Jaa er komen mensen kijken naar Robin!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-01 17:55

Oh ik ben best wel happy, maar het komt nu toch wel steeds dichterbij, dat gevoel dat Robin we gaat.
Die mensen hebben dus 3 kinderen die 1 x in de week les nemen met robin. (niet alle 3 1 x in de week maar gewoon elke week 1 uurtje)
Robin komt dan op een boerderij te staan waar nog 2 paarden, 2 pony's en een shetlandveulen staat. En verder nog veel andere dieren!
De kinderen zijn helemaal gek op de dieren vooral de 2 jongste. Ze poetsen en knuffelen alle paarden die er staan en zijn er helemaal gek mee.
Ze willen zaterdag komen kijken maar dan heb ik concours, heel misschien komen ze naar het concours kijken en anders misschien zondag. Party!!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 18:00

wat leuk voor je! (en Robin)
krijgt ie dan wel beweging? Verward

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-01 18:02

Ja 1 x in de week dus die les en dan misschien nog 1 of 2 x in de week een heel rustig (stap beetje draf) buitenritje. Lovers en dat gaan ze naar mate hij ouder word natuurlijk wel gewoon afbouwen!

weeh ik ben zo blij maar ik zit nu weer te huilen.. Verdrietig wat zal ik m missen zeg Verdrietig

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 18:07

Das wel fijn, voor jou en Robin, maar wel jammer dan dat die weg gaat, maar het moet nou eenmaal..

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 19:09

Klinkt perfect voor Robin!!
Ik hoop dat t wat wordt Nathalie!!
Veel succes in ieder geval! Lachen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 19:14

dat lijkt me echt heerlijk, vast ook op de wei he ooh heerlijk als ik me dat zo verbeeld..

zo lekker zijn oude dag
logisch dat je huilt nathalie. is ook moeilijk voor jouw
denk maar dat robin het goed zou krijgen en hij jouw ook zal missen

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 19:47

Klinkt wel leuk !! ben benieuwt...

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 20:06

klinkt zeker leuk!!
tuurlijk heb je er veel verdriet van dat is ook niet vreemd!!!
maar komt die een beetje in de buurt als als het door gaat?
en mag je um nog eens opzoeken??

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 21:16

Sorry, misschien een beetje pijnlijke vraag, maar kon een tijd niet online zijn, en heb het dus niet helemaal gevolgd.. Maar doe je m toch weg?
Krijg nu toch wel een brok in mijn keel.. Ik vind t ontzettend erg voor, vooral omdat je een hele tijd geleden een reactie ergens op had gezet dat je een tijdlang er geen zin meer in had (in eigenlijk alles) en dat je toen vooral steun had aan Robin.
Ikzelf heb dat gevoel vorig jaar ook gehad, heb eigenlijk een rotjaar achter de rug, en ben ook van school en stal verhuist om dat achter me te kunnen laten, en snapte toen heel goed wat een band je hebt opgebouwd.
Ik vind t ontzettend dapper en knap dat je zo'n keuze hebt kunnen maken en wens je heel veel succes! (geef m nog een knuf van me..)
Groetjes

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 21:49

Ik hoop echt voor je dat Robin een goed tehuis krijgt.
En zo te horen ben je erg tevreden met de mensen die komen kijken. Ik hoop dat het doorgaat.

(wat voor andere pony wil de dan?)

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 22:06

Hoop dat het wat is en dat Robin een goed nieuw baasje krijgt!! Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-01 22:13

Ik heb het net tegen mijn instructeur gezegd, begon meteen weer te huilen. Verdrietig ik zal m zo missen.
mijn instructeur was trots op me dat ik die beslissing gemaakt heb.
zaterdag komen de mensen kijken, en zóndag heb ik concours (was een vergissing Schijnheilig ) en die week erop gaan wij naar de boerderij kijken waar robin komt te staan... en dan.. de week daarop gaattie weg Verdrietig

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 18:12

Nou, toch fijn dat je een goed huis hebt gevonden. Maar Robin is toch best een moeilijke pony, of heb ik dat verkeerd begrepen??Dan zou ik wel eens willen zien hoe die kinderen er op rijden }> Knipoog .Maar dat zal vast allemaal wel lukken en nu is het moeilijk, maar over een tijdje blijft voornamelijk maar een goed gevoel over dat jij je pony een leuke oude dag hebt bezorgd!! Sterkte ermee meid!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-01 09:40

Hij is makkelijk, zolang je hem niet te hard laat merken. En hij is trouwens al een stuk makkelijker geworden. Eerste steigerde hij zooo veel, dat doettie nu nooit meer. En bokken doettie ook niet meer. Nu kan je bijna alles met hem doen. Maar ik verwacht ook niet van kinderen die niet kunnen rijden dat ze robin meteen schouderbinnenwaards laten doen en appuyeren enzo *LOL*

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 12:52

Fijn
Dan is het toch goed geregeld als het doorgaat!
Veel succes en hopelijk vind je een goed tehuis voor Robin!
Haha!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 12:58

Een moeilijke keuze
Ik heb respect voor mensen die hun paardje kunnen verkopen
Ik hoop dat Robin het naar zijn zin krijgt, en ik wil jou heel veel sterkte toewensen
Groetjes Tamara

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-01 16:35

Hij is verkocht.
Die kinderen zijn helemaal verliefd op 'm, dat geeft me echt een goed gevoel. Vooral de kleinste is er helemaal gek mee, ze kon zelfs bijna geen afscheid nemen. Lovers Heel veel snoepjes heeft 'ie gekregen, en heel veel knuffels en 2 lekkere poetsbeurten. Ze gingen echt heel goed met hem om enzo. En het rijden ging ook nog redelijk goed, maar ze moesten wel aan 'die slome pony' wennen. *LOL* achja, went vanzelf. Lovers
ik ben heel blij dat ze hem willen hebben.. maar zal hem echt heel erg missen. Verdrietig

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 16:40

'T is wel een goede oplossing. Ik weet zeker dat het moeilijk voor je is, maar ik denk wel de beste. Succes!

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 17:02

Wat een geweldig goed plekje! Het is natuurlijk heel naar voor jou dat Robin weggaat maar ja, als hij dan toch plaats moet maken voor een jongere pony is dit toch wel de beste oplossing. Sterkte en veel succes met het vinden van een leuke nieuwe pony!