ik heb pijn!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-01 13:36

hallo,
vanmorgen hebben ze bij mij een moeder vlek weggesneden en dat doet behoorlijk pijn!!!! Huilen
op mijn rug en ik mag me niet veel bewegen omdat hij dan kan openknappen!,en de verdoving deed zo,n pijn he ik was aan het vloeken en de dokter maar lachen(hij moest eens weten hoe het voelt) Boos!
mag ook 4 dagen niet douchen (bah) Misselijk
de verdoving begint uit te werken en het doet behoorlijk pijn,mag nu ook niet paardrijden(baal) Verdrietig
en ook geen stal uitmesten (mag m,n vriendje doen) *LOL* *LOL*
hopen dat het snel beter gaat kan ik weer op m,n knollie!!! Lovers Haha! Party!!

_________________
jaguar boefje ik hou van je hoor!!



titel veranderd

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: diana op 2001-11-16 16:43 ]</font>


chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 13:44

Heel vervelend, dat het zo een pijn doet.
Maar wees blij dat het maar van tijdelijke aard is, na een paar dagen op je tanden bijten kan je weer lekker op je paard rijden en als je nou slim bent zeg je tegen je vriend dat je er nog te veel last van heb, zodat hij nog een weekje extra kan uitmesten Schijnheilig

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 14:29

ik heb het ook gehad. Onder mijn kin
Prikje van de verdoving voelde ik niks van, van snijden nog minder.
Ik mocht zelfs 's avonds weer paardrijden.
Het moest alleen binnen 2 maanden weg zijn. (niet te zien) EN het wordt alleen maar erger Frusty waarschijnlijk moet ik in december terug Frusty Boos!
Succes!

:evaw:

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 20:48

Waarom moest je hem weg laten snijden dan??
Ik heb wel eens gehoord dat ze kankerverwekkend kunnen zijn, maar zijn ze zo gevaarlijk dan??

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australiƫ?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 01:46

Hai,
Om nou gelijk te zeggen,ik voel me gehandicapt.
Ik dacht er is iets heel erg met die meid!!
Tuurlijk het zal best gevoellig zijn zoiets maar het gaat binnen een paar dagen weer beter met jou.
Een gehandicapt persoon wordt niet beter,dus pas op met wat je zegt.
Dit kan namelijk kwetsend zijn voor echte gehandicapten die veel dingen niet meer kunnen of mogen door hun handicap.
Je kan dan beter zeggen:ik voel me momenteel zielig of zo.
In ieder geval sterkte ermee en doe een paar dagen rustig aan.
Groetjes Smousje Knipoog .

Een goede ruiter hoort zijn paard praten,
Een hele goede ruiter hoort zijn paard zelfs fluisteren,
Een slechte ruiter hoort zijn paard niet eens schreeuwen!!

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 12:22

Nou mijn verdoving voelde ik wel hoor ik kreeg er drie midden in de moedervlek zelf en het voelde als wespensteken!!
hij moest weg omdat ik hem prongelijk kapot had gekrapt en daar was een witte vlek omheen gekomen dat moest dus helemaal weg worden gehaald.
sorry van die handicap dan ,maar mensen met een gebroken been hebben ook een tijdelijke handicap omdat ze dan niks meer kunnen ik dacht dat van mij ook zo was want ik mag niks doen zit namelijk op een rotplek boven op m,n rug en dat rekt de hele tijd mee en kan los knappen ,snappie Verdrietig Verdrietig Verdrietig

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:58

Ik ga weer even reageren. Ik denk dat er maar weinig mensen met een blijvende handicap zich hierdoor gekwets zullen voelen. Ook een tijdelijke blessure is een handicap. En je kan je daar zwaar gehandicapt door voelen. Eeen handicap houd in dat je lichaam of geest niet meer voldoet aan de eisen die er aan gesteld wordt. Het voordeel dat het weer overgaat kan je benutten om er bij stil te staan hoe iemand met een blijvende handicap zich kan voelen en daar ook over na denken. Dus geen auto op de stoep parkeren of voor een afrit op de stoep. Je auto niet op een invalide plaats te zetten en ga zo maar door. Dat was wat ik even wilde zeggen.

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 13:46

nou chrico, ik had echt zoiets van is dit alles? Dacht op zijn minst na het lezen van de titel dat er iets heel ernstigs aan de hand was.
Tuurlijk is het geen pretje, maar om nou te zeggen in voel me gehandicapt????
Mijn zwager (35) heeft een bedrijfsongeval gehad, waardoor hij een dwarsleasi heeft. 1 Seconde heeft 6 jaar geleden zijn leven compleet verandert, hij kwam in een rolstoel terrecht.
Hij kan zich, voor een invalide, omtzettend goed redden, maar als ik dan zoiets lees voel ik me toch altijd een beetje dubbel, en denk ik weleens (misschien niet helemaal eerlijk) mens zeik niet zo

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 14:34

Iedereen ervaard zijn leed anders. Als de titel nou was, `ik BEN gehandicapt`dan had ik het een heel ander verhaal gevonden. Maar zij zei `ik VOEL me gehandicapt` en ik denk dat zij dat wel goed verwoord heeft. Wat ik zelf vaak erger vind is als mensen voor een gehandicapte gaan denken. Zo van hij/zij is zielig of iets in die richting. Dit zeg ik niet om iemand aan te vallen, maar mensen moeten voor hunzelf denken en niet voor een ander. Als je gezond geboren bent en door een ongeval in een rolstoel terecht komt is dat heel erg. Maar dat wil nog niet zeggen dat het leven over is. Je moet je aanpassen en gebruik maken van de dingen die je nog wel kan. Een gehandicapte heeft vaak met een omgeving te maken die dat niet begrijpt.
En voor degene die nu denkt, jij doet dat zelf ook: ik mag dat omdat ik zelf wel gehandicapt ben en een rolstoel gebruik om mij van a naar b te brengen. Daarnaast ben ik moeder van twee kids en echtgenote van een hele lieve man.
Ik denk ook wel eens als ik iemand hoor klagen van jemig, je moest eens weten hoeveel leed er in de wereld is. Maar dan zet ik een knop om en denk wat als ik dat gehad had. Dan had ik mezelf ook heel rot gevoeld.

Keep your face to the sunshine and you never see the shadow.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 14:39

helemaal waar, als mijn zwager met zijn vrouw uit eten gaat wordt ook vaak aan zijn vrouw gevraagd: Wat wil HIJ drinken....
Terwijl Corne dat makkelijk zelf kan zeggen.
Corne gaat er ook heel goed mee om, en de familie ook. Hij is absoluut niet zielig.
Maar soms heb ik weleens zoiets (hier nog geeneens het geval) van mens zeik niet (in het algemeen dus)


Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 15:31

Ach ja iedereen weet toch wat er bedoelt wordt met ik voel me gehandicapt? Ik denk niet dat dit als insultatie overkomt op werkelijk gehandicapte mensen. Net als ik voel me depressief, ook zo'n woord wat zijn werkelijke betekenis heeft verloren.

Nou sterkte maar met je pijn, het gaat zeker weten weer over! Heb er zelf ook ooit een paar laten wegsnijden ivm met risico op melanoom. beter nu een beetje pijn dan uiteindelijk een veel ernstiger ziekte!

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 17:41

weet je wat ik verander de titel wel ok!! Party!!

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 18:04

Ach ik voel me ook heeeeel snielig hoor,
maar als ik hier om me heen kijk zie ik nog veel ergere dingen!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 18:49

Jeetje wat jammer voor je.Ik hoop voor je dat het snel overgaat.En het gaat weer goed hier iedereen loopt weer te zeuren,weer een beetje off topic he !!!!

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 19:16

auw Verdrietig mijn mammavlek moet ook worden weggesneden(wil ik zelf) alleen die zit in me gezicht zal dan ook lekker veel pijn doen!
euh en veel sterkte he!

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 20:51

ik laat de mijnen weghalen meet een sorrt spuitje maar wel eng hoor brrrrrr!

Talanta
Berichten: 161
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: ede / lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 22:57

Beterschap ( of hoor je dat niet te zeggen ?? )

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 23:19

ja bedankt allemaal ik denk dat de pijn per plek verschild en hoe groot enz.....
over twee weken krijg ik de uitslag(hopelijk niks ergs)daar ben ik behoorlijk bang voor!!!! Lips are sealed

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 23:23

en jocelyn waarom moet de joune weg dan ik vond hem eerlijk gezegd heel erg sexy staan hoor!!

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Binau, ComscoreBot, IASCrawler, MaiMai, Michelleex, PLK, Sandyislief, x_Jeanine_x, xkmmtjeee en 159 bezoekers