met d pony bij de paarden??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moontje

Berichten: 331
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 12:39

ik heb een vraagje
mag je met een d pony (1,48) op wedstrijden bij de paarden straten?
de 1 zegt dat het wel mag en de ander zegt dat het niet mag en nu wil ik dus zeker weten of het mag
groetjes monica


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:41

Dat mag (nouja, moet) als je 18 bent of ouder. Anders moet je geloof ik gewoon bij de ponys blijven rijden.

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 14:38

Ja dat mag inderdaad! Maar of t verstandig is! Je wordt niet altijd gelijk behandeld heb ik gezien!IK heb nog even getwijfeld of ik met mijn pony bij de paarden zou starten maar toch maar niet gedaan!

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 14:56

gewoon doen hoor!! ik start met me haflinger bij de paarden en dat gaat heel goed. IK ben van de zomer begonnen en mag al L1 starten.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 17:19


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 17:29

jullie zijn toch wel helderziend!
hier zat ik nou net ook over te tobben,
want ik heb nl een veulen bij mijn pony en ik kon dus niet kiezen wie ik zou gaan houden,
ik dacht dus steeds, tja als ik straks dat beessie kan inrijden ben ik allang 18 geweest en kan ik niet meer starten met wedstrijden bij de pony's, dus koos ik voor de merrie want die kan ik tot volgend jaar nog uitbrengen bij de pony's (ben niet zo groot dus rijd liever op wat kleinere paarden) Maar als je met 18 je pony nog wel kan uitbrengen bij de paarden is dat wel handig. Maar je mag dus niet meer bij de pony's starten? en andersom dan met je paard bij de pony's?


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 17:59

Je mag alleen bij de pony's starten als:

- je zelf nog geen 18 bent (officieel tot in het jaar waarin je 18 wordt)

èn

- je beestje onder de 1.57 is (dus max. E-pony)

Ben je zelf ouder dan 18 en/of is je beestje boven de 1.56, dan moet je bij de paarden starten.

Andersom mag je onder de 18 wel bij de paarden starten, ook met een pony. Maar waarom zou je dat dan doen, als je nog bij de pony's mag starten?

Dit zou mooi in een stroomschema passen (met van die blokjes en pijltjes met 'ja' en 'nee') maar ik ben te lui om die te maken... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 18:41

hoi, gewoon starten bij de paarden. Wij hebben namelijk een ponyfokkerij en ik rijd regelmatig met een D of E pony tussen de paarden en van negativiteit heb ik nog maar weinig gemerkt.

gr. martha

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 18:49

Een vriendin van me rijd met haar 1.45 hengstje bij de paarden. NBVR, ze rijd Z1.

Ik zelf heb altijd bij de paarden gereden, en die van mij was net kantje boord. 1.56, 1.57....

ik mocht ook bij de pony`s starten als ik wilde, maar dat vond ik niet leuk. daar reden kinderen bij van 11 jaar... Heb het nu over het begin... dus in de B bijvoorbeeld.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, SunnyHorse en 91 bezoekers