scheur in de boom...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

scheur in de boom...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 12:58

Ik heb ook altijd wat zeg...

Vorige week begon mijn zadel ineens te kraken, ik vette maar hielp niet...
Hum,misschien is de boom wel gebroken, nou lijkt er niet op.
Gister had ik les, dus meteen maar even gevraagt, mijn instructeur heeft er toen meteen even naar gekeken. Eerst zei hij dat de boom niet gebroken was, ik helemaal opgelucht. Toen vroeg ik of hij enig idee had wat er dan kon zijn dat hij zo kraakt. Hoe oud is het zadel? -2 jaar. Waar denk je zelf dat het zit? - rechts. Toen heeft hij het zadel weer eraf gehaald en nog een keer gekeken(op een andere manier, beetje moeilijk uit te leggen). Conclusie: waarschijnlijk een scheurtje in de boom... Boos!

Het ergste is nog wel dat ik zondag(morgen dus) wedstrijd heb. Maar god zij dank heb ik geweldige stalgenoten en mag ik van iemand een zadel lenen!!!!!(een keiffer, nog vrij nieuw zelfs..). Ik vind het echt geweldig van haar, echt een schat van een mens(zoizo wel). Ga haar wel een cadeautje geven maandag, weet alleen nog niet wat...Nu nog hopen dat het wel goed ligt natuurlijk, maar het gebaar is in ieder geval fantastisch.

Daar kan ik nou echt blij van worden, zulke stalgenoten. En daar kan ik nou echt boos om worden: dat ik altijd wel iets heb!!!!!!!!

Gelukkig loopt mijn pony de laatste dagen wel heel goed dus hopelijk dat ik morgen toch nog de laatste 2 wp's kan halen....hoop ik..


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 18:42

Van je stalgenoten moet je het hebben he, helemaal OK dan!

Mocht toen ik op zoek ging naar een zadel ook van een stalgenoot die van haar passen en voelen om te kijken of die lekekr lag en reedt.
Helemaal geweldig dus, nu nog even sparen Tong uitsteken

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 19:20

succes LAURA!!

Jammer van je zadel ja.
Kan er nog wat aan gedaan worden?

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 20:26

en in de vakantie hier schepte je nog zo op dat je zo`n goed zadel had Haha! Haha!

maar wel banketstaaf zich terwijl dat zadel nog redelijk nieuw is, veel suc6 morgen

ONDERSCHRIFTLOOS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 11:41

Succes op de wedstrijd!

Is je zadel nog te maken en welk merk is het??


Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 12:39

Ja, ik was ook heel blij met mijn zadel, toen nog wel...Hij zit echt heerlijk maar ja..

Hij was een paar weken hiervoor nog nagekeken door de zadelmaker, niets mis mee...

Volgens mijn instructeur is het meestal nog te maken...maar moet nog de zadelmaker bellen.

Wedstrijd ging wel goed trouwens, alleen wel wennen dat andere zadel!

ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:02

mij is verteld dat als de boom gebroken is dat ej dat niet meer kan maken Scheve mond

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 19:37

maar de boom is niet gebroken, er zit een scheurtje in

ONDERSCHRIFTLOOS

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-04 13:52

Je kan hem alleen nog laten maken(lassen) als hij van hout met ijzer is. Als de boom van kunststof is, dan is het einde verhaal.

Via de fabrikant zijn we erachter gekomen dat er waarschijnlijk een boom van hout met ijzer is mijn zadel zit.
Ik word een ware expert..haha

Dus ollivia, je hebt voor de helft wel gelijk.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: esje01, Fayyah19, hollie, Mutti, Plonspony, Swift, Vagabondo, veerle92, xxPaige en 129 bezoekers