gisteren geweldig gereden en gewandeld

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

gisteren geweldig gereden en gewandeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 19:44

Gisteren mijn (anders nogal wat onactieve) merrie gereden. Ik had vrijdag nog gereden en vond toen al dat het beter ging dan de voorbije weken. OK dan! Gisteren dus samen met het verzorgstertje van de pony en de pony gereden en na een halfuurtje besloten we maar te gaan wandelen. Mijn paard is nog maar 3x buiten geweest en normaal gaat er altijd iemand mee om de pony te 'begeleiden'. Het verzorgstertje drufde alleen dus we vertrokken op pad. Ik voorop (mijn paard heeft zelfs na 3x nergens bang van OK dan! )
We komen op de dreef: jeetje wat een volk Het was natuurlijk mooi weer en iedereen dacht van even te gaan wandelen met kind en kinderwagen natuurlijk Verward De eerste mensen die we tegen kwamen ging alles goed maar na een stuk of 20 begonnen de paarden het wat vervelend te vinden en wilden ze maar het liefst verder lopen Knipoog (ja hoe zou je zelf zijn, net een keuring Schijnheilig )
We zijn na die grote groep mensen maar weer om gedraaid en terug gegaan.
Al bij al hadden we ongeveer een half uurtje gewandeld maar ik vond het geweldig gaan. Ook met de pony geen probleem OK dan! .
Zeker voor herhaling vatbaar .
Terug thuis nog effen gedraafd in de bak en wonder boven wonder wou mijn paard (na zeker bijna 2 maanden) eens in galop springen. OK dan! Heb dan nog effen (ongeveer 2 rondjes) met haar gegaloppeerd en dan maar rustig uitgestapt OK dan! .
Geweldig zo een dag als alles goed meevalt

effen gewoon maar onzin omdat het anders niet aanpakt


moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:50

leuk!!Ik heb ook zo'n paard dat niet snel schrikt op de weg,toch altijd wel heel handig Lachen .Maare ben je erop gegaan met wandelen of niet Verward Want ik begreep eerst van niet,maar later zei je dat je nog met haar gegaloppeerd had.Maar in ieder geval heel leuk dat het zo goed ging. *LOL*

how sweet can it be to be loved by you


silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 23:00

ja natuurlijk ben ik erop gegaan. Ik ga niet naast mijn paard lopen hoor (beetje lui Knipoog )

effen gewoon maar onzin omdat het anders niet aanpakt

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:05

leuk dat het zo goed ging

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 37 bezoekers