Ons huidige huis is zo goed als verkocht!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-01 23:10

Wat een mazzel hebben we toch weer!
Marc zijn achternichtje zou vanavond ons flatje komen bekijken. Marc heeft dus de hele dag lekker lopen poetsen (heb hem vanmorgen een poosje geholpen maar moest daarna naar mijn werk, hij was de hele dag vrij).

Om 19:00 kwamen ze. Ze kwamen de kamer in en riepen om het hardst: dit moet hem worden! De kleur is helemaal prima! Toen we 3.5 jaar geleden hier kwamen wonen hebben we echt alles opgeknapt. Als in honinggeel geverfd. de wanden wit laten stuccen. Nieuwe tegels in douche en toilet en een nieuwe keuken. Door het hele huis laminaat. Dus in principe kunnen ze er zo in. Dat ze e kelur goed vinden is helemaal meegenomen. In no time hebben Marc en zij een prijs overeengekomen.

Het is nu natuurlijk nog even wachten of ze de hypotheek rond kunnen krijgen, maar naar verwachting zal dat geen probleem zijn.

Me is al weer helemaal happy!!!!


Ik barst bijna uit elkaar van happiness!!!!!!


Yippie a yeeee!!!!! (slaakt weer een oerkreet!)

Nemen jullie allemaal een borreltje op ons geluk! (Onze fles is helaas net leeg... wat wil je na 2 avondjes feest vieren)

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 23:17

Jeetje, het zit jullie wel mee zeg!

Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat jullie helemaal heppie zijn.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 11:38

Lekker!
Dat zou wel heel mooi zijn: binnen 2 weken een huis gekocht en het oude verkocht. Zijn niet veel mensen die dat ook presteren denk ik!
Maar gefeliciteerd!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 12:35

We hebben vandaag ook een bod gehad op ons huis.. helemaal niet slecht, 90% winst. We zijn nog even aan het kijken of we het wel aan willen nemen. Als we het willen, dan is het verkocht, in 11 dagen Lachen