beetje de weg kwijt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

beetje de weg kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 11:24

Ik ben nou dus 3x in het L1 gestart, maar ik snap er steeds minder van. De eerste wedstrijd ging tamelijk bagger, en die won ik met 178 pt. Er stond natuurlijk geen commentaar op de coupon, want de jury vond het helemaal geweldig.
De tweede keer ging het al iets beter, 166pt, en een 5e plaats. En ook nuttig commentaar erbij.
En afgelopen weekend ging het voor het eerst lekker. Fijn voorwaarts, lekker luisteren naar de hulpen, mooi gesloten en lekker door de hals en achterhand eronder... 157 pnt en in het midden geeindigd. Verward Nav het commentaar dacht ik dat ik de coupon van iemand anders had. Wat ik ook vreemd vond, was dat het jurylid steeds naar onderen keek en helemaal niet zag of mijn overgangen wel lukten (tenzij hij ogen bovenop zijn hoofd had zitten Haha! ).

Nou kan het altijd gebeuren dat je het niet eens bent met een resultaat. Maar ik ben een beetje de weg kwijt. Elke keer gaat het wat beter en worden de punten en de plaatsing lager. Verward Ik zou bijna slecht willen gaan rijden om weer betere resultaten te krijgen Scheve mond
Voorlopig geen wedstrijden meer, maar bij de eerstvolgende gelegenheid geef ik het dan nog maar 1 kans. Ik doe mijn best en als dat niet beloond wordt, dan ga ik de keer daarna echt heel slecht rijden Haha! Haha!


Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:26

Probeer je proeven op video vast te leggen, dan kan je zien waarom je zulke punten krijgt.
Daarnaast moet je goed onthouden dat het een jurysport is en dat iedereen ander jureert en ze allemaal iets anders willen zien.
En je weet ook niet hoe de rest van je deelnemersveld heeft gereden. Misschien had je een paar toppers voor je en ja, dan punten ze al snel wat lager.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 11:42

Ik had dit probleem een paar jaar geleden met een ander paard ook. Op een gegeven moment ben ik dan maar de jurycursus gaan doen, en toen bleek dat ik het wel goed begrepen had.
Mijn voorlezer was ook mijn instructeur, en die snapte ook helemaal niks van het commentaar. Het was idd een sterke ring waar ik in zat, maar ik had zelf ook sterk gereden.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:53

Kleintje schreef:
Probeer je proeven op video vast te leggen, dan kan je zien waarom je zulke punten krijgt.
Daarnaast moet je goed onthouden dat het een jurysport is en dat iedereen ander jureert en ze allemaal iets anders willen zien.
En je weet ook niet hoe de rest van je deelnemersveld heeft gereden. Misschien had je een paar toppers voor je en ja, dan punten ze al snel wat lager.

Scum is zelf jury Knipoog

Tja, gewoon maar volhouden; en idd een keer op video zetten.


Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:34

dat is waarom mijn voorkeur uitgaat naar springen...
...dressuur is een jurysport met verschillende jurys met verschillende meningen.je doet er weinig aan


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: RoronaZorro en 35 bezoekers

cron