eindelijk gebeld naar nieuwe eigenaar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

eindelijk gebeld naar nieuwe eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 12:15

2 jaar geleden moest ik helaas door omstandigheden mijn fjorden veulen verkopen,ze is toen vanaf de opfok naar een man gegaan in sijbekarspel,die haar later in 2 span met zijn andere fjord wilde laten lopen.helaas was er voor mij geen mogelijkheid om er naar toe te gaan en is alles telefonisch,schriftelijk en met de opfok geregeld geweesd.

ik wilde er graag naar toe om te kijken hoe het met haar gaat,of eens een belletje plegen,maar ik kon het gewoon niet,ik mis haar nog steeds heel erg.

vandaag dacht ik,nu doe ik het gewoon
dus ik net bellen,met een krop in mijn keel vroeg ik hoe het met haar gaat.
alles gaat goed en ze is echt een joekel geworden en lekker eigenwijs,ze word nu bereden,dus alles oke! OK dan!

poeh....wat een opluchting zeg,had ik het nou maar eerder gedaan.
sorry moest dit even kwijt..

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:25

Ik ken dat gevoel, je wil het wel weten maar bent ergens ook wel bang voor wat je te horen krijgt....

Fijn dat het nu goed gaat, ga j e er nog een keertje langs om te kijken?

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 12:28

ja dat zou ik wel erg graag willen,maar het is wel een eind weg,dus ik hoop dat ik mijn man kan overhalen....

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:51

Ja heb ik dus ook wil ook altijd nog contact opnemen met de neiuwe eignenaren van mijn fjordjes maar ik weet nie ben bang dat ik slecht nieuws krijg te horen dat er een verkocht is ofzo en dus laat ik hem maar en blijft het maar alleenig bij denken...

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 13:55

ja het is erg moeilijk,maar ik heb gelukkig de stap durven zetten,alhoewel ik nog wel twijfels heb omdat hij wel erg lang moest nadenken........maar je blijft twijfelen of je wel de goede beslissing hebt genomen en hoe het nou echt met ze gaat.whelin is nu 2.5 jaar en ze rijden er al op,persoonlijk vind ik dat erg vroeg.....maar ja neem aan dat ze er wel verstand van hebben,hoop ik.ik moet gewoon echt maar eens gaan kijken dan weet ik het zeker.

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:01

Ja ik durf het gwoon niet om te bellen omdat ik dan eventueel negatief nieuws zou kunnen krijgen en daar ben ik erg bang voor want ik heb ze samen tegelijk verkocht aan een eigenaar met de voorwaarden dat ze niet gescheiden mogen woorden...

tjsa 2,5 jaar is echt wel heel erg jong.. ook voor een fjord

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:39

Gelukkig dat je gebeld hebt, je weet nu in elk geval dat ze niet is doorverkocht naar een of andere vage handelaar... Jammer dat ze er al op rijden, maar als ik jou was zou ik er binnenkort snel een keer gaan kijken! Dus, succes met je man! Haha!