Vandaag "gereden"

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Crista

Berichten: 3020
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Vandaag "gereden"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 21:11

haay,

Na mijn val van woensdag....(waar ik ook een berichtje over op bokt heb gezet) was ik een beetje bang om weer op mijn paardje te stappen.
Mijn zus vond dus dat ik zo snel mogelijk weer op me paardje moest...dus heb ik gisteren even een paar rondje op haar gestapt. Met me pijnlijke beent op Niarda gehezen (haha arme pony) maar was gelukkig niet echt bang.
Vandaag dus nog maar een stukje gereden.
Mijn zus had eers een uur gereden en ik heb haar uitgestapt....buiten! (met mijn zus erbij hoor haha ik durf nog niet alleen)
Maar ik hoop donderdag alweer een beetje normaal te kunnen rijden ookal is me been nog wel gevoelig, kan me paardje gewoon niet zo lang missen hoor!

groetjes Crista

If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:26

mooi zo, goed dat je inderdaad snel weer op een paard bent gestapt

bora

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:28

goed van je dat je er weer op bent gestapt

Het is niet erg iets moois te verliezen beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad. (Heilige anthonius van Rowwen Hèze)

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:38

Goed zo, niet te lang wachten!!
Gewoon weer gaan rijden anders wordt je alleen maar angstiger Knipoog

XANTHA

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:44

Goed zo OK dan! . Nu wel doorzetten .

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 09:43

Oww mooi dat je er toch weer op ben gaat zitten anders zou je misschien nog banger worden! Veel succes donderdag met rijden

Obelix is gewoon stoer!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 10:07

goed zo dat je snel weeropgestapt bent !!!!!!
Veel succes verder !!!

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:12

Zo gaat het goed, stap jij maar eerst even, met je zus erbij, het komt goed over een poosje rij weer vrolijk rond, en dan lach je er enkel nog om. succes verder

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper


Crista

Berichten: 3020
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 22:08

nou heb vandaag dus weer echt gereden, gestapt gedraafd en donderdag ga ik de galop weer een sproberen, ging hardstikke goed hoor maar me voetje is toch nog wel gevoelig dus wilde ik vandaag nog niet gelopperen! maar ben erg tevreden en absoluut niet meer bang! gelukkig maar!

If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 00:41

toen ik achterover gegelden was van mijn zwager zijn fjordje was ik ook ontzettend bang.. ook eerst met mijn zus er bij gereden.. maar die had geen tijd meer..
nu heb ik eigen paardje en als ze stijgert giert de adrenaline me nog door t lijf, maar verder valt het mee..
maar gelijk opstappen na een val hoeft je angst niet te verminderen. ben ik achter helaas.........

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Anoukjuuuhh, Brandje_04, carineken, Esther_r20, ikkedus, Iris_Casper, Lisanne_S, lissssan, Maaike_Ma, nathe, Vagabondo, Zoey_julia en 119 bezoekers