Afslankpillen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Afslankpillen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 00:15

Hoop niet dat hier reacties op komen van: 'je moet die troep niet gaan gebruiken...je kan beter gaan bewegen'.

Ik beweeg dus genoeg ik doe fitness, paardrijden, streetdance en breakdance.
Verder let ik ook op met wat ik eet. Maar het gaat er gewoon niet van af.
Iemand heeft laatst een topic gestart met hetzelfde als wat ik heb. Alles is goed behalve mijn kont en bovenbenen Scheve mond

Iemand had het over CLA....heeft iemand hier meer ervaring mee?

Liefs Sun

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 00:27

Tja dat gaat er écht niet af met pillen. Of denk je nou echt dat er pillen zijn die 'weten' waar je kont zich bevind en 'kontvet'? Nee hoor, zelfs áls ze werken verlies je gewoon vet op die plekken waar je het altijd verleist. Gewoon die delen trainen, verder geen troep gaan gebruiken want ze kosten je alleen maar geld. Een maand of wat is er ook een topic geweest over afslankmiddelen en pillen e.d. Probeer 'm eens te zoeken daar staan allemaal 'gebruiker' tips in, die allemaal zeggen dat ze niet werken. Bij pillen moet je 2 glazen water drinken. Het is het water én niet de pil die 't doet. En vaak moet je ook nog een bepaald diet volgen willen die pillen werken.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 00:32

Ja maar je buik is makkelijk te trainen
Alleen ik zou niet weten HOE ik mijn kont en benen moet trainen...ik wil niet dat er van me buik ook iets afgaat.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 00:40

Maar je hebt wel gelijk maar ze zorgen dus ook dat je minder zin hebt in zoetigheid
En ik denk dat het dan beter gaat lukken bij mij....

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 00:47


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 01:14

sunshine schreef:
Ja maar je buik is makkelijk te trainen
Alleen ik zou niet weten HOE ik mijn kont en benen moet trainen...ik wil niet dat er van me buik ook iets afgaat.



fietsen en hardlopen, de beste afslankers en ook nog eens de goedkoopsten.

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 01:23

Fietsen inderdaad. Verder weet ik geen pillen ofzo, maar is op je 15de pillen niet een beetje ongezond!? Verward (weet t ook nie, heb dr geen verstand van verderZ)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 01:25

Ik gebruik StackII en dat werkt echt waanzinnig. Het is geen wondermiddel, je moet je eetpatroon goed aanpassen dus. Je moet het ook goed en verantwoord gebruiken. En kijk goed of je tegen de bestanddelen kan!!!!!!!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 01:50

Van stack krijg je (volgens mij door het bestanddeel Ephedra?) een verhoogde bloeddruk, hierdoor kun je eerder last krijgen van hartkloppingen, maar ook van bijvoorbeeld hersenbloedingen.
Het is gewoon allemaal troep! Er is geen snellere manier, het enige wat helpt is je eetpatroon aanpassen en goed bewegen.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-04 01:53

Van fietsen krijg je toch juist dikkere bovenbenen...ofja spieren daar? Ik heb d'r daar al zoveel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 01:57

Sjuimpje schreef:
Van stack krijg je (volgens mij door het bestanddeel Ephedra?) een verhoogde bloeddruk, hierdoor kun je eerder last krijgen van hartkloppingen, maar ook van bijvoorbeeld hersenbloedingen.
Het is gewoon allemaal troep! Er is geen snellere manier, het enige wat helpt is je eetpatroon aanpassen en goed bewegen.



Het kan inderdaad hoge bloeddruk veroorzaken, maar alleen als je overgevoelig bent voor dat bestanddeel.

Ik merk wel degelijk verschil als ik het wel en niet gebruik.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 02:00

Ik had moeten zeggen: er is geen gezonde snellere manier.
Als het echt goed was hadden diëtisten het ook voorgeschreven, feit is echter dat het bestanddeel in de Stackers, het goedje dus waardoor het werkt, wellicht binnen korte tijd verboden gaat worden...

Gebruik de zoekfunctie maar eens, hier is er al vaker wat over te doen geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 02:01

Sjuimpje schreef:
Ik had moeten zeggen: er is geen gezonde snellere manier.
Als het echt goed was hadden diëtisten het ook voorgeschreven, feit is echter dat het bestanddeel in de Stackers, het goedje dus waardoor het werkt, wellicht binnen korte tijd verboden gaat worden...

Gebruik de zoekfunctie maar eens, hier is er al vaker wat over te doen geweest.


Dat het niet helemaal goed voor je is, is wel duidelijk. Maar er zijn mensen die er wel degelijk mee geholpen zijn. Ik bijvoorbeeld. Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 02:26

Is het niet dom, om wel te willen afvallen, wat gezond is voor je lijf en leden, maar tegelijkertijd hier consessie aan te doen door die smerige troep te slikken?
Topsporters zijn ook gebaat bij bijvoorbeeld anabolen, maar die zijn ook niet gezond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 02:30

Sjuimpje schreef:
Is het niet dom, om wel te willen afvallen, wat gezond is voor je lijf en leden, maar tegelijkertijd hier consessie aan te doen door die smerige troep te slikken?
Topsporters zijn ook gebaat bij bijvoorbeeld anabolen, maar die zijn ook niet gezond.


Zoals ik al zei je moet het op verantwoorde wijze gebruiken. Ik slik 2 weken en dan 2 maanden niet. Het is niet zo dat ik de hele tijd strak sta van die zooi hoor
Ik slik het dus ook niet dagelijks... Er zijn dagen dat ik gewoon even een steuntje in de rug nodig heb en dan slik ik er een. Je krijgt er wat energie van en je honger gevoel verdwijnt. Ik eet wel netjes 3 maal daags. In de ochtend 2 boterhammetje in de middag hetzelfde en in de avond mijn maaltijd.

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 12:59


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 13:02

Sjuimpje schreef:
Van stack krijg je (volgens mij door het bestanddeel Ephedra?) een verhoogde bloeddruk, hierdoor kun je eerder last krijgen van hartkloppingen, maar ook van bijvoorbeeld hersenbloedingen.
Het is gewoon allemaal troep! .


Er zit tegenwoordig geen ephedra meer in, maar het is nog steeds troep.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 13:04

Een vriendin heeft stickers ( ofzo Verward ) Dat zijn pillen waarvan je geen honger krijg, ze is al 10 kilo kwijt. Werkt dus wel heel goed. Lachen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 13:05

Stackers Tong uitsteken

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 13:15

ja en als die vriendin van jou lang door gaat met stackers dan helpt ze haar schildklier naar de klote!
stackers, CLA pillen en al die andere zooi is slecht voor je lichaam, en als je ze lang/regelmatig gebruikt en je stopt er dan helemaal mee, goh wat heb je dan ineens trek in al die lekkere dingen, en de kilo's vliegen er aan

mn zus heeft in een kliniek voor eetstoornissen gezeten, ik heb daar vanalles gezien, en vanalles gehoord, dus 1 tip

begin niet aan die pillen

in t begin is het o zo leuk, zeker als je resultaat boekt

op de langere termijn gaat je lichaam er aan kapot
en helemaal stoppen met die pillen is dan ook gee optie want dan vliegen de kilo's er weer aan.

het enige wat echt helpt is gaan sporten, waarom ga je niet fitenssen? ze kunnen je bij de sportschool heel goed helpen met een programma samen te stellen waardoor je bepaalde spiergroepen traint en er slanker en strakker van wordt zonder dus dikker te worden door de spieren.
als je trek hebt in iets lekkers, drink dan eerst 2 glazen water, wedden dat je dan geen honger meer hebt, mocht je dan toch nog ergens trek in hebben, neem dan een bruine boterham met bv kaas ofzo, dan zit je echt wel vol en heb je geen zin in iets lekkers meer

dat is de enige en gezonde manier om af te vallen.

nog even over die stackers, dan heb je geen honger, maar wat doet je lichaam, het krijgt weinig voedingsstoffen binnen, dus gaat het de reservers gebruiken(vet) en je valt af

maar zodra je dus weer iets eet slaat je lichaam het meteen op als vet, omdat het bang is weer een tijd zonder brandstoffen te zitten.

daarom, als je stopt met die pillen en normaal gaat eten(hoef je niet eens te snoepen hoor!) slaat je lichaam alles op als vet, om een nood voorraad te hebben voor als het weer een tijd bijna niets binnenkrijgt, dus je komt dan weer aan, zelfs als je weinig eet en gezond eet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 14:09

Renske20 schreef:


daarom, als je stopt met die pillen en normaal gaat eten(hoef je niet eens te snoepen hoor!) slaat je lichaam alles op als vet, om een nood voorraad te hebben voor als het weer een tijd bijna niets binnenkrijgt, dus je komt dan weer aan, zelfs als je weinig eet en gezond eet
.



Dat is het voordeel van StackII, daar gebeurd dat niet bij. Mijn vader is een hoop kilo's kwijt geraakt met StackII en het komt niet terug,.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 14:27

bij de meisjes in veghel dus wel Scheve mond ik heb er echt akelige digen gezien, oa door gebruik van alle mogelijke soorten van afslankpillen stackers

fijn dat het bij je vader wel goed is gegaan! maar ik moet echt niets van die pillen hebben

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 14:40

je schreef dat je al fitnesst, waarom vraag je het niet aan de deskundigen daarzo, zij weten precies welke oefeningen jij moet doen om je benen/kont mooier te krijgen!!!

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 15:29

ga gewoon eens langs bij een dietiste. die helpt je wel verantwoord (!) af te vallen. Begin niet zelf met een door jouw opgelegd dieet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 15:31

Als je sport wordt vet omgezet in spieren, het hoeft dus niet zo te zijn dat je afvalt.

Trouwens je bent nog maar 15 jaar, je bent nog in de groei en die pillen zullen waarschijnlijk op tijdelijke basis wel werken, maar je kan ze toch niet je hele leven slikken? Ik denk dat het een jojo-effect kan veroorzaken of misschien wel een stoornis omdat het ineens "zo makkelijk" kan gaan...