Goh, wat heb ik een leuke avond, NOT!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Goh, wat heb ik een leuke avond, NOT!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 00:36

Pfff, ik ga ff klagen hoor....
M'n vriend heeft een goede vriend van hem uitgenodigd vanavond...(zal hem X noemen).
Nu is het leuke dat ik X niet mag en hij mij niet....
X vind zichzelf erg grappig en goed, maar goed ze zijn nu dus de hele avond dvdtjes aan het kijken, maar dan net weer de dvdtjes die ik niet leuk vind. ( vriend en X zijn allebei muzikant, dus alleen maar muziekdvd's )
Dus ik zit de hele avond al achter de compu...grrrr.....

En ook leuk...X kan van die ohw zo leuke laagdunkende opmerkingen maken over paarden..( jah X, er zijn ook nog mensen met andere intresses dan muziek! )
Zit ik in een catalogus te lezen...zegt ie "goh leuk zeg een boekje over paardenbrokjes, heb je niks nuttigers te doen.."
Kom op zeg! eikel...

En ben ik hier ff wat aan het zoeken in huis, dus ik loop af en toe vvoor de tv langs..nou als blikken konden doden...
Exuse me! Het is mijn huis!!!!!!!

En ze hebben net ook besloten dat X blijft slapen...ik heb geen inbreng meer schijnbaar...jah dat word weer gezellig!!!!

Ik denk dat ik zo maar heel vaak op nederinus ga klikken op de imperialriding site, dan hoor je steeds zo'n leuk hinnikje hahahahaha
he will love it!!!!!!!

Zo, ik heb ff geklaagd.....(kan zo natuurlijk ook heel demonstratief tussen ze op de bank gaan zitten met een stapel paard en sporten hahahah)


appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 00:39

arme jij, ik leef met je mee.... Ach gut
ken het probleem een beetje...zodra er vrienden van mijn vriend bij zijn gaat het alleen nog maar over auto's... en ik kan dan net zo goed tegen het behang aan gaan l*llen... Boos!

!!de appies worden ondergewaardeerd!!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 00:45

hahaha ik zie het helemaal voor me, kzou hem idd gaan irriteren, heb je toch nog een beetje vermaak *LOL*

c_alsemgeest

Berichten: 20626
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 01:00

nou veel succes verder met X... Ach gut

en een leuke tip:
Stop wat paardevijgen tussen ze warme lakentjes, dan blijft hij vast nooit meer slapen Knipoog ~~}>

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)


LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 05:35

Is het gelukt?? Knipoog

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 10:27

jaa bekend probleem
Mijn vriend heeft ook 1 vriend die ik niet moet Boos! ( en hij mij niet )
Prima verder het is zijn vriend dus mag ie binnenkomen in ons huis.
Ik ben altijd poeslief tegen hem zodat hij zich geen houding meer weet te geven ( zwak ventje ) Nu komt hij niet meer zo vaak langs ( bijna alleen maar als ik bij Kane ben ) perfect geregeld toch Haha!

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

anke84
Berichten: 187
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:15

Dan blijkt toch maar weer wat een mazzel ik heb met eeen vriendje die paarden net zo leuk vindt als ik en zijn vrienden vinden paarden natuurlijk ook leuk, dus het enige gespreksonderwerp bij ons is paarden.

Vrijdag eerste springconcour met de Mermus
SPANNEND.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:17

Als je dat eerder had geweten had je bij mij de hengstencatalogus kunnen komen kijken
Ik heb de nieuwe binnen Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:32

ach ik heb me de op zich wel vermaakt, hele avond op bokt. geweest hahaha, en ik heb uitgeslapen....hij is nu weer weg, dus ik heb em niet meer gezien.
jah m'n vriend vind paarden ook leuk, maar de rest van zijn vrienden niet ...beetje irri, dus als zijn vrienden er zijn gaat het alleen over muziek, en als de mijne er zijn gaat het bijna alleen over paarden haha...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:32

haha, gomir...next time i'll let you know....!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:44

Jeetje, lekkere avond inderdaad... Als hij vraagt of je niks beters te doen hebt dan in catalogussen te zitten loeren had ik hem er allang van langs gegeven met een beste stapel ervan! Dan mag hij een vriend van jouw vriend zijn, maar zo zou ik niet met me om laten gaan!

Lekker, zo'n ventje in huis, arme jij.... Ach gut
Alvast heel erg veel succes voor de volgende keer dat je hem ziet...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, frutsel05, moeshie, singa, Supertje, Titsia, vilheide, xDeena_ en 188 bezoekers