Discriminatie niet toegestaan, maar soms......

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Belker

Berichten: 15258
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Discriminatie niet toegestaan, maar soms......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 21:03

Worden vooroordelen wel bewaarheid. Bloos!
Vandaag een fijne buitenrit gemaakt bij Katwijk aan zee. Een lekker ritje met Apple en Kevin gemaakt *LOL* . Alles verliep gewoon rustig en lekker .
Op de terug weg was er bij Muiden file. Helaas, maar ach maak van de nood een deugd en ik ben wat te drinken gaan halen. Bij het wegrijden bij het tankstation komt opeens met hoge snelheid vanaf de parkeerplaats zo een asociale BMW aangereden. Wij moeten dus een noodstop maken en hij ook. Is hij nog kwaad ook terwijl hij 1. illegaal de file probeert te omzeilen via de parkeerplaats en 2. haaietanden heeft.
Wat een ........ Boos!
Bij mij is het vooroordeel van BMW zijn asociale rijders weer bevestigd.
Gelukkig was Joris niet erg onder de indruk van de stop. Die stond op stal rustig van zijn hooinet te vreten.


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:07

Ik wil ook niet dicrimeren....Maar steeds vaker kun je er niet omheen..
Gelukkig dat er geen ongelukken zijn gebeurd...

Apple

Berichten: 76183
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:12

Een file bij Muiden? Zondagsrijders zeker Haha!.

Gelukkig maar dat Jorisje niet onder de indruk was Lachen.

Charaz

Berichten: 24263
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:14

Ik discrimineer niet ik maak onderscheid.......

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:35

Belker schreef:
Bij mij is het vooroordeel van BMW zijn asociale rijders weer bevestigd.


Asociale rijders zijn de bestuurders... ik ken zoveel gevallen, en ze rijden niet allemaal in BMW's

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:29

Tis altijd huilen op de A1 op zondag. Onbegrijpelijk!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Fitzroy

Berichten: 25045
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:08

Het is echt niet te geloven wat voor trucs mensen uit halen om die paardentrailer maar voor te zijn.
Ze denken er absoluut niet bij na dat er levende wezens in staan.
Ik pas me bij dat asociale gedrag een beetje aan en ga bij invoegstroken alvast een beetje links dan wel rechts rijden zodat niemand er meer voorbij kan.

Jullie hadden trouwens lekker weer, maar het was zeker wel een gekkenhuis op het strand? In Noordwijk kon je over de hoofden lopen Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Apple

Berichten: 76183
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:19

We waren 's ochtends gegaan (maar toen we terugkwamen stond het parkeerterrein behoorlijk vol Scheve mond)

Er staan wat foto's op ITP Lachen.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 07:27

Ik moet ook eerlijk zeggen dat het meer standaard dan uitzondering is dat het inderdaad altijd "mensen" zijn met een BMW of VW Golf die gevaarlijke stunts uithalen Scheve mond Alhoewel 65+ met 45 km karretjes er ook een houtje van kunnen Haha! Heb er vorig jaar 1 op de snelweg op een haar na ontweken Boos! Anders was het een klein sardineblikje geworden. Was notabene een 120 km weg en in het donker zie je zo'n kreng nagenoeg niet. Ja, als je er vlak achter zit Scheve mond

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 07:43

tis idd frappant........... ik zeg ook heel vaak `ja, maar hij mag het want hij rijd in een BMW` Haha!

Belker

Berichten: 15258
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 07:54

In Duitsland zie je de BMW rijders ook erg vaak pushen. Knipperlichten aan, op de bumper hangen, zo van wij moeten er langs.

Ach, het zijn idd vaak de bestuurders en niet het merk, maar toch, meestal zie je bepaald gedrag bij een bepaald automerk sneller terugkomen. zo lag er die ochtend in Lage Vuursche een VW Golf in de bocht in de struiken, die reed te hard en de weg was opgevroren............

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 07:56

zo heb ik al eens een BMW voorbij zien komen op de snelweg Haha! Het was toen ook spekglad en iedereen reed alleen op de eerste rijstrook omdat die nog wel te doen was. De andere 2 stroken waren te glad. Meneer vond de eerste strook niet snel genoeg gaan en gaf dus maar een dot gas om via de 2e baan te gaan. Ik zag hem in m'n zijspiegel de actie uithalen en met dat hij op de 2e strook kwam, slipte hij nagenoeg al gelijk weg. Zijn stunt eindigde in de vangrail Haha! Ik heb heel rustig zitten grinniken Schijnheilig

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 08:01

ja lachen is dat he........... ik kan dan ook heel rustig zitten grinniken......

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 08:10

heb ook keren gehad dat ik minder erom kon lachen Scheve mond Zo ben ik bijv. al een keer bijna betrokken geweest bij een kettingbotsing. De weg ging van 3 naar 2 stroken en degene die vooraan het rijtje auto's reed, had dat wat laat door. Die gooide vervolgens z'n stuur naar rechts en klapte zo in de linkerflank van de auto naast hem. De wagen daarnaast schrok waarschijnlijk van de klap en sloeg ook door naar rechts. Gevolg was dat die persoon in de vangrail klapte en de 2 auto's die in elkaar klapten nagenoeg gelijk stilstonden. De achterliggende auto's op de 3e baan klapten vervolgens massaal achterop. Aangezien ik nog voldoende afstand had bewaard, kon ik nog op tijd ontwijken. Helaas schoot ik daarmee wel langs de linkerkant van de rij auto's, met waarschijnlijk nog hooguit 30 to 40 km per uur, en belandde in de berm. Ook heb ik een reflectorpaaltje geramd Schijnheilig Verder had ik geen schade en kon redelijk snel weer vertrekken Volgens mij was de auto die de botsing veroorzaakte een Renault Haha! Zegt dat wat over mensen met een Renault? Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 08:16

Het mag eigenlijk niet nee. Maar het is helaas wel zo. BMW en Golf rijders zijn de meest asociale weggebruikers die ik ken. Het is denk ik gewoon een bepaald slag mensen ofzo Scheve mond

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 08:20

*ik ga me als ex Golf TDI rijder hier maar niet aangesproken voelen *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 08:22

Lielle schreef:
*ik ga me als ex Golf TDI rijder hier maar niet aangesproken voelen *


Ach gut uitzonderingen daar gelaten

Barb

Berichten: 12078
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 09:20

Lielle schreef:
*ik ga me als ex Golf TDI rijder hier maar niet aangesproken voelen *


en ik als BMW bestuurder niet Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 09:22

Ik discrimineer niet ik scheer gewoon alles over 1 kam Haha!
Bij ons in de buurt zijn het inderdaad de bwm's en mercedes die echt achterlijk rijden .
En dan hebben we de pubers in hun zwaar opgevoerde wagentjes nog ( waarvan sommige bijna uit elkaar vallen van ellende maja ) Die ook langs je heen scheuren om stoer te zijn Boos!

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 09:23

hahhahaa eerlijk is eerlijk......... in mijn BMW 535I (waar ik een aantal jaren in gereden heb) reed ik echt meer door dan in mijn 15 jaar oude opel corsa nu Haha!

Lielle

Berichten: 66253
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 09:25

gijsenkim schreef:
hahhahaa eerlijk is eerlijk......... in mijn BMW 535I (waar ik een aantal jaren in gereden heb) reed ik echt meer door dan in mijn 15 jaar oude opel corsa nu Haha!

nou, ik heb tegenwoordig een Ford bestelwagentje en rijd idd niet meer zo hard (dat kan die niet Knipoog ) maar verder merk ik weinig verschil net zo min als in de Volvo.

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 09:28

Ik heb een BMW om de trailer mee te kunnen trekken. Ik rijd wel door, maar ik rijd niet als een BMW-rijder...

BMW's hebben achterwielaandrijving (= makkelijk uitbreken) dus is het nog hardstikke link ook dat ze wanneer het glad is nog even moet inhalen zoals Arno vertelt.

Gelukkig was Joris er zo cool onder.

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 09:39

Sinds ik autorijlessen heb, merk ik dat er aardig wat aso's in het verkeer kunnen zijn. Maar waarschijnlijk ligt dat gewoon aan de grote L die op mn auto staat ofzo. Maar het zijn niet de merken, want er zijn ook genoeg BMW bestuurders die normaal rijden, maar er zijn ook altijd een paar rotte appelen die het voor de rest verzieken. Dat het je ook bij andere auto merken hoor...

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!


Belker

Berichten: 15258
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 09:42

Wij rijden ook geen kleine, lichte auto. Zowel met deze als met de Vito rijdt mijn vriend in Nederland rustig. In Duitsland wordt er duits gereden, maar zonder bumperkleven en lichtsignalen. Haha!

Ook wij hebben achterwiel aandrijving zelfs met automaat. Dan is gladheid helemaal niet fijn zeker neitals je onderaan een goot staat geparkeerd en dan naar boven toe weg moet...........

gelukkig heb je automatten.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:07

Mijn broertje zit hier nou wel erg beledigt te kijken Haha!

Hij heeft ook een BWM, en alhoewel hij netjes rijdt *vindt ik dan maar ja....rij ik wel zo netjes? Haha! * krijgt hij ook een hoop commentaar.

Vindt het trouwens wel leuk:

Mijn broertje reedt van de zomer de straat in met zijn raam open, de vuilniswagen stond er en die gingen alvast een beetje aan de kant zodat die er langs kon.
De vuilnismannen hadden neit gezien dat zijn raam open stond dus de 1 zegt tegen de ander: Ja zeker de auto van zijn vader geleent.
Dus mijn broer *door het open raam*: flink doorwerken jongens, nog een paar jaar sparen en dan kunnen jullie er misschien ook 1 kopen Tong uitsteken

Hahahahahaha, geweldig genoten Knipoog
Maar ok, misschien is mijn broertje de uitzondering op de regel.

Als ik in de Mercedes van mijn pa rijdt, reageren de mensen trouwens ook heel anders dan als ik gewoon in mijn volkswagen rijdt, ze proberen te duwen, gaan op de smalle weg naar mijn paard absoluut niet opzij en maken om het minste geringste vinger bewegingen.

Had het er eens met ene vriend over toen we samen naar het paard gingen, volgens hem was dat normaal...ze zien een jong blond ding in een mercedes en hele beelden van secretarresses *de lievelingetjes van de baas* en papa's kleine meid komen naar boven Haha!
Had die zelf ook weleens last van Tong uitsteken Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annamk, TessaxQuincy en 13 bezoekers