Hoe blij ben jij met je paardje/pony ?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
chip

Berichten: 2355
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Ruurlo

Hoe blij ben jij met je paardje/pony ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 21:47

Ik ben geweldig blij met mijn paardje, heb er verschillende gehad, maar Chippie is echt heel apart. We voelen elkaar zo goed aan en vertrouw haar 100 %. Maak onwijs gave dingen met haar mee, die me iedere keer verbazen. Een toppertje Haha!


EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 21:50

Ze is dan wel niet van mij, maar ik ben zooooooo blij met haar.
Ze is echt heel speciaal voor mij en ook echt het enige paard dat ik voor de volle 100% durf te vertrouwen. Ze voelt eigenlijk wel een beetje als mijn eigen, omdat de eigenaren het ook altijd over JOU paard hebben. Haha!

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 21:53

En ook ik ben superblij met mijn ponytje. Ik ken hem al een aantal jaar, maar hij is pas sinds vorig jaar maart van mij. Daarvoor is hij mijn verzorgpony en daarna huurpony geweest.
Hij is echt eigenwijs, grappig, maar ook heel lief. Ik wil hem echt nooit meer kwijt Haha!

Moon_lover

Berichten: 54
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 21:53

In mn achterhoofd zit altijd de gedachte aan haar.
Ik ben ook zoooo blij en gelukkig met haar, het is ook niet gewoon om een pony hebben. Hoeveel paardengekken hebben dat wel niet.

MOON 4-EVER!!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 21:57

Mijn paard... tja. Ik denk dat het niet in woorden uit te drukken is hoe gek en hoe trots ik op hem ben. Toch verkoop ik hem. Reden? Hij kan niet meer voor in de sport gebruikt worden. Het werk wat ik nu met hem doe kan hij niet aan, het doet zeer aan zijn voetjes. De altijd even enthousiaste, de doorzetter Mirk kan het niet meer. Artrose...

Zijn eerste eigenaar neemt hem waarschijnlijk weer terug. Daar kan hij wat buitenritjes lopen en zijn oude dag slijten. Ik wil niet in de recreatie blijven, dat doe ik wel als ik 50 ben. Ik wil eerst nog wedstrijdjes rijden, en dat kan niet meer met hem of niet op dit niveau.

Hij gaat het daar weer goed krijgen, en ik kan hem daar op zoeken en hem daar met een gerust hart laten. De beslissing die ik genomen heb is goed, maar dat wil niet zeggen dat ik er blij mee ben. Ik ben al twee dagen ziek van deze beslissing. Maar Mirk, het gaat je daar goed Verdrietig en ik hoop dat je mijn beslissing ooit kan begrijpen... Verdrietig

:){

chip

Berichten: 2355
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 22:06

banketstaaf voor je Kimmy, maar wel begrijpelijk en het is vast beter voor haar, ze moet toch een stapje terug he, sterkte Ach gut

Charmaine
Berichten: 1404
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 22:34

Ik ben elke dag blijer met mijn paardje. Na 2 miskopen ben ik haar gaan bijrijden. Vrij lastig en moeilijk paard en alles wat ik NIET wilde in mijn toekomstige paard. Maarrrrrr, ze gaat nu zo goed lopen en ze zet zich zo voor me in, dat ik supertrots op haar ben. Ook qua uiterlijk ( bespiering ) gaat ze ontzettend vooruit. Achteraf dus heeeeel blij dat ik haar heb kunnen kopen.

wanted

Berichten: 1533
Geregistreerd: 18-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 22:42

ik ben heel blij met mijn paardje maar soms ook wat minder ze heeft soms de neiging om stil te gaan staan en niets meer te gaan doen Boos! als ik dan een keer goed mijn been aanleg gaat ze bokken of steigeren maar als ik lang genoeg volhou (dus een goeie tik met de zweep geef) Bloos dan luistert ze wel weer en daarna is ze zo braaf dat ik niet boos kan blijven en dan ben ik weer heel blij met haar gelukkig heeft ze deze neiging niet te veel dus verder gaat het wel goed Haha!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 00:59

Nog steeds ben ik helemaal gelukkig met mijn paard..Het lijkt wel of ik er met de dag blijer mee ben.......*zucht* ..... Lovers

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 01:07

Ik ben heeeel blij met mijn shetje.. hoewel ik wel af en toe neigingen heb zijn koppie om te draaien Knipoog

Obelix is gewoon stoer!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 01:08

heeeeeeel blij Knipoog Lachen

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 01:14

Volgens mij durven mensen die NIET blij zijn met hun paard hier niet reageren Clown *LOL*

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdagingā€¦ & een kans om te genieten.

Sallykuyper

Berichten: 87
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 01:39

Ook ik ben heel blij met mijn paard. In de twee jaar dat ik aangespannen rij hebben we al heel wat prijzen gewonnen in de marathons. Ook onder de man doet ze het heel goed sinds we daar kortgeleden mee begonnen zijn. Ze heeft een geweldig karakter, is een echte doorzetter en nergens bang voor.
Af en toe is ze wel wat overenthousiast Haha!

Hoi andere bokkers, ik ben hier via mijn vriendin opgekomen en vind de site wel heel leuk. ik rij met mijn paard in de west-brabant competitie in de rubriek enkelspan paard en er zit muziek in mijn span!

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 12:46

Ik ben heel blij met mn pony'tje.
Nu Maffick weg is ben ik blij dat ik Bas nog heb, ik zou niet helemaal zonder kunnen.
Basje is een hele grappige pony die erg zn best doet, ik ben veel met hem bezig en kan me zo een beetje over Maffick heen zetten. Ik hoor zoveel leuke reacties op hem dat ik steeds trotser en blijer met hem wordt, het is fijn om ook van anderen te horen dat je een leuke pony hebt en niet altijd te horen krijgt wat een lelijk rotbeest je hebt ( zoals bij maffick het geval was )

Hij zal Maffick nooit kunnen vervangen, en dat wil ik ook niet, elk paard is een eigenpersoonlijkheid opzich, Maffick was een heel speciaal paard, zo'n band als ik met hem had zal ik nooit weer met een paard krijgen.

Maar Bas is een superleuke pony die goed mn verdriet over maffick opvangt.

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 12:52

ik ben ook zo blij met melody kan haar vanaf veulentje..had gelijk al een goede band met haar..en ben nu zo trots op dr tis echt mn meisje en daar komt niemand tussen..

Melody T (Vitano x Gomel ox )
Fuente (First stayerhof Ramzi x Vitano)
Devarana's Balance (Reflection x Vitano )
In training,binnekort ter dekking
General Two (Generals Goldenboy x Doc's chinch bet)

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 12:56

Eerst was ik super blij met porrita, daarna heb ik denk ik anderhalf jaar in een ongelooflijke dip gezeten en er vaak over gedacht haar te verkopen, maar ik ben nu blij dat ik haar heb gehouden, het gaat steeds beter en 28 februari gaan we lekker een B wedstrijdje rijden en ik ben helemaal gek op dr Haha! Het is tot nu toe altijd bloed zweet en tranen en nu maar hopen dat we dit jaar een keer een wp gaan halen, al is het er maar 1 dat zou ik al prachtig vinden.

Chester vond ik in t begin bijna eng, got wat een temperament heeft dat ding, maar nu heb ik m al weer bijna een jaar, en de tijd is omgevlogen, eind juni begonnen met wedstrijden rijden in de B, al was de eerste wedstrijd een ongelooflijke mislukking, nu zijn we samen al kringkampioen in de L2 geworden en we worden steeds meer een combinatie al zitten er altijd moeilijke tijden tussen, ik zou hem voor geen goud meer willen missen.

Ik ben nu dus helemaal tevreden met mn pony's !Het gaat misschien niet altijd van een leien dakje, maar het gaat steeds beter aangezien ik zelf ook beter ga rijden.Ik ben vooral tegenwoordig erg blij met mn pony's !!!!

Nimmy

Berichten: 3922
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 13:08

sonjabelgium schreef:
Volgens mij durven mensen die NIET blij zijn met hun paard hier niet reageren Clown *LOL*


mensen die niet blij met hun paard zijn zullen hem denk ik ook wel verkopen, en een ander paard kopen wat beter bij hun past.

ik ben zelf ook heel happy met mn knol, vooral omdat ik mn vorig pony ben kwijtgeraakt aan koliek en je daardoor heel goed beseft wat voor kwetsbare dieren het zijn en hoe belangerijk ze voor je zijn.
zal hem nooit verkopen ondanks zn eczeem, en het feit dat hij het op stal snel benauwt heeft, this gewoon een inteligente rotknol, met zn nukken en trekken maar ondanks dat.... krijg ik er wel wat uit met rijden

Flenna
Berichten: 207
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 13:23

Ik ben superblij met mijn IJslandse merrie van 4,5 Haha! ik heb haar nu 4 jaar en ik kan nu (eindelijk) op haar gaan rijden Knipoog
Eigenlijk had ik verwacht dat ze niet zo gemakkelijk zou zijn met (in)rijden maar ze heeft het tegendeel bewezen Lovers
Vorige week heb ik mijn eerste buitenritje op haar gemaakt en ze was superbraaf ook toen er auto's en fietsers ons passeerde ! Geweldig gewoon en morgen ga ik weer naar Aalten om een buitenritje te gaan maken, dan volgende week nog een keer en daarna mag ze mee naar huis Haha!

Groetjes Marsha

Bekijk eens mijn website http://www.marsha-creations.nl voor handgemaakte sieraden

avincav

Berichten: 282
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: oude pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 13:31

ik ben ook heel erg blij met mijn dravertje.
ik heb hem voo 4 jaar terug gekregen van mijn ouders en heb er nu al heel erg veel met hem mee gemaakt, maar het is en super paardje Haha!

remember you never miss it till it's gone away!!!

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 13:53

ik heb door omstandigenheden,al een paar keer van mijn paardjes afscheid moeten nemen..
nu heb ik apachee,na enige jaren paardloos te zijn geweest,en ben dooooolgelukkig met haar,en ik zal haar echt nooit meer weg doen!!
ik heb altyd spyt gehad van mijn vorige beslissingen,en ik zal nu eerder nog mijn auto of huis!!?? verkopen dan haar..
ik weet ,het is makkelijk gezegd,ik heb ook een gezin te onderhouden,maar het is in ieder geval het laaaaatste waar ik aan zal denken!!
Ik ben toch zo gelukkig met mijn meissie!!!


Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 14:10

Ben redelijk blij met m'n paardje. We begonnen met een enorme gebruiksaanwijzing, maar ze is een heel stuk vooruit gegaan. Af en toe dan denk ik nog wel eens: grrrr! Maar er zijn ook vele momenten dat het een echte lieverd is, die enorm veel voor me doet. Dat had ik van te voren niet durven hopen.....

WWW.BVANDENBERG.NL
Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
Geluk is de vrucht van intens werk.

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 16:58

Ik ben onwijs blij met Den.
En sinds 2 weken geniet ik nog meer van hem sinds hij bij mij thuis staan. Ieder moment als ik ff tijd over heb, of er gewoon even zin in heb kan ik naar hem toe. Hem eventjes gedag zeggen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15427
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 17:30

sonjabelgium schreef:
Volgens mij durven mensen die NIET blij zijn met hun paard hier niet reageren Clown *LOL*


Ik ben eerlijk gezegd vaak niet blij met mijn paardje. Het is een arabische pismerrie zogezegd. De ene dag vindt ze alles best de andere dag niet. Maar ik denk persoonlijk dat dit allemaal een kwestie is van opvoeden. Ze is nu 3,5, net aan het werk en hopelijk verandert haar dat ietsje.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 17:42

Jamy is echt alles voor mij Lovers

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 17:44

Ik ben heel erg blij met mijn verzorg paard, ze is dan wel niet van mij maar mag er mee doen wat ik wil.

Ik vind het echt een schat van een paard en het klikt gewoon, dat kan ook wel eens niet zo zijn.

Maar soms....... ze kan nogal heet worden als er iets engs is, dan word ik echt helemaal gestoord van haar de hele weg terug alleen maar da nerveuze gedribbel...... zucht

(komt ook alleen maar omdat het bijna altijd goed gaat en vanmiddag ze weer eens zo'n bui had Haha!)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gittta en 4 bezoekers