proffessor tijger(=kat)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

proffessor tijger(=kat)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 20:47

wij hebben echt een hele vreemde kat, zowel totally gestoord als super slim..
onze 'kitten' van 2 jaar oud ziet er sowieso al vaag uit, ze ziet er uit als een katje van ongeveer 8 maanden oud. zo gedraagd ze zich ook, maar nee, er is geen fout gemaakt, want we hebben haar gekregen toen haar oogjes nog dicht zaten(ongeveer 7 dagen oud geloof ik). toen hebben we der met de fles opgevoed. ze had geen broertjes of zusjes, alleen mij en mn zus(vooral mij, ik ben de schuldige...)(en mn ouders, maar mn moeder was al de 'mama' met de fles) en dus fugureerde ik maar als zusje van tijger, daardoor is ze geloof ik super intelligent/gestoord geworden, want ik kan tikkertje en verstoppertje met haar spelen, zelfs zij zoekt/pakt mij Haha! nu denk je vast ja sure, maar dit is dus echt zo, dan rent ze de trap op en verstopt zich, ik sluip achter haar aan, vind haar, dan ga ik snel wegrennen en me verstoppen en even later komt madam naar beneden gesjeesd en komt mauwend me zoeken Haha! verder is ze na 2 jaar nog steeds zo speels als wat, echt een soort ADHD in kattenvorm Tong uitsteken overactief en nog steeds knettergek, dan sjeest ze heel de kamer rond en als ze in een doos of tas zit(is ze helemaal gestoord van, overal moet ze in zitten) mept ze naar alles wat erin komt of langs loopt Tong uitsteken echt een maf beest.
maar nu heb ik ontdekt dat ze niet alleen slim is met spelletjes, ze is totaal anders dan andere katten(zal wel komen doordat onze hond haar 'moeder' was Tong uitsteken) want ik heb haar leren zitten op commando, en ben nu bezig met opzitten(gaat super) Pling ooit eerder gezien? klopt dus totaal niet met het beeld kat, want die zijn officieel te eigenwijs om te leren, maar tei doet het dus! Cool

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 20:53

Ooit eerder gezien? Ik heb hier 2 exemplaren thuis zitten. Heb ze gevonden toen ze de oogjes net open hadden, maar ook zelf opgevoed (oa met fles).

- Als ik fluit komen ze met een rotvaart aanrennen;
- Als ik 1 van de 2 roep komt diegene, de ander blijft liggen of weg;
- Ze eten de restjes van tafel op;
- Ze gaan altijd mee als ik de hond uit laat;
- Ze eten hondebrokken, liggen ook samen met de St-Bernard in het hok;
- Ze kunnen zitten op commando;

Enz enz. Iedereen zegt ook altijd dat het gewoon echt honden zijn, en dat ze zich echt afvragen wanneer ze eindelijk eens gaan blaffen Haha! Heb denk ik ook een cruciaal foutje gemaakt met mijn opvoeding Bloos!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 20:56

Ik heb mijn kat nu al 11 jaar en probeer haar al die tijd al pootjes te leren geven.
Nou mooi dat ze het nog steeds niet doet Boos!
Misschien had ik haar ook met de fles groot moeten brengen Haha!

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 21:06

Pervinco schreef:
Ooit eerder gezien? Ik heb hier 2 exemplaren thuis zitten. Heb ze gevonden toen ze de oogjes net open hadden, maar ook zelf opgevoed (oa met fles).

- Als ik fluit komen ze met een rotvaart aanrennen;
- Als ik 1 van de 2 roep komt diegene, de ander blijft liggen of weg;
- Ze eten de restjes van tafel op;
- Ze gaan altijd mee als ik de hond uit laat;
- Ze eten hondebrokken, liggen ook samen met de St-Bernard in het hok;
- Ze kunnen zitten op commando;

Enz enz. Iedereen zegt ook altijd dat het gewoon echt honden zijn, en dat ze zich echt afvragen wanneer ze eindelijk eens gaan blaffen Haha! Heb denk ik ook een cruciaal foutje gemaakt met mijn opvoeding Bloos!


tijger doet dit alemaal ook eigenlijk wel(alleen het liggen in het hok niet want die hebben we niet, wel gaat ze in het konijnenhok zitten..) en idd, foutje met de opvoeding. ik heb tijger zelfs een keer proberen aan de riem te doen, maar toen wilde ze rennen en voelde ze dus die lijn en toen ging ze zo maf doen dat haar bandje kapot ging.... Schijnheilig Scheve mond