ik ben echt op.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-01 09:06

ik voel me geen mens meer. eerst sunny met dr been en het aankomende veulen. veel zorgen en vaak je bed uit om te waken. dan ineens een zwaar koliek geval bij nina. lag gister haast in kritieke toestand. nadat de veearts haar een spuit had gegeven en inmiddels 5 liter parafine verer is ze nu iets beter en is het gevaar voorlopig ff geweken. zelf loop ik al een tijdje met behoorlijke zware rugklachten voor nog een kwaal bij het ziekenhuis. en dan mijn werk erbij wat niet lekker gaat en waar ik dus ontslag heb genomen. ik weet soms niet hoe ik verder moet. mijn lichaam geeft het ook op lijkt wel. al die vage klachten waar alle toestand van mijn paardjes en de zorgen daarom natuurlijk ook een rol in meespelen. ik ben moe. voel me rot heb veel pijn. nina moet verkocht.zie t ff ziet zo zitten.wanneer houd het nou eens op. mijn hele leven al veel pech met mijn gezondheid. tis gewoon niet meer leuk zo. soms wil ik stoppen met de paarden omdat het me toch niet is gegunt. maar ik hou van die beestjes.kweet dat ik ze te veel zal missen. maar nina kan niet blijven. ze moet gereden worden en dat kan niet. tjee kwou dat ff t zonnetje kon schijnen. xx lonneke


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 09:21

heel veel sterkte, wel goed dat het in iedergeval iets beter gaat.
Je kan me bellen he
love stef

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 09:26

lieve Lonneke,

meid luister goed. ik heb ook zoveel tegenslagen gehad, maar de paarden is gewoon een uitlaat klep, zij voelen je aan en begrijpen je.
ik wou zelf ook stoppen met rijden na de dood van Hickory. en ik denk er nou nog steeds aan om te stoppen.
school heb ik dit jaar ook helemaal verkloot. de hele tijd ruzie met vrienden, omdat ik niet uit wil. en nog ruzie met mijn ouders.
maar wat is het fijn om weer naar de manege te gaan, en de paardjes te zien. geef alsjeblieft NIET op, de zon gaat echt wel weer schijnen, oo voor jou!!!!

liefs, Kim

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 09:35

Lon, hou vol!!!! Dikke knuffel, Sonja

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 12:06

Lon niet opgeven hoor. Zo kan je pech hebben en volgend jaar niet.

Het blijven dieren en ze rekenen op je.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 13:15

Soms heb je een hele tijd achterelkaar pech. En dan... Opeens.. Dan gebeurt het en heb je ook geluk. Dat gebeurt vast ook bij jouw Lonneke!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 14:47

sterkte, en kop op. ook jij zult het geluk weer leren kennen.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 17:10

alles komt altijd tegelijk he?veel sterkte en je red het wel net als je mooie paardjes

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

petrakolen

Berichten: 364
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: bergeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 21:59

Positief blijven denken Lonneke! Dan weet ik zeker dat alles goed komt!
Petra

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 22:10

Je bent hardstikke lief voo j paardjes ( zo ik kan lezen) , blijf vol houden.Er is altijd een minpuntje in j leven,maar je bent sterk.Probeer kracht te putten uit de goede dingen en uit de liefde van je paardjes..
Heel veel sterkte

Liefs Ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 22:13

hhhhmmm, ik kan ook zo'n verhaal ophangen over mijn auto. Lonneke, teh only way out is through. Sterkte.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 07:59

Lieve Lonneke
Je paardjes is een deel van je leven, dat kun je en mag je niet opgeven hoor!!!
Het komt allemaal wel weer goed, ook al valt nu alles tegelijk en gaat alles tegelijk mis.
Je bent zo gek met je paardjes en je zorgt zo goed voor ze.........niet opgeven hoor!!!!!
Kop op meid, en echt eerdaags schijnt ook voor jou weer de zon......
Groetjes en een knuffel van Jacqueline

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 08:39

ik zit nu dus ziek thuis om dat alles te veel word. ik loop alk maanden bij een gynaecoloog en nu is het weer mis. enorme bloedingen gehad. mijn ijzer in het bloed te laag. nu zit ik dus thuis en kan eens ff uitpuffen. met nina gaat het weer de goede kant op. ze eet al weer 2 x per dag een handje bix. laten we hopen dat het zo blijft. nu sunny nog beter en ik zlef. meiden jullie zijn schatten. xxxx lonneke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benita, bente_sat, DDD3, desireeee_x, Exorcizamus, Hanjan, KaasSouffle_, LesleyAnne, nafkedemi, Patriesje, Ptl4ever, Rianneko, Syb_sem en 119 bezoekers