mn katje...eng bultje bij oog!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

mn katje...eng bultje bij oog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:39

Morgen naar de dierenarts een afspraak maken om een bobbel onder dr oog na te laten kijken, ik maak me zorgen ben heel bang dat het kanker is...ik ga meestal uit van het ergste....

Ik ben ook zo gek van dat poessie!! T is een persje( Shaded silver) van 8 jaartjes.....

Ik hoop echt dat het niks erntsigs is, ik heb al anti bioticum gehad maar dat slaat niet aan... Huilen

Duimen jullie met me mee?????
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-01-04 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:41

*duim..duim*

Suc6 morgen Haha!

haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:43

jeetje ik hoop dat het niks ernstigs is....
ik zal ook hard voor je duimen...

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:49

duim ook voor je! Het kan ook gewoon een abces zijn hoor, dus maak je niet al te veel zorgen!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:49

Het kan bij wijze van net zo goed een tekenbeet zijn... Succes alvast bij de da!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:56

ik hoop ook echt dat het allemaal onschuldig is ik slaap al nachten slecht hiervan maak me heel erg zorgen....

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:31

Heel veel succes bij de DA en hopelijk valt het allemaal mee! Laat je het hier nog even horen?

*duimt alvast héél hard!*

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:28

Heel véél succes

Een half jaar geleden had die van mij ook zo'n bobbel eerste diagnose van de veearst was zelfs lymfeklierkanker, maar het bleek gewoon een domme ontsteking te zijn bij nader onderzoek.

Dus positief denken!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:45

Belsje schreef:
Een half jaar geleden had die van mij ook zo'n bobbel eerste diagnose van de veearst was zelfs lymfeklierkanker, maar het bleek gewoon een domme ontsteking te zijn bij nader onderzoek.


Nog een tipje... Als je een erg negatief oordeel van je da in twijfel trekt, vraag dan een second opinion aan. Onze Pers lag een paar weken terug meer dood dan levend in huis, braken, opgezwollen, etc. Onze ex-da kwam meteen met de conclusie 'k@nker', moesten hem maar af laten maken. We zijn toen naar een andere da geweest (met foto-apparatuur) en hij bleek enkel gasvorming in de darmen te hebben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:24

Belsje"]
Heel véél succes

Een half jaar geleden had die van mij ook zo'n bobbel eerste diagnose van de veearst was zelfs lymfeklierkanker, maar het bleek gewoon een domme ontsteking te zijn bij nader onderzoek.

Dus positief denken!
[/quote]
Ik probeer het wat een raar verhaal zeg, hadden ze dan een testje gedaan of er kankercellen aanwezig waren?

[quote="Pervinco schreef:
Onze ex-da kwam meteen met de conclusie 'k@nker', moesten hem maar af laten maken.


ook al zo'n eng verhaal, is het goed gekomen met dit katje??
Wat erg zeg dat ze dan maar meteen zeggen afmalen! Boos!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:31

Kat (ook een 8jarige) huppelt weer vrolijk door het huis ja Lachen

Hevonen

Berichten: 5613
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:34

katten hebben vaak ontstekingen en fistels door krabbels van andere katten. Kattennagels zijn heel vuil en geven heel vervelende ontstekingen. Ons katertje had een kop als een meloen, aan een kant onder zijn oog. Een grote fistel en een onsteking, je ziet er niets meer van!

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:48

Chiqa"]
[quote="Belsje schreef:
Heel véél succes

Een half jaar geleden had die van mij ook zo'n bobbel eerste diagnose van de veearst was zelfs lymfeklierkanker, maar het bleek gewoon een domme ontsteking te zijn bij nader onderzoek.

Dus positief denken!

Ik probeer het wat een raar verhaal zeg, hadden ze dan een testje gedaan of er kankercellen aanwezig waren?
[/quote]

Nee, meneer nam kat vast drukte op kop van beest en daaruit dacht hij dat het dan maar lymfeklierkanker moest zijn, die bol (grote okkernoot) stond idd op een knooppunt, dat kon ik ook wel zien met de boek ernaast, maar dan nog.
De bedoeling was dan ook dat beest mee naar huis ging en dat we gingen afwachten, maar hij ging toch iets krijgen tegen de zwellen en blablabla.

Dus hij propt daar een paar spuiten in en een smeerseltje in zn bekje, beest heeft thuis dan nog een tijdje sinasappeldrupjes moeten slikken en dat ding ging weg.

Dus toen maar gebeld ... en toen kwam hij met "ah dan zal t toch gewoon een ontsteking geweest zijn" ....

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:55

Chiqa, ben je al geweest? Ben erg benieuwd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 21:46

Carlaa schreef:
Chiqa, ben je al geweest? Ben erg benieuwd...


Nee Carlaa, ik heb besloten het nog een weekje aan te kijken, gezien de verhalen oa hier op bokt. Wat berij ik ermee als het idd een ontstekinkje of talgkliertje is? Dan wordt t weggehaald, moet ze onder narcose, wát ook weer risico's met zich meebrengt, en wie weet komt t weer terug.

Weg alles. Dus ik ga er nog een weekje naar kijken, kijken of t groeit, t staat namelijk nu echt op knappen, en ik hoop echt dat het zich zelf geneest.

Sommige dingen hebben tijd nodig, en ik wil het wat tijd geven, ik hoop gewoon dat er niks aan de hand is. de meeste verhalen die ik gehoort heb, ook van hier, zijn allemaal positief(Geen kanker) dus moet ik het beessie niet meteen onder narcose laten brengen met alle gevolgen van dien.

Maar volgende week neem ik een beslissing.

Anoniem

Re: mn katje...eng bultje bij oog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 01:36

Heel oud topic opgehaald, maar wil hier graag nog iets over kwijt.
Zoals ik toen in 2004 in de stres zat zo langzaam groeide dit tumortje
wat later goedaardig bleek te zijn.

Maar het werd groot, zowat ter grootte van een knikker.
Ene DA zei; "oog dr uit en sluiten" andere DA bood een oogbesparende operatie aan....

Ik heb voor de laatste gekozen en is de beste keus die ik oot heb begaan.
Je ziet er werkelijk niets meer van, de knikker kon ze dr zó uitpellen
zeheeft 2 weken met een kap gelopen maar ik heb nu een hele andere poes teruggekregen Vork

Zal morgen wat foto's plaatsen.

Karl66

Berichten: 29749
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: mn katje...eng bultje bij oog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 01:51

[LZP] > [BB]

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Re: mn katje...eng bultje bij oog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 02:53