bonne in actie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
haffiegirl

Berichten: 455
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Assen

bonne in actie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 21:23

hier zijn een paar fotos van Bonne in actie Bonne staat bij ons op stal en zijn eigenaar heeft aan mij gevraagd of ik ze even op bokt wou zetten
eigenaar van bonne is Bonnelover( de naam verklaart het al)

Afbeelding
wat staat ie mooi

Afbeelding
jammer net te vroeg want 2 seconde later gaf ie en bok

Afbeelding
hij kan wel mooi lopen als hij wil

nou meran dit waren ze weer

groetjes marieke

Gezocht ervaren instructrice omgeving Assen



RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:26

hihi die bonne...het zit hem zeker in de dag vandaag ruby ging ook al zo lekker!

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:42

wie, bonne??

Haha!

haffiegirl

Berichten: 455
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 21:43

jaah hij was heel raar bezig vandaag

Gezocht ervaren instructrice omgeving Assen

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:53

`k zie het,hij loopt ook erg hoog met zijn koppie, vrij strak in het lijf...het zal wel aan de dag gelegen hebben Knipoog

Haha!

Bonnelover

Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:04

nou ik zal zelf ook maar ff reageren. Allereerst bedankt Marieke voor het plaatsen. En ja Wendy, hij loopt niet helemaal zoals het moet. Maar ja voor een 3 jarige vindt ik dit al super. En meestal loopt hij ook wel beter. Maar ik ben erg gelukkig met hem. En als ik hem dan normaal zie lopen dan vindt ik dat toch wel super voor een paardje die nog geen 9 maanden onder het zadel is.

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:15

Bonnelover schreef:
nou ik zal zelf ook maar ff reageren. Allereerst bedankt Marieke voor het plaatsen. En ja Wendy, hij loopt niet helemaal zoals het moet. Maar ja voor een 3 jarige vindt ik dit al super. En meestal loopt hij ook wel beter. Maar ik ben erg gelukkig met hem. En als ik hem dan normaal zie lopen dan vindt ik dat toch wel super voor een paardje die nog geen 9 maanden onder het zadel is.


stukje voor de vereniging al klaar dus Knipoog
ik beaam nergens dat hij zo loopt vanwege zijn leeftijd of hoelang hij onder zadel is, slechts dat het wellicht aan vandaag de dag lag, omdat ruby ook zo lekker bezig was...dusse niks omdat hij pas 9maand onder zadel loopt................................daar kom je zelf mee Haha!

Haha!

Bonnelover

Berichten: 1532
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:26

Klopt stukje is klaar voor het clubblaadje. (gelukkig wel, zoiets blijft nogwel eens liggen) En ik vond dat er nogal een discussie gaande was. Maar het was waarschijnlijk zijn dag niet, en ik blijf erbij dat ik het lekker vindt gaan. Zeker als je ziet hoelang mensen soms bezig zijn om iets voor elkaar te krijgen. En ik weet dat we nog niet helemaal winstpunt klaar zijn, maar op deze manier doen we toch ervaring op.
En ja op deze leeftijd mag je toch af en toe nog puberen ????
En ik heb naar niemand verwijten. Vond het alleen, leuk om mijn paard ook eens op Bokt te zien.

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:35

`k zie nu dat haffiegirl 1 topic van haar heeft gewist, vandaar dat er staat "wie, bonne" lijkt ook wat raar...Het is hardstikke leuk om Bonne op bokt.nl te zien en ik hoop zeker nog vaker foto`s van jullie twee te zien! Indertijd zei je nog dat je hem na 3maand wilden starten, en al is hij nu met 9 maand nog niet winstpunt klaar, laat hem maar lekker die ervaring en indrukken op doen, leert hij alleen maar van Knipoog
Wie weet komen we elkaar binnenkort nog tegen op concours, wordt een bont gezelschap (fries, haflinger, bonte) Knipoog

ps ik heb ook geen verwijten naar niemand, dusse jammer als dat zo geïnterpeteerd word. En dat puberen kan nog wel een paar jaar doorgaan, ruby pubuert nog steeds Knipoog

Haha!

haffiegirl

Berichten: 455
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 10:12

hier zijn nog een paar mooie fotos
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
moet je kijken hoe mak hij is voor een 3 jarige hij loopt zo over plastic heen( dat doen niet veel paarden)

groetjes marieke

Gezocht ervaren instructrice omgeving Assen

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:05

Leuk! Ik hou wel van friesjes, maar ik heb dan ook een mini friesje! Haha! staat mooi he, dat rood bij die zwarte paarden!!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:35

Over t rijden hoef ik niks te zeggen, dat wordt toch verkeerd geïnterpeteerd Knipoog
En dat plastic oefenen is altijd leuk, wij oefenen hier met (oa het veulen) ook, aangezien ergenoeg kuilplastic ligt..leukste is altijd ze eronder door te laten lopen, eerst eng, daarna blijven ze rustig staan...

Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, denisesilver, IASCrawler en 38 bezoekers