Op en neer vliegende vlinders!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Op en neer vliegende vlinders!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 18:28

Argh. Het onmogelijke gebeurd eens. Ik Zie een jongen Wel Zitten. Gezien het feit dat ik in m'n 22 jaar precies ene keer verliefd ben geweest, is dit die hoofdletters wel waard.

Maar nu. Heb 'm nog niet ontmoet, alleen gepraat over het internet. Echt het prilste stadium wat er is zeg maar. D'r is niet echt wat, en de vraag of dat er komt... Ik weet wel gelijk wel weer waarom niet verliefd zijn lekker is. Je hele gemoedstoestand hangt niet af van 1 ander persoon!

Hij komt online en zegt niets. Vlinders zitten depressief in een hoekje. Ik kom online en begin een gesprek, wat hij wel leuk lijkt te vinden. Vlinders dansen in de rondte. Ik kom online en hij zegt niets. Vlinders beginnen elkaar op te vreten. Hij zegt toch iets! Vlinders organiseren een feestje!

En zo steeds door. Ik word er gek van. Er *is* nog niet eens iets. Misschien komt er ook wel niets, al hoop ik van wel.

Is dit normaal en ken ik het gewoon niet zo omdat ik - zoals gezegt - zelden verliefd ben? Of word ik gewoon gek om niets? Clown


Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 19:16

Ik denk dat het wel normaal is hoor...

Alleen willen die vlinders zich wel al eens misdragen en fladderen ze op de gekste momenten op en neer... Maar ik zou zeggen, geniet ervan Lachen Het is toch ook weer een apart gevoel...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 19:22

geniet ervan en vertel ons vooral wie het is Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 20:19

Ik vind het ook wel leuk, maar het voelt zo raar, al die ups en downs. Een beetje acht-baan achtig... Hyper!

Vertellen wie het is doe ik niet totdat er ook echt iets is. Maar hij is leuk, heeft interessante hobbies, en had al plannen om te leren paardrijden voor hij wist dat ik 'in de paarden' zit. En ik hoop dat het wat word. *zwijmel* Bloos


hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:29

klinkt goed arwen! veel geluk als het wat wordt en succes met het temmen van je vlinders!

Silvia_
Berichten: 156
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 20:36

Gefeliciteerd!
geniet van dit gevoel want als het maar 1x in de 22 jaar verkomt... Haha!
Hoop ook voor je dat het wat word! *LOL*

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 21:31

Inderdaad zeldzaam. En ook wel leuk. Maar ook een beetje raar...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 13:23

*vlinders plegen zelfmoord*

*zucht*

Nou ja, hij wil blijkbaar toch niet zo graag met me praten als ik hoopte. *snik*

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 13:25

ogossie! hoe komt het?
praat ie nou helemaal niet meer tegen je dan?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 13:43

Di's online. Oh wat maak ik me weer druk om niets... heb hem nog niet ontmoet. Maar zo'n gesprek word begonnen door 1 van ons. En dat was ik de eerste keer, toen begon hij een keer, toen ik een paar keer, toen hij weer eens, toen ik weer eens... Maar nu heb ik dus gister niets gezegt terwijl we allebei online waren, en dan komt er dus ook niets van hem af. Ik zal wel teveel waarde hechten aan zoiets, maar dat voelde dus niet zo leuk. Als hij het zo leuk vind om met me te praten als ik eerst dacht, had hij toch wel wat gezegt? (Jezus ik klink als een 11-jarige in 'Achterwerk' nu...)

't is wel een beetje een kat-uit-de-boom-kijk type. Maar nu zit ik me vast te klampen aan strootjes geloof ik. We zien wel wat vandaag brengt...

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 17:56

Oooow wat klinkt dit bekend, vooral dat verhaal van die vlinders. Ik ben dan wel een paar jaartjes jonger (ben 17) maar ken het probleem heel goed. Heb het ook een paar x gehad met een vriend die ik een tijd niet zag en ik m over MSN leuk ging vinden. Keer met m gezoend, vlak daarna een SMS *vlinders maken overuren.* Savonds nog wat gehoord *vlinders nog steeds overuren, maar iets minder.* De dag daarna weer een SMS *vlinders worden moe* Toen ik een SMS gestuurd *vlinders fladderen vertwijfeld rond* en later helemaal nix meer van m gehoord, sprak me niet meer aan op MSN enzo *vlinders dood.*

Geniet ervan zou ik zeggen en niet al te veel waarde hechten of ie wel of niet je aanspreekt. Onthou, het is een man en mannen snappen absoluut niet dat jij gaat twijfelen als ie nix zegt of als je een tijdje nix van m hoort. Vinden ze overdreven. Verdrietig

Enne, laat je nog ff weten hoe het afloopt?

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 12:19

Afloopt... volgens mij loopt het al af... Hij praat terug als ik een gesprek begin, maar het komt maar niet verder als koetjes en kalfjes. Dus ik denk dat ik het maar gewoon los moet laten.

Verdrietig

Ik zou 't hem nog kunnen vragen. "Is dit jou manier van de kat uit de boom kijken of praat je echt alleen met me uit beleefdheid?"

Maar dat is wel weer heel direct; mocht 'ie echt de kat uit de boom kijken dan heb ik 'm gelijk afgeschrikt...

*diepe zucht*
Nou ja, single zijn is ook best fijn, maar het voelt wel balen dat ik eindelijk eens iemand zie zitten en dan gebeurd dit...

leonie_1986
Berichten: 1994
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:00

k zou nog 1 keer een gesprek met hem beginnen en dan vragen of ie n keer mee wa leuks gaat doen, daarna moet je het van zijn kant laten komen. succes ermee!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 13:08

Dat durf ik denk ik niet Bloos!

Ik denk niet dat ik 'm wil ontmoeten voor dat ik een idee heb of hij ook wel interesse heeft. Heeft hij dat niet en blijft hij antwoorden uit beleefdheid, dan kom ik daar liever nu achter als in een cafe ofzo.

Wat een watje ben ik toch eigenlijk. Maar ik heb iets te vaak m'n neus gestoten om hier vol zelfvertrouwen in te gaan. En hoe hij tot nu toe is geeft nou ook niet echt zelfvertrouwen...

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 16:59

Snap dat je wat terughoudend bent, maar als ik het goed begrijp, spreek je hem alleen over MSN. En dingen kunnen daar zo anders over komen dan iemand ze bedoeld, heel ongeïnteresseerd terwijl ie wel geïnteresseerd is of zoiets. Hoeft dus niet gelijk te betekenen dat ie geen interesse heeft. Daar kom je maar op 1 manier achter, door te vragen of ie zin heeft om eens wat gezelligs te gaan doen. Dan merk je gauw genoeg of ie wel of niet geïnteresseerd is, hier wordt je alleen maar onzeker van. En dat ie zo weinig zegt betekend ook niet alles, ken genoeg jongens die cker over MSN heel weinig zeggen, maar als ze tegen over je staan je de oren van je hoofd kletsen. Knipoog

Kortom, zou het toch proberen als ik jou was, niet geschoten altijd mis! Succes!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 17:00

ja ik ben 't met tamara eens! Just give it a try! :d succes!

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 17:06

heb ik ook weleens... echt erg. Maar nou heb ik mijn lieve vriendje Lovers die meteen enthousiast reageerd als ik online kom Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 00:26

Nou ja, ik heb 'm in een vlaag van dapperheid gevraagd of 'ie het eigenlijk wel leuk vond om met me te praten en dat vond 'ie zeker wel, dus ik voel me al een beetje beter. En misschien is het wel echt een langzaam-actie-ondernemen type. We zien wel...

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 00:29

iig goed nieuws arwen. lijkt me vreselijk op deze manier in onzekerheid te ziten!
gewoon eens afspreken met ém en kijken of je hem nog steeds zo leuk vind OK dan!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 21:25

O dit is zoooooo herkenbaar. Haha! Ik had precies hetzelfde een week of 8 geleden. Eerst e-mailen, dat werd msn-en en daarna sms-en. Gevolgd door een bioscoopje en nu heb ik het voorzichtig over mijn "vriendje"...

Dat twijfelen had ik ook. Niks zeggen op msn of niet terug sms-en. VRESELIJK......Hij keek ook de kat uit de boom net als ik Bloos

pfff mannen Tong uitsteken En ik was echt wel duidelijk hoor tussen de regels door, maar het duurde even voordat ie dat doorhad Haha! (of voordat hij erop in durfte te gaan )

Luna *21/06/2018 zadelmak
Donovan *01/07/2009 - ꝉ 23/06/2021(paarden) M2+10 (pony's) L2+11 kringkampioen 2018 klasse B, kringkampioen 2019 Klasse L1, reserve regiokampioen 2019 Klasse L1
Zorro *26/06/1990 - ꝉ 29-12-2014

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 22:41

Nou ja, jij geeft me weer wat hoop, Ukkiepuk. Ik heb 'm al twee dagen niet aangesproken in de hoop dat 'ie wat zou zeggen, maar nee hoor. Verdrietig

Ik heb het eigenlijk een beetje opgegeven. Om eerlijk te zijn vertik ik het om mezelf op te blijven dringen. Als het van hem blijkbaar niet hoeft, dan is dat jammer. Helemaal omdat ik iemand niet snel zo leuk vind, maar ik heb er natuurlijk geen 'recht' op dat hij mij ook leuk vind. En als het zo moet, dan liever m'n waardigheid...

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 22:47

Volgens mij maakt je het jezelf nu alleen maar moeilijk. Jij bent een heleboel aan het invullen voor hem (zonder dat je weet wat hij wil).

Ook het 'wie spreekt wie aan' is onnodig moeilijk doen.

Gewoon aanspreken en mee uit vragen naar film of cafe, dan weet je snel genoeg waar je aan toe bent. *Hup*.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 23:03

Je hebt vast gelijk, Apple. Maar als je iemand leuk vind wil je toch juist graag met diegene praten?

Ik heb een beetje te vaak pijnlijk m'n neus gestoten en ben niet meer zo dapper. Ik denk dat ik liever zelf op een gegeven moment concludeer dat het niets word dan dat ik m'n nek zo ver uitsteek om het te vragen, en pijnlijk afgewezen word.

En ik ken het verhaal van liefhebben is risico en alles, maar op het moment voel ik me gewoon niet zo dapper. Daar baal ik van, maar realiteit is het wel...

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:28

maar jij spreekt nu niet met hem zeg je?
misschien spreekt hij wel om dezelfde redenen niet met jou als jij met hem...?

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:50

Misschien heeft ie wel net als ik de "online" meldingen uit staan en ziet hij dus niet als je online gaat Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Amanda_T, Amazonbot, colette40, DeEenhoorn, Kaatastrof, KarinW86, roosjenat, SuperSuup, ttranch en 181 bezoekers