vreemdgaan.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

vreemdgaan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 13:07

ik wilde vragen wie dit al eens meegemaakt heeft, en dan bedoel ik niet degene wat bedrogen is, maar degene die het zelf al eens gedaan hebben en waaarom???


Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 13:09

Nee, nooit gedaan en ben het ook niet van plan.

Als ik iets laag aan de grond vind is het dat wel. Maak het dan eerst netjes uit, kom op zeg.

Sowieso als je in zo'n situatie verstrikt raakt, zit er iets niet goed in je relatie...lijkt mij Knipoog

Het leven is een gebakje!

Machie

Berichten: 15955
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 13:22

tsja, t is maar net wat je onder vreemd gaan verstaat Knipoog

Ik had voor een jaar of 3 terug een vriend, daar had ik toen 2 week mee, maar sprak hem nooit enzo Verdrietig Toen heb ik op introkamp van school met een andere jongen gekust.... daarna heb ik het gelijk uit gemaakt met die jongen waar ik wat mee had! Ik heb hier zelf echt heel erg veel spijt van, voelde me flink k|ote na die tijd! En bij mijn huidige vriend ga ik echt niet vreemd!!! Ik heb mn lesje wel geleerd Lachen

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 13:30

Tja, als je er van leert etc...
Dan valt er eigenlijk neits over te zeggen..
Ik ben nog nooit vreemdgegaan.. als er iets is wat ik er verschrikkelijk vind, is het dat wel..




Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 14:22

Nog nooit gedaan en nog nooit mee hoeven maken gelukkig. Mensen die bewust vreemgaan maken me eerlijk gezegt wat misselijk...

[edit]Even wat vriendelijker opgesteld...Haha![/edit]

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 14:30

Ik heb het een keer gedaan, maar doe het echt nooit meer. Ik was toen 14 en had een vriendje, hij was echt superknap alleen hij bleek later echt vet arrogant te zijn enzo.. Hij wou nooit afspreken alleen maar naar ze vrienden gaan en was als ik hem zag altijd bezopen. Ik voelde me die tijd al best wel klote en ja toen kwam er een jongen die deed superlief enzo precies wat ik nodig had, en toen hadden we gezoend. Opzich had ik er niet veel spijt van het werd toch niet echt iets (we hadden toen pas 2 weken) maar ja het bijft wel banketstaaf. En nu zijn relaties al veel serieuzer en alles, en mijn ex is een keer vreemdgegaan en ik was er echt kapot van, en daarom wil ik dat zelf ook nooit meer doen, je kwetst iemand er echt onwijs mee.

Ann

Berichten: 13234
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 16:57

Nee, nog nooit gedaan en zal het ook nooit doen, als mijn partner vreemd zou gaan, beëindig ik de relatie, zoiets doe je gewoon niet Scheve mond

Gillian
Mei 1993 - Sept 2016

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 17:09

Ja, ik ben wel eens vreemd gegaan.
En ik ben ook wel eens bedrogen.. Erg kl0te. Ik kan geen excuus bedenken dat recht praat dat ik wel eens vreemd ben gegaan. Gewoon dom Scheve mond

Carlaa schreef:
Nog nooit gedaan en nog nooit mee hoeven maken gelukkig. Mensen die bewust vreemgaan maken me eerlijk gezegt wat misselijk...


Kan je ook onbewust vreemd gaan dan?

זכור

leonie_1986
Berichten: 1994
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 17:48

heb k nog nooit gedaan, vreemdgaan is gewoon n K*Tstreek

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 17:56

Ik ben een tijdje geleden wel vreemd gegaan.. En dan ook nog eens met een vriend van mijn vriend..

Terwijl ik altijd de gene was die zei: Dat het een poedersuiker was en heel laag.. Dat ik het nooit zal doen en het mij ook nooit zal overkomen.. Ik kon absoluut niet begrijpen dat iemand dat deed..

En nu heb ik het toch gedaan.. Maar het zat al heel lang niet goed tussen mij en me vriend (is absoluut geen excuus).. En we zijn dan nu dan ook uit elkaar.. Al had hij me wel vergeven en hebben we het opnieuw geprobeert het werkten gewoon niet bij ons..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 18:01

Ik heb het nooit gedaan en zal het nooit doen ook. Ik vind het wel de meest misselijke streek die je je partner kan leveren

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 18:44

Ik ben wel een paar keer vreedgegaan. Kan het gewoon niet laten ben kennelijk geen type voor een vriend.

Dus ik heb het ook uitgemaakt. Heb het hem niet verteld. Ach opzich stelt het ook niet zoveel voor zoenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 18:47

Avanti schreef:
Ik ben wel een paar keer vreedgegaan. Kan het gewoon niet laten ben kennelijk geen type voor een vriend.

Dus ik heb het ook uitgemaakt. Heb het hem niet verteld. Ach opzich stelt het ook niet zoveel voor zoenen.


Als je dat al weet dan begin je er toch niet aan? Verplaats je eens in de schoenen van een vriendje van jou...

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 18:49

Dat wist ik toen nog niet! Ach van je fouten leer je! Lachen

En't vriendje heeft daar echt geen last van. Wat niet weet wat niet deert. Ik zag hem toch amper. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 18:52

Avanti schreef:
Dat wist ik toen nog niet! Ach van je fouten leer je! Lachen

En't vriendje heeft daar echt geen last van. Wat niet weet wat niet deert. Ik zag hem toch amper. Clown


Tja toch is het niet echt netjes... Maar je zal het zelf het beste weten Knipoog

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 19:16

Idd moet zo netje's! ik doe het ook niet meer. Knipoog

Beter ff vrijgezel en feesten enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 19:22

Je bent ook nog jong.. Pff ik klink nu als een oud wijf Haha!

audrey007
Berichten: 324
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: nigtevecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 19:52

Jah ik ben vorig weekend vreemd gegaan terwijl ik super veel van mijn vriendje hou!! veel mensen zeggen als je echt van hem houd dan doe je het niet!! maar ik deed het toch... het was dan wel alleen zoenen maar toch!! het ergste is dat ik zelf altijd zo jarloers als de pest ben dus dat maakt het voor hem dubbel zo erg!! Ik heb me gewoon laten verleiden doore een super mooie jongen.. meer kan ik er niet van zeggen! wel dat ik er spijt van heb en dat het echt de moeite niet ward was!!! Ik heb er alleen maar gezeik aan over gehouden.. Spijt Spijt Spijt

Leven met paarden is hemel op aarde, maar komt u te sterven, dan valt er niks te erven!

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:17

Ik ben in een vorige relatie ook vreemd gegaan. Waarom? De spanning van verleiding deed 't 'm. De toegevoegde drank zorgde ervoor dat mijn grenzen vervaagden. Ik heb verschrikkelijk veel spijt gehad.

Tegenwoordig weet ik veel beter waar mijn grenzen liggen. Het kan een keertje gebeuren dat je iemand aantrekkelijk vind, maar dan moet je daar gewoon niet naar handelen. Als je namelijk eenmaal in het verleidingspelletje zit, dan is de weg terug echt heel moeilijk. Waarom weet ik niet, maar het is wel zo.

Gerelateerd aan deze discussie is de kwestie of je het moet vertellen. Stel je de volgende situatie voor: je bent al 20 jaar gelukkig getrouwd. Je gaat een weekendje weg en ook al had je een vervelende ruzie voor je wegging, je weet dat het goed zit in je relatie. Maar verliefd, nee, dat niet meer. Tijdens dat weekendje weg ontmoet je een aantrekkelijk persoon en de spanning loopt erg hoog op. Je zoent/hebt sex met deze persoon. Maar zodra dit afgelopen is, heb je spijt en besef je je dat het helemaal niets voor je betekent.

Je voelt je schuldig en wilt graag eerlijk zijn tegen je partner, maar van de andere kant loop je het risico een goede relatie voorgoed te verpesten.

Ik heb vaak het idee dat mensen hun vreemdgaan vooral bekennen omdat ze niet met het schuldgevoel kunnen leven, en niet zozeer omdat eerlijkheid zo hoog in het vaandel staat. Ze vertellen het eigenlijk om egoistische redenen.

Ikzelf zou het echt niet hoeven weten, als zoiets per ongeluk zou gebeuren met mijn vriend (onder de voorwaarde dat het niets betekende en dat het geen uiting is van een slechte relatie). Ik zou namelijk echt gek worden van de jaloezie. En op zich zal er in bijna iedere relatie wel een moment zijn waarop zoiets zich voordoet. Het is wel een beetje je kop in het zand steken, maar ja, zo denk ik erover. En jullie?

xx_Irisje

Berichten: 12344
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:23

Nja, ik vcond me vriendje al neit leuk meer en toen ben k ook vreemd gegaan.. is wel sneu iegelijk heb die jongen nooit vertelt waarom k t toen heb uitgemaatk.. slecth van me!

maar tegen woordig heb k me lesje gehad hoor!

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:38

Het is mij ook wel eens gebeurd....en het was spannend. Haha! Niet voor niks dat ik weer vrijgezel ben; blijkbaar nog niet aan een relatie toe.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:53

Ik ben ook wel eens vreemdgegaan. Ik heb er geen spijt van, en ik praat het ook niet goed. De situatie: waardeloze relatie, maar het niet uitmaken om de ander niet te kwetsen. Je erg onbegrepen en niet gesrespecteerd voelen. En dan ineens staat daar die vent, die je begrijpt, die je in je armen neemt als je je slecht voelt, waarbij je je veilig voelt. En die daarbovenop ook nog eens superopwindend is... Ik was niet verliefd, maar de aandacht die hij mij gaf, was een enorme ego boost. Na mijn stapje vanaf het rechte pad had ik het zelfvertrouwen en de moed om een einde aan mijn relatie te maken. Die andere gozer hoefde ik niet meer te zien, hij bleek trouwens ook samen te wonen.
Nogmaals, ik praat het niet goed. Maar ik had het nodig en het heeft me geholpen. Mijn ex is er nooit achter gekomen, wat niet weet, wat niet deert. De onzin dat je als je eenmaal vreemd gegaan ben, je altijd vreemd zal blijven gaan slaat nergens op. Ik hou zielsveel van mijn vriend en kijk niet eens naar andere jongens.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:16

nee, nog nooit..

ben het ook niet van plan!

heb zoiets van als je niet genoeg hebt aan je vriend (in) moet je er wat anders aan doen dan vreemdgaan...

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:39

Ja, één keer.
Ik had een vriend, paar weken, en ik hoorde dat hij in het weekend was vreemd gegaan met een meisje (oa van het meisje zelf). Alleen hijzelf ontkende
Ben dat weekend daarop zelf vreemd gegaan met een andere jongen.
Helaas ben ik wel doorgegaan met de eerste jongen (hij ging veel vaker vreemd). Ik heb er eigenlijk nooit een spijtgevoel van gehad, misschien omdat het voor mij als hem niet serieus was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 08:05

Citaat:
En op zich zal er in bijna iedere relatie wel een moment zijn waarop zoiets zich voordoet. Het is wel een beetje je kop in het zand steken, maar ja, zo denk ik erover. En jullie?


Dat ben ik niet met je eens. Er zijn ook relaties die gewoon heel erg goed zijn en waar zoiets niet gebeurd. Als dit je instelling is dan kan je je klok erop gelijk zetten dat het gebeurd, maar dan is het waarschijnlijk niet je partner.

Ik heb een ontzettend goede relatie, daar zijn we het allebij over eens. We denken beide hetzelfde over vreemdgaan.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alenthe05, boyca, Dax, Dees, evelien1000, Firebug, goesju, Goldwynn, hedjuhhh, katinker, Lanoca, Mo_86, ontherun, roxiie, savieralover, tanec_meisje, Thami en 71 bezoekers