Mn eerste officiele wedstrijd!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnneloesF

Berichten: 4239
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: In de kop van Drenthe

Mn eerste officiele wedstrijd!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 18:26

Gister (zaterdag) had ik met Royal mijn eerste officiele wedstrijd. Er had iemand anders mijn spullen in de auto gelegd, dus was het verkeerde hoofdstel (dezelfde als die van mij alleen te groot en scherper bit Scheve mond ) mee. Gelijk al balen en stressen dus.
Nou ja, maar inrijden met dat hoofdstel, en ze liep nog verbazend goed...
Toen moest ik de bak in. Nog geen 5 minuten geleden had ik lopen verkondigen dat we geen last hadden van zenuwen. Maar toen madam daar alleen in die enge nieuwe bak liep, kwamen die al snel!!!! Gevolg: een gespannen paard die maar wat snel door de proef heen wou.
Naar mijn idee had ik dus verrot gereden, maar mijn 'fans' aan de kant zeiden dat het er nog heel goed uitzag, en tsja... de jury weet toch niet hoe ze anders altijd loopt als ze goed loopt.
Bij de prijsuitreiking was ik dus alleen benieuwd wie er wel een prijs had, en ik ging nergens vanuit. Stilletjes hoopte ik nog op een winstpunt, maar gaf mezelf weinig kans.
Ze begonnen bij de 1e prijs, en ten ze bij nummer 6 waren hoorde ik opeens MIJN naam opgenoemd worden!!!!!!!!! Haha! Pling
Wauwieeehhhh ik kon het nauwelijks geloven!!!! IK had een 6e prijs!!!!! Terwijl ik zo'n rotgevoel had!!!! Ik ging dus maar snel mijn mooie beker en rozet in ontvangst nemen.
Het bleek dat ik toch nog 160 punten had, ook nog een winstpunt dus.
Mijn dag kon niet meer stuk (dat begrijp je waarschijnlijk wel).

Nou, ik moest dit ff kwijt..... Haha!

Groetjesssss Anneloes en de topper van de dag: Royal

*** http://www.dierfysioAnneloes.nl ***
:+: Viva *Ster Sport (v. Ferro) Z2 dr/ B spr/ BB sgw/ Klasse 1 end * Angel Nederlands Kampioen 'first ridden' 2015 en mama van Sayenn :+:


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 18:37

Zooo echt super OK dan! joh als je je eerste officieele wedstrijd al gelijk een prijs en een winstpunt haalt! Gefeliciteerd enne nog veel succes bij je volgende wedstrijden!

Live,LOve,'ndLaugh


gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 18:40

Wow super begin zeg!
Hopelijk gaat het de volgende keer voor je gevoel nog beter!

Don't dream your life, live your dreams!

AnneloesF

Berichten: 4239
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: In de kop van Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 21:52

Mja hopelijk wel. Maar voor de eerste keer, ach ze moet nog zo veel leren...... En we hebben alle tijd! Maar dit was idd erg leuk (verrassend ook) om mee te beginnen!

*** http://www.dierfysioAnneloes.nl ***
:+: Viva *Ster Sport (v. Ferro) Z2 dr/ B spr/ BB sgw/ Klasse 1 end * Angel Nederlands Kampioen 'first ridden' 2015 en mama van Sayenn :+:

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 21:59

Hee wat gaaf zeg van harte gefeliciteerd met je eerste winstpunt... ik heb 8-2 mijn eerste wedstrijd.... ben al blij als we gewoon netjes het proefje kunnen rijden..

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 22:58

he joh dan heb je toch beter gereden dan dat je gevoel je vertelde, heb ik ook wel eens. Ben er maar trots op dat je direct te eerste x een wp en ook nog prijs hebt hoor, proficiat ermee en op naar de volgende wedstrijd, en hopelijk dat je zelf dan ook een goed gevoel daaraan overhoudt, want dat is natuurlijk het allerfijnste he!

MarkKH jij alvast veel succes met je eerste wedstrijd, het zal jouw vast en zeker ook wel lukken, want je bent een leuke combinatie met je paardje.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers