joepie breimachine!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

joepie breimachine!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 16:50

Ben ik blij! Lachen Lachen

Kreeg net een mailtje dat mijn bod is aangenomen.

Laat ik bij het begin beginnen: IK heb een keer proefgebreid op de breimachine van mijn zus, en dat is mij super bevallen. Dus ben ik op zoek gegaan naar een 2e handsje. Op een aantal geschreven, allemaal veel te duur.
Op dit aanbod heb ik geschreven omdat er veel extra's bij zat, hoewel het niet volledig mijn machine zou zijn (je kunt er geen boordjes mee maken). Daar heb ik mijn bod op aangepast en dat ook geschreven.

Het is dus aangenomen!!!!!

Joepie!!! *LOL* *LOL* *LOL*

Loopt Verena straks elke dag in een andere (zelfgebreide) trui. Natuurlijk met paarden erop..... (moet ze eerst leren lopen... in de tussentijd kan ik mooi oefenen...... Haha! )


bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:21

Haaah
leuk joh
veel plezier ervan
sorry moet gaan ga zo naar de maffies

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:58

breien, dat is natuurlijk een echte moeder bezigheid Haha! Haha!
wel stoer hoor ik zou het niet kunnen

ONDERSCHRIFTLOOS


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 19:08

Mijn moeder heeft die van haar een jaar geleden ofzo gratis nasar de kringloop gebracht....Had je even een jaartje eerder moeten zijn, haha

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 19:47

echt leuk joh!!!
Lijkt me wel grappig, een machine die voor je breid Tong uitsteken

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 19:55

Is een stuk sneller als met de hand in elk geval (als je weet hoe het werkt....)
Eh Alja, ik brei al jaren..... toen ik een jaar of 10 was was al ik al bezig voor de babypop en barbies (en barbiepaard.....). Maar nu is het in andere maatjes.... dat klopt wel...

Sting: de machine breidt wel voor mij, maar ik moet er ook wat voor doen. Het apparaatje dat zorgt dat de draad wordt doorgehaald en de steek afgehaald (ken je het nog?) moet je met de hand heen en weer bewegen. Bovendien gaat het dusdanig snel dat je al snel aan het eind van je bolletje wol bent, zodat je hele breiwerk op de grond duvelt.... Kun je weer opnieuw beginnen.

Maar wel leuk!

BlueStar

Berichten: 2341
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: FR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 21:55

Riette je kunt het toch ook weer ophalen en op de naalden leggen desnoods een toer of twee onder de laatste. Je kunt de bol ook op een klos winden en een stukje voor het einde een plakker doen die zie je wel langs komen mits het niet blijft steken in de spiralen(? die lange dingen die de draad op spanning houden)

Jouw eigen weg, vind je niet in een routeplanner.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 19:25

Da's wel slim ja (van die plakker). Ik heb het zelf ook niet gehad, maar dat was meer geluk als wijsheid. Ik had net de toer af toen de draad naar beneden kwam....
Mijn zus vertelde dat je, als het wel gebeurde (en je een eenvoudige tricot-trui maakte) eenvoudiger het hele pand opnieuw kon breien als gaan zitten mieren om de steken weer netjes op de naalden te hijsen....

Maarre, Blue star, jij breidt ook?

BlueStar

Berichten: 2341
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: FR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:04

Nee, wel even gedaan.
Mijn moeder heeft een breischool gehad en ik hielp in de club.
Als je een (raar) probleem heb gewoon een pb sturen met welke machine je heb, vraag ik het even aan mijn moeder. Wel heb ik een zowat
ol-timer op de zolder liggen. Maar veel lol in breien heb ik niet.

Jouw eigen weg, vind je niet in een routeplanner.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, herous, Jet_33, Ubermetrics en 42 bezoekers