Orri mag naar de Regio!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Orri mag naar de Regio!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 12:16

Gisteren heb ik met Orri in Bergen gereden waar de selectie M2 was. Het aantal deelnemers was zo groot dat ze het moesten verspreiden over 2 dagen. De M2 was dus gisteren en de M1 vandaag.

Ik moest in één van de eerste groepjes om kwart voor 3. Er deden 34 combinaties mee. Or moest voor het eerst in een nieuwe trailer, die van AMSAMSAMS en mij dus het was even spannend of hij zou mee werken met laden. Maar tot onze grote verrassing zijn zijn laadproblemen echt over, want hij liep zo de trailer op!

Het was een mooie accomodatie waar de wedstrijd werd gehouden. Orri was even heel druk in de buitenbak en we gingen ook even stuurloos de bak door in het begin. Hij was heel heet en ik dacht nog: als dat maar goed gaat. De binnenbak was ontzettend gehorig en je hoorde dus alle paarden lopen, mensen praten, mensen de trap naar de kantine op en af lopen etc. Maar tot mijn grote verbazing reageerde hij nergens op! De proeven gingen allebei ook best goed, op een paar foutjes na was ik niet ontevreden.

Om half 7 was de prijsuitreiking. Omdat er best wat bekende namen mee deden had ik al helemaal niets verwacht. Maar in de ene proef was ik 2de geworden!! Helaas geen winstpunt (154) en alleen de eerste prijs had een punt (158) dus ook niet veel, hij heeft de punten voor de Z al en rijdt normaal in de 170 punten. In de andere proef weet ik niet hoe veelste ik was, ze noemden alleen de eerste 5 op en daar zat ik niet bij. Ik had 153 en de eerste had weer maar 158 punten. Maar gemiddeld was ik 3de en mag door naar de Regio!! Er mochten maar 4 deelnemers door plus 1 reserve dus ik had dit nooit verwacht!

Ik ben dus heel blij. Ik heb geen illusies dat ik daar ook weer zo ver kom, maar ik vind het heel leuk om voor de 2de keer achter elkaar op de Regio te rijden (van de zomer L2 met Razin en nu M2 met Or).
Laatst bijgewerkt door Jura op 26-01-04 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 12:26

Gefeliciteerd! Ik moet vandaag, hoop dat ie braaf is.... Maar er worden dus maar weinig punten gereden......

Ehmja??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 12:32

Gefeliciteerd, goed gedaan OK dan!
Vind de punten wel erg laag, werkt niet echt motiverend Scheve mond
of werd er zo slecht gereden?

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 12:33

OK dan! , goed zeg van jullie.

en Nuv: succes.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 12:36

De punten waren echt ontzettend laag, van de ongeveer 30 combinaties, en dat dus keer 2, dus van de 60 proeven zijn er maar 3 winstpunten gevallen, 2x 158 en 1x 156.

Of er slecht gereden werd...de jury vond van wel kennelijk! Haha!

Nuv succes!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 12:40

Echt heftig, ik ben heel benieuwd naar vanmiddag, want we hebben dezelfde jury's......

*wordt steeds zenuwachtiger....*

Ehmja??

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 13:57

Gefeliciteerd OK dan!
Wat leuk dat je het weer eens mag proberen. Hopelijk dit keer meer succes dan van de zomer.

Inderdaad zijn er wel heel weinig punten gevallen. Ik heb wel vaker het gevoel bij selecties dat er strenger gejureerd is, maar dat lijkt nu wel heel erg. Of slecht gereden, maar dat er maar 3 winstpuntwaardige proeven bijzaten geloof ik niet echt.

En heb je de punten voor de Z al? Bloos! Heb ik wat gemist geloof ik Haha!

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 14:14

succes met de regio!!!!!!!


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 21:16

Antoinette, ik heb de punten voor de Z nog niet hoor! Maar de gene die er eerste werd wel! Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:26

Super zeg!
Gefeliciteerd en veel plezier op de regio!

:evaw:

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:32

Jura schreef:
Antoinette, ik heb de punten voor de Z nog niet hoor! Maar de gene die er eerste werd wel! Haha!


Ik zie het nu staan Clown iets te snel gelezen dus...

Maar hoeveel winstpunten heb je nu met Orri?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 21:36

Ik heb er nog maar drie. Ik hou er niet zo van om in de winter te starten omdat het dan meestal zo koud is. Haha!
Hoewel het tot nu toe best goed te doen was.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:38

Nee, idd zomers is veel fijner.
Je hoeft je minder zorgen te maken over het weer ivm vervoer en rijden in de kou/regen.
En outdoor is gewoon veel gezelliger Haha!

Ach, Orri is net 8 geworden toch? Ik vind dat je hem heel netjes op schema hebt voor zijn leeftijd.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:09

Super hoor!Gewoon je best doen op de regionale, het is al super leuk dat je r heen mag, vooral knap op zo'n groot deelnemersveld!

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 00:31

Het was echt een dag met een gouden randje! Eerst al dat laden wat echt super ging... We hebben het eindelijk voor elkaar! En toen natuurlijk het rijden zelf!
We hebben nog een paar leuke capriolen op video weten vast te leggen met het inrijden Haha! ! Ziet er best spectaculair uit! En de proefen gingen ook heel goed... Orri wordt al echt een sportpaard... Laat zich niet meer uit het lood brengen door een kijkerige en super gehorige bak!

Ik moet zeggen dat ik wel super verbaasd was over de parkeergelegenheid... Die was er namelijk niet echt... Maar ze hadden het wel zo ingedeeld dat eerst de deelnemers uit de buurt hadden gereden zodat die hun trailer (en paarden hihi) alvast weg konden brengen!

Maartje echt heel erg gefeliciteerd! Je hebt het toch maar mooi voor elkaar!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 00:33

proficiat, netjes!! OK dan!
kben benieuwd nuv Tong uitsteken

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 11:06

Bedankt voor alle reacties! Lachen

Antoinette, Orri is inderdaad officieel net 8 geworden, maar hij is ook pas later begonnen met wedstrijden. Hij was bijna 7 toen hij zijn eerste wedstrijd liep.

AMSAMSAMS, ik ben zo benieuwd naar de video, die ga ik zo meteen kijken! Misschien kan ik met jouw bandje ook nog stills maken!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:15

Ha! Ik heb gisteren ook gereden, ging wel redelijk, maar ik ben niet door...
Ik had 148 en 156, wat me nog meeviel, bij deze jury's, in ieder geval een winstpunt. En in de tweede proef ben ik ook nog vijfde geworden.
Maarja, de schimmel was superbraaf, voor het eerst weer ergens anders heen, en dan ook nog eens buiten inrijden. Ik kon zelfs met een lang teugeltje inrijden, net als thuis!
Ik heb me vermaakt!

Ehmja??

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:37

gefeliciteerd!! nu daar nog het beste beentje voor (moet wel kunnen, met zo'n havidof... Knipoog ) en dan door naar de nationale...

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:51

Wat gaaf zeg! Heel veel succes voor de regio, en natuurlijk ook heel veel plezier!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:24

Gaaf dat het zo goed gaat met Orry! Rijdt Manon hem helemaal niet meer?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 14:58

Ik rij hem al bijna anderhalf jaar. Knipoog

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:20

Een stalgenootje had gister ook maar 143 en 144 pnten... in de M1 . Die kwam ook al terug met het verhaal van de lage punten..

Jura GEFELICITEERD !

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 02:37

En is de video bevallen? Ik vond het in ieder geval heel erg gaaf om het op video terug te zien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 11:45

Heeeeeeeeeej gefeliciteerd!!! OK dan!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers