IK kan mijn vader wel wurgen... Dag video!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

IK kan mijn vader wel wurgen... Dag video!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 11:16

Boos!
Mijn vader heeft gisteren onze video die mijn vriend gemaakt heeft van onze paardenzoektocht in Spanje gewist!

We hebben er geen enkele copie meer van en ik ben dus verschrikkelijk boos... Het was echt iets dat we konden bijhouden om nog vaak naar terug te kijken... En nu is er niks meer... helemaal NIKS!!!
Laatst bijgewerkt door Idra op 24-01-04 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 11:20

Dat is echt heel erg balen, is het per ongeluk gebeurd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 11:23

Wat vervelend zeg, neem aan dat het een ongelukje was.
Tip voor de volgende keer, in de band zitten een soort blokjes die je eruit kan breken, als je dit doet kan er niet meer overheen opgenomen worden

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 11:27

Oh wat stom zeg. Echt balen.
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 06-04-22 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 11:35

Summertje schreef:
Dat is echt heel erg balen, is het per ongeluk gebeurd?


Mijn vriend had (ook geen goeie zet, dat geef ik toe), de video achter enkele opnames van The Simpsons gezet. Nu neemt mijn vader elke donderdagvond een reeks op waar hij naar kijkt. Normaal doet hij dat op een vaste tape, waarop ook nog een andere serie (E.R.) elke week wordt opgenomen. Maar die tape had mijn vriend dus mee naar huis, omdat hij die serie wou bekijken (kunnen jullie nog volgen Haha! ), en omdat mijn vader zijn traditionele tape niet meer vond, heeft hij gewoon de 1ste de beste tape genomen (Simpsontape), een eind gespoeld en "record". Er stond duidelijk ANDALUCIA bij op de tape...
Hij za het waarschijnlijk niet echt expres gedaan hebben, maar je kijkt toch wel even over wat je iets opneemt???

Mijn vriend had het origineel al van het tapeje afgeveegd omdat hij toen een ander filmpje moest maken. Dus... dag tape... Doei, doei Scheve mond

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 11:50

hey wat balen zeg .
Ik kan me voorstellen dat je daar ontzettend boos over bent geworden .
Maar hij zal het idd wel niet express gedaan hebben, maar het blijft vervelend

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 11:58

Oh, ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt! Mij is zoiets vergelijkbaars gebeurd.

Ja, ik ben ook een paar jaar geleden op paarden zoektocht geweest in Spanje. Hadden we bijna een hele dag bij een fokker doorgebracht die al zijn (stuk of 35!) 2-jarige hengsten voor ons bijelkaar had gedreven in een grote paddock en een voor een in een aparte paddock laten lopen, zodat ik ze allemaal goed kon bekijken. Mijn vriend had de hele dag alles op video opgenomen, om later alles nog eens rustig na te kunnen kijken. Bleek 's avonds dat er iets niet goed ingesteld was en dat er helemaal NIETS op de band stond. Oh wat had ik daarvan gebaald!
Zo'n mooie dag, zoveel gezien, kon niet even teruggaan met de vraag of hij nog een dagje tijd had om weer al z'n jonge hengsten te laten zien, omdat de video het niet deed.

Balen joh. Misschien een kleine troost dat jij nog wel dagelijks naar jouw Spaanse schoonheid kijken?
(al begrijp ik heel goed dat je boos bent hoor)

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 14:21

Ik weet dat sommige video's erg dierbaar kunnen zijn.. Ik had echt een weekend heel goed gesprongen (was 3 dagen) en dit werd dus ook opgenomen. Helemaa trots natuurlijk, want was echt mooi opgenomen en zag er zo netjes uit. Volgende Indoor spoelt de videovent zo de film over die band heen, omslag van dat vorige concour eraf gehaald (van de videoomhuls) en er een lelijk wit papiertje tussengepropt. Oo wat was ik toen boos zeg! Net als die keer een pas de deux op video, wij kijken, knapt de band. Zelfs naar zo'n speciale reparateur gebracht en helaas niet meer te maken. Nu zo'n 5/6 jaar later proberen de ouders van mijn vriendin steeds nog iemand te zoeken die het wel lukt

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 17:21

Suzan schreef:
Balen joh. Misschien een kleine troost dat jij nog wel dagelijks naar jouw Spaanse schoonheid kijken?
(al begrijp ik heel goed dat je boos bent hoor)


Ja Haha! is zeker een troost...

Mijn vader voelt zich ook erg schuldig, hij had de video nog nooit gezien en was wel benieuwd welke paarden ik nòg gezien had buiten Licor.

Ik zag mezelf al binnen 50 jaar aan mijn kleinkinderen mijn video tonen: "... en toen ging Oma een paard zoeken in Spanje..." Haha!
"Wat was Oma toen jong, hè?"
Tong uitsteken

Gelukkig heb ik nog foto's!

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 21:38

Die foto's zijn idd een schrale troost, maar beter iets als niets. Het zijn echt van die gebeurlijke dingetjes, zoals wij hier altijd zeggen.

Kan me er wel wat bij voorstellen hoor, mijn vader heeft vroeger wel vaker van dit soort fratsen uitgehaald toen kon ik ook wel Huilen , maar nu de woede Knipoog na jaren wat is afgezwakt kunnen we er ook wel om lachen .

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 21:44

Oh dat is balen zeg. Zo ben ik een tijd terug de cdrom met geboortefoto's van Voice kwijtgeraakt op een onverklaarbare manier. Roy is nu echter bezig met het uitpakken van een oude hervonden back up cd, als ik mazzel heb staan ze daar ook op. Kan ik ze eindelijk laten afdrukken...

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 22:28

Ja hoor, over enkele jaren ga ik gewoon wéér ginds een paard kopen, haha!

Dream on.... Haha!

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 23:55

Tip voor iedereen die weleens dierbare opnamen is kwijtgeraakt (inclusief ikzelf...): aan de voorkant van videobanden zit een vierkantje, als je dit indrukt (of verwijderd) kan er op die videoband niets meer worden openomen!

En mocht je achteraf denken dat de opnamen toch niet zo dierbaar waren als ze in eerste instantie leken, of je wilt er nog iets bijzetten: dan plak je over dat vierkantje een plakbandje en je kan weer opnemen!

(Niet vergeten daarna weer het plakbandje te verwijderen hoor Knipoog !)

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 20:31

Idra schreef:
Ja hoor, over enkele jaren ga ik gewoon wéér ginds een paard kopen, haha!

Dream on.... Haha!


ik wou net zeggen.....: dan ga je toch gewoon terug? Schijnheilig Haha!

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 20:34

Echt balen joh
HEb je een leuke band, spoelt paps hem over :S GRRRRRR Haha!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 20:34

Jeetje dat is echt balen dan !!
Zoiets doe je namelijk niet vaak en ik neem aan wat je hierboven ook al zei dat je niet nog een keer terug gaat om het even op te nemen op video.

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:46

Idra schreef:
:(
Mijn vader heeft gisteren onze video die mijn vriend gemaakt heeft van onze paardenzoektocht in Spanje gewist!

We hebben er geen enkele copie meer van en ik ben dus verschrikkelijk boos... Het was echt iets dat we konden bijhouden om nog vaak naar terug te kijken... En nu is er niks meer... helemaal NIKS!!!


Ow!!! Wat irritant! Mijn vader zou een opname maken van mijn laatste wedstrijd met mijn pony ooit... We hoorden nog dat m`n moeder zei: "Nergens aankomen schat, anders gaat er iets mis." Mijn vader bromt "ja" en dan is er ruis.. Hij had op pauze gedrukt! Aaaargh!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:46

Zou dat is inderdaad wel heel erg balen!! zou het ook niet erg leuk vinden maar ik maak gelukkig meer foto's dan video opnamens.. Wel jammer is wel altijd leuk om te bewaren en vaker terug te zien

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:55

Balen!!!

Zo boos ben ik ook een keer geweest. Was een videoband van mijn proef op het NK vorig jaar...hebben ze even leuk een James Bond film over gezet :S

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:53

dat is echt balen...maar wat een gaaf paard heb je nu zeg!!!!!