Vervelend dagje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Vervelend dagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 19:40

Heey.
Ging vandaag eerst met Marjon (bliksemluver) mee naar de manege omdat ze wedstrijd had, ik deed zelf niet mee, had geen zin.
Daarna zou ik blijkbaar met Lourenza (Laanbanaan) en Ramona (nicegirl) samen rijden en ik dacht dat ik hen zou ophalen bij de manege, maar toen ik daar kwam waren hun al weg! Dus ik het bos maar ingegaan, ik dacht misschien haal ik ze nog wel in ofzo! Wat blijkt? Hun dachten dat we ergens bij de duinen hadden afgesproken en hun gingen dus de andere kant op! Ze zijn nog bij Hermans huus geweest maar daar was ik dus niet, dus toen zijn ze maar terug naar de manege gegaan en hebben nog ff in de bak gereden... Volgende keer beter dus Knipoog
In het bos kwam ik voor de tweede maal 2 mensen op het ruiterpad tegen, ik: Dit is en ruiterpad hoor, hun: Jaja, weten we en ze liepen gewoon verder! Verward Ik kwam ook 2 trekpaarden voor de kar tegen in het bos, op het ruiterpad? Verward Ook weer nieuw zeker?

Toen ik weer terug was ging ik ff met Astrid wandelen en onderweg begint dat beest te flippen, gaat bokken, steigeren en rare bokkesprongen maken? Was best wel eng, me hart klopte 10x sneller ofzo Bloos!
Ben toen maar weer omgekeerd en was ze nog stteds onrustig en telkens ff laten grazen en steeds stukje verder gegaan...

Dit was dus mijn dag...

Groetjes, Miranda

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 19:44

vervelend dat je ze was misgelopen Scheve mond ging ook zo snel ineens.. zullen we samen rijdne? ja is goed Tong uitsteken

Vreemd dat Astrid zo deed, misschien had je Herman mee moeten nemen Knipoog

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 19:48

Ja wel jammer ja! Najah dan maar alleen gereden Knipoog
Vind ik beetje gevaarlijk met 2 pony's in de hand, weet nooit wat ze doen, en ze willen allebei grazen, Herman rechts, Astrid links, word ik gelijk uitgerokken Tong uitsteken

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 19:56

Idd jammer dat je ze bent misgelopen zeg.
Ik zou het ook niet doen met 2 pony's op pad gaan, als er dan eentje vandoor gaat! Scheve mond

nicegirl
Berichten: 105
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 20:01

Heej heej mir,
Ja, duidelijk was dat jammer dat we jou hadden misgelopen, wij zoeken en zoeken, en neej hoor, zijn we maa rin de bak gaan rijden... naja... volgende keer beter!!!:D:D

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-04 20:02

Yes Ramona, je eerste berichtje *LOL*
Volgende keer maar wat beter afspreken Knipoog En net als wat Marjon zei, het ging allemaal ook zo snel snel Tong uitsteken

nicegirl
Berichten: 105
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 20:22

ja het ging zeker heel snel allemaal!!!:S:S:S:):):)

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 20:48

ajmmer dat jullie elkaar misliepen! Als dat maar niet op 8 februari gebeurd he mir Tong uitsteken

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 16:14

Nee idd, maar dan zullen we goed afspreken hoor Lies Knipoog
Najah, volgende keer beter hoor *LOL*