Aigle professional & dressage

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zorra

Berichten: 34
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Kamerik / Utrecht

Aigle professional & dressage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 15:06

Hallo..

Ik vroeg me af wie van jullie (goede of slechte) ervaringen heeft met de rijlaarzen Professional en Dressage van Aigle?
En weet iemand of model dressage altijd extra hoge modellen zijn of dat je ze ook in hoogtes hebt die hetzelfde zijn als standaard aigle laarzen?

Alvast bedankt Lachen

Zorra

Berichten: 34
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Kamerik / Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 20:37

Nieksj?

Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 20:56

Ik heb de Dressage. Ze zijn veel fijner als gewone gevoerde rubber rijlaarzen, de voering gaat minder snel stuk en ze zitten bij mij veel mooier.
De Dressage zijn de Ecuyer Dressage, je hebt ook de normale Ecuyer die wat lager is, dus net zo hoog als de standaard Aigle rijlaarzen.

ACSM

Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 21:39

Ik heb zelf de professional en ben er erg tevreden over...dit komt door het voetbed. Je hebt, in tegenstelling tot veel andere rijlaarzen, een goed voetenbed. Je voelt niet ieder steentje onder je voet. Ik heb de andere rijlaarzen van Aigle ook gehad, maar vind de professionals die ik nu heb de beste!!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 00:53

Ik heb de Aigle Ecuyer (extra hoge) ook hier staan. Heb ernaast nu net een stel leren laarzen en daar heb ik nog niet serieus mee gereden, dus kan je het verschil nog niet vertellen!
Ik heb er altijd erg veel plezier van gehad, het mooie vind ik dat je er overal mee kan komen, ze gaan niet snel kapot. Je banjert er overal mee doorheen, komt namelijk geen druppel binnen... Ook stallen kan je gerust uitmesten, want die mest schaadt ze niet!
De nadelen eraan vond ik dat je er aardig snel klamme voeten in krijgt na een dag erop te hebben gelopen en bij mij was de hak na 2 jaar kapot van binnen. Dat verstevigde deel was verbrijzelt achter de hak. Nou ja, was er altijd heel tevreden over! (alleen dus die klamme voeten, maar tsja, dat hou je...)

En je hebt ze inderdaad ook lager, maar dat verhoogde stuk doet ze wel goed vind ik, staat wat chiquer dan de gemiddelde kunsstof laars!
Veel succes met je keuze!