaal "kroegen" (meer discotheek-achtig) en bijv. één kroeg heet KU-playa... daar zijn dan allemaal dansers (heeel leuk!!) en rond een uur of 2 snachts. gaat iedereen naaar de ECHT KU.. dat is dus een SUPER grote discotheek...
dus elke grote discotheek heeft barretjes aan het strand. en iedereen blijt daar tot een uur of twee.. en dan gaat iedereen naar de grote bezigheden.
het is te ver om te lopen, dus neem je een taxi (HEEL goedkoop) en die brengt je dr zo heen

In KU heb je zelf een heel groot zwembad!! het is echt heel leuk hoor..!! alvast heel veel plezier.. en als je nog vragen hebt moet je mij even pb-en

Ik miste mijn ex ;( volgende keer schiet ik raak

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 12:34

heel erg bedankt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie