Wat kan Karan toch af en toe een...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Wat kan Karan toch af en toe een...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 19:53

neurootje zijn.

Normaal is Karan de coolste van het stel. Nu reed ik met twee andere ponies en een paard in de bak. Moekie is dus echt een neuroot en schiet van alles weg. Yordi, een anglo arabrier, doet altijd vrolijk mee. Sarah is er ook zo eentje.

Karan daar integen doet niet zo vaak moeilijk. Eigenlijk nooit. Maar nu was hij de aansteker.

Er waren kindertjes aan het rennen buiten, vlak langs de bak. De paarden hoorden ze dus wel maar zien ze niet.

Karan maakte zich erg groot en besloot het erg eng te vinden. Hij deed niet echt gek hoor. Maar wel even net niet onder controle. Weg galopperen en wijkend en wat al niet meer lang de zijkant.

Even de kindertjes vriendelijk doch dringend verzocht op te rotten. Ik vond het niet zo erg, maar het meisje op Moekie vond het niet zo leuk.

Daarna waren de spiegels eng. Die waren namelijk wat mistig. Karan zag dus steeds een schim op hem af komen. Ik moest er wel om lachen hoor.

Normaal doet hij nooit zo moeilijk. Maar ja kleine dingetjes bouwen op zodat daarna alles eng is he?

Ik heb hem er later wel gewoon voorbij gekregen hoor.

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 20:03

paarden blijven je verbazen he *LOL*
maar wel goed van je dat hij er uiteindelijk gewoon langs ging

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 20:06

goh,ik had vandaag precies hetzelfde met spiegels,er liep iemand met een felle zweetdeken,en twickle zag dat in dat spiegelbeeld..en maar loeren,loeren,loeren..

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 20:52

gekkerd die Karan.. Gelukkig kon je hem weer terug nemen naderhand
Maar ik wist niet dat Yordi een anglo arabier was.. ik dacht een NRPS je.

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 20:58

Ach ja paarden ze blijven je soms verrassen Knipoog . Dat maakt het denk ook zo leuk Haha! .

Jeanine

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Nederwetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 22:01

Dia maffe Karan ook he. Maar gelukkig ben je blijven zitten en duurde het allemaal niet zo lang. Succes ermee!
Dikke kus Jeanine

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 22:03

Jolynn heeft ook wel eens van die gekke buien, ik moet er altijd een beetje om lachen Haha!