Foto´s van onze nieuwe aanwinsten!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-01 11:45

Dit is onze nieuwe KWPN-jaarling T-Rex
Afbeelding
Dit is onze nieuwe vos KWPN-veulen UFO
Afbeelding
Dit is onze nieuwe zwarte KWPN-hengstveulen Underdog
Afbeelding
Onze nieuwe NRPS-hengstveulens stonden op stal dus ik kon geen mooie foto maken. Alhoewel ik deze ook best mooi vind. Iig zijn ze allebei bruin en hebben ze allebei wit op het hoofd, danwel een bles dan wel een kol.
Afbeelding
Al deze paardjes staan in een kudde samen met onze drie Appaloosa-hengsten van 2 jaar en onze vos-ruin Xandor van 4 jaar.
Ze groeien op in deze kudde tot 3-jarige hengsten, worden dan gecastreerd. Dan wordt er beslist of we ze gelijk verkopen (als hun uiterlijk tegen valt volgens onze maatstaven, zoals bij Xandor het geval is) of dat ze op stal komen, beleerd worden en dan pas verkocht worden (zoals bij Maël en Nero het geval is).
En dan nog een foto van Nero, die staat al twee jaar bij ons. Hij is een zoon van Gregor en is 6 jaar.
Afbeelding
Voor foto´s van de Appaloosa´s, Xandor en Maël kan je kijken op mijn vernieuwde site
http://communities.msn.com/ponytekoop


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Corona op 2001-11-17 10:50 ]</font>


_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 11:51

toffe paardjes vooral T rex Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 11:54

Ik vind Underdog ook echt een bjoetie hoor!!
Worden deze ook verkocht??
En ik heb even op je site gekeken, staat Mael ook te koop??
Groetjes

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-01 11:57

Hoi al deze paarden worden dus zoals op de site staat eerst gecastreerd en beleerd. Dan pas worden ze verkocht.
Ten eerste moet Maël eerst nog gechipt worden, ten tweede is hij pas net drie weken onder het zadel en hij wordt pas verkocht als hij een B-proef met winstpunten kan lopen.
Allen Xandor en de witte Appaloosa zijn dus te koop voor rond de 5000 gulden.
Maël gaat naar verwachtingen volgende zomer de verkoop in. De vraagprijs zal dan rond de 12500 gulden zijn.

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 12:21

wat een leukerds


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 14:43

die schimmel lijkt n beetje op mijn paardje!!
dusse..
zeeeeeer leuk paardje!!! Party!!

..... leeg .....

dorine3

Berichten: 204
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 10:32

Ik ken de appaloosa's en Xandor!!! Party!!
Echt heel leuk om te zien! Ik wist wel dat ze bij Vianen stonden en ben ze wel eens bij de wei op gaan zoeken.
Wij hebben de moeder van Zafir (Regina van Cordula's Hoeve) sinds een aantal jaar. Z'n vader is ook een goedgekeurde Appaloosa (geen NRPS 'er). Toen Zafir van moeders af ging hebben we haar gekocht.
Ook Jaspis en Natrolietje ken ik goed. Leuke dieren, Toen ze nog bij de moeder waren hebben we ze verzorgd, net als de moeders. (Ook met ze naar de keuring geweest). Wat is Mael groot geworden zeg! Had niet gedacht dat hij 1.70 zou gaan worden.
Kan je niet eens mailen hoe het met ze gaat?
0532563@apollo.hro.nl
Caroline Clown

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: dorine3 op 2001-11-21 09:35 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, IASCrawler en 51 bezoekers