Weekeindje naar de Veluwe!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:14

Als het goed is (duim, duim, duim) dan is vandaag de veewagen even opgelapt (dat verdomde relais is nog steeds niet binnen) met een 'noodverbandje', dus morgen gaan we dan toch lekker weg.
Ik loop nl. al weekeinden achter elkaar leuke dingen af te zeggen omdat dat pokkeding het niet deed!

Maar afijn, morgenvroeg gaan we dus lekker de paardjes halen en dan gaan we naar Hoenderloo, lekker ritselen in de blaadjes van de Veluwe. De weersverwachtingen zijn super, koud en droog, dus YIHAAAAAAAAAAAAAA there we come!!!
Het Fjordenstamboek zit er aan de overkant van de straat (wij logeren op de Veluweranch) dus daar gaan we ook nog even rondsnuffelen. Gezellie!!!

Dus een dat wordt drie dagen niet Bokken, dat wordt wat lastig, maar ik denk dat het bos daar het wel goed zal maken!

Tot volgende week!!!!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:30

Heeeeeeellll veeel plezier en doe de van Bonnies maar de groetjes en geef Nordal een dikke knuffel van me!
Viv

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:32

Mhh gelukkig ben ik NU NIET JALOERS grrrrrr Schijnheilig Schijnheilig .
Hopelijk is de wagen nu eindelijk gemaakt Verward.

maare we verwachten wel een mooi verslag hoe het allemaal was daar. Geniet ze van het bos en de paardjes.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:32

Eej leuk joh!! Hoenderloo is echt prachtig!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:49

Hey dat wordt een leuk weekend! Veel plezier met de paardjes! En hopen dat die veewagen een beetje meewerkt en jullie niet in de steek laat... Haha!

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 13:42

Prettig weekend!

Goh, ik wil ook, maar ik moet zondag afscheid gaan nemen van Witney dus ik krijg juist een rotweekend. (ik heb overigens wel al mijn geld terug. Weer een hele zorg minder)

Toch maar eens gaan sparen voor mijn E-rijbewijs.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 14:37

en als je toevallig zaterdag naar harderwijk komt naar de sinterklaas intocht kun je mij voor banketstaaf zien lopen in mijn koetsierspakkie! Frusty

maarre, veeeeeeeeeeeeeeeel plezier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 15:38

Oh Steef, maak me geeeeeeeeek ! Haha! Haha! Haha! Hahaha, dat had ik best willen zien, maar ik ga denk ik toch maar liever de blaadjes omtrappelen!!!

Thanks allemaal!
Oh ja, de veewagen laat ons onder het rijden niet in de steek; het is het voorgloeirelais dat niet goed werkt, dus die wordt vervangen.
Uitgebreid verslag volgt volgende week!

Enne Miran.... jouw tijd komt nog wel; we gaan nl errrrreg graag weekeindjes weg enzo bij ons op stal!