Politie aan de deur !!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mist

Berichten: 9459
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Politie aan de deur !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 19:19

Was wel even schrikken ! vooral als je de Ned. politie gewend bent, bij wie je moet bedelen of ze langskomen in geval van bv een inbraak !

Ik had ze dus zelf gebeld ivm een paar asociale Nederlanders, die hier in het Belgische bos, een caravan gedumped hebben.
Het zit zo, ik ging vanmiddag (door het bos met de auto) naar een nabijgelegen dorp om vlaslemen te halen en kwam op de heenweg een auto tegen (met ned. kenteken) die stapvoets een grote caravan, die bijna van ellende uit elkaar viel, voortsleepte. Op de terugweg weer door het bos, stond de caravan langs de kant van de weg, zonder kenteken, overduidelijk gedumped. (doen ze op die plek helaas wel vaker: bankstellen, vuilniszakken, oude fietsen, ik heb er al vanalles zien liggen)
Maar nu had ik natuurlijk de auto gezien die dit gedaan had ! helaas STOM geen kenteken opgeschreven, hoewel ik het op de heenweg al verdacht vond. Dus ikke bellen naar politie...werd doorgeschakeld naar antwerpen, ze zouden contact opnemen........15minuten later stond er een politiebusje voor mijn deur !!
Moest daar zelf ook in gaan zitten om een verklaring af te leggen Clown krijg je leuke roddels van !


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 19:59

Haha, bij de titel van je topic kreeg ik het spaans benauwd..Dacht dat het ging om jouw zadel wat ik van de week gepikt had.. Haha!
Maarre,ook niet echt een strakke actie nee,bellen naar de politie,maar geen kenteken nummer opschrijven. Knipoog
Inmiddels alweer een beetje van de schrik bekomen? Ach gut

Mist

Berichten: 9459
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-04 20:29

Doe toch mijn best...ben nog steeds Blond dat weet je toch !

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 20:44

Ach ja, jij hebt tenminste je goede daad van deze week weer gedaan Haha!

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131860
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 23:19

Wat een verademing he ? Knipoog

Ik heb zelf vorig jaar iets meegemaakt in Duitsland.
Op een grote beurs werd mijn tas gestolen.
Uiteraard had ik meteen mijn bankpassen/creditcard laten blokkeren (gebeld met een geleende telefoon) en daarna op naar de informatiebalie in het beursgebouw om te vragen wat ik verder moest doen.
Er werd gebeld met de politie, en men vroeg aan mij hoe laat het mij schikte dat de politie langs zou komen om de aangifte op te nemen !
Even later verscheen er een politieduo op exact de afgesproken plaats en tijd om de aangifte op te nemen.
Dan sta je wel even vreemd te kijken *LOL*


Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 00:06

Ah.. nouja misschien heeft iemand anders wel het kentekennummer opgeschreven ?

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, GrapeshotBot, Selente, Skye93, Vagabondo, VosjeN en 5 bezoekers