Rijbroeken..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Rijbroeken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 14:20

Ik had ergens gelezen dat je paardrijbroeken ook bij hans textiel kon kopen..maar niet bij de onze dus!
Waar kun je deze wel kopen en zijn ze een beetje goed?? Moet namelijk alles zelf betalen en een andere rijbroek kost me een rijb uit mijn lijf (heb er al niet meer zoveel dus) Haha!

Bij welke hans textiel kun je deze kopen??

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 15:54

Kun je niet beter een tweedehands rijbroek kopen dan?
Tis net hoe gek jij het wilt maken, lijkt me dat je beter een tweedehands goede rijbroek kan kopen.
Dan 1 van hans textiel nieuw Knipoog

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 15:57

ik heb ze nog nooit bij hans textiel gezien heel soms kijk ik er even ron dmaar heb het er nog nooi t gezien ken meerdere hanstextiels maar heb ze echt nergens zien liggen,
en vaak kun je bij de wat goedkopere ruitersport zaken al voor 30 a40 euro een rijbroek kopen en op divoza heb je ook wel goedkopere er tussen zitten.

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 16:03

Bij divoza kan je er ook 1 van iets onder de 30 euro kopen geloof ik. moet je even op de site kijken. www.divoza.nl
Verder gewoon langs ruitersportzaken gaan, misschien is er een keer 1 in de aanbieding

Flenna
Berichten: 207
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 16:13

Bij Ranzijn verkopen ze ook rijbroeken (tenminste in Aalsmeer wel) misschien eens rondkijken bij tuincentra die ook paardenspullen verkopen Knipoog

Sokrates
Berichten: 1
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 16:18

Doe niet moeilijk neem een baantje

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 16:20

Sokrates schreef:
Doe niet moeilijk neem een baantje


Tjonge jonge, wat een bijdehante opmerking!

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 17:00

Onassa"]
[quote="Sokrates schreef:
Doe niet moeilijk neem een baantje


Tjonge jonge, wat een bijdehante opmerking!
[/quote]
idd gaat nergens over

maar idd tweedehands is vaak ook niet duur.. weet niet wat voor maat je hebt maar een vriendin van mij heeft er nog ene die ze verkoopt..

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 18:03

niet bij hans textiel maar bij favoriet sport...die zit vaak bij (en soms zelfs in) hans textiel Haha!
broeken zijn van harry's horse in de kleuren beige zwart en donkerblauw, gewoon normaal model en de volwassen maten zijn tussen de 30 en 40 euro, ze zijn helaas voor mij te kort (ik ben gewoon te lang Verdrietig )
ze verkopen er trouwens ook cappan, zweepjes, handschoenen en van die borstelsets

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 18:20

ja bij ons ook, ik weet niet of ze daar van HH zijn, maar die ik had gezien vond ik er nioet echt super uitzien.

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 18:23


SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 20:08

voor goedkope rijbroeken heb je altijd wel een beetje geluk nodig.
ik vind het over het algemeen rotbroeken, maar ik heb een keer een lekker zittende broek gekocht voor 15 euro.
dat was bij een dierenwinkeltje dat ook rijbroeken was gaan verkopen. maar daar gingen ze mee stoppen en de laatste paar rijbroeken gingen voor 15 euro weg. helaas hadden ze er nog maar eentje in mijn maat.
dat waren harry's horse broeken, die normaal ook niet zo duur zijn, maar voor 15 euro had ik ze nog nooit eerder nieuw gezien Haha!
dus goed rond kijken en vragen, en 2e hands broeken is ook een goed idee. dan kan je misschien wel een broek van goede kwalititeit voor een prikkie kopen. wat maakt het uit dat een ander hem al gedragen heeft. even wassen en je ruikt er niets meer van Knipoog

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 21:18

Un een dorp verder verkope ze ze bij Hans Textiel.(Zevenbergen)
Ze zijn van die rib broeken, van Harry's Horse.
Als ik jou was zou ik ze niet kopen.
Heb er zelf 2 gehad, en ze zaten echt niet lekker bij het rijden.
Dan zou ik voor een goed 2e hansje gaan.
CVeel succes met zoeken!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 21:19

Sokrates schreef:
Doe niet moeilijk neem een baantje


Dit slaat dus nergens op! Misschien heb ik er al wel 2 (du-uh!!) Maja we zijn niet allemaal even rijk en we hoeven ook niet allemaal alles ZELF te betalen...