Western kunst voor op de auto gezocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Western kunst voor op de auto gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 13:16

Ik zoek iets om mijn auto op te leuken. Zelf dacht ik aan een airbrush afbeelding op de deur of achterklep. Bij wedstrijden zie ik hele kunstwerken op auto's en trailers maar ik ben met een kleine afbeelding ook al happy. Wie van jullie heeft een leuk idee of adresje? Moet natuurlijk wel betaalbaar blijven.


Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 13:33

Doet Wendy Schriever dat misschien??Die zit op bokt als wens en heeft ook een website.

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 13:37

Steaming schreef:
Doet Wendy Schriever dat misschien??Die zit op bokt als wens en heeft ook een website.


Die doet het dus niet meer, misschien is ze ermee gestopt?!

Steaming

Berichten: 1109
Geregistreerd: 01-02-03
Woonplaats: Boelenslaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 13:41

Tony "Indian"Lenes uit Lemmer misschien die doet wel motoren maar auto's weet ik niet.

cissy

Berichten: 19799
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 14:08

Op de western experience aankomend weekend staat misschien weer die vent uit duitsland met zn stickers. heb ik vorig jaar hele mooie reining stickers voor op mn auto gehaald. Wel prijzig maar ook mooi.
En er staat ook vaak een standje met iemand die ook kleine airbrush tekeningen maakt, ze staan meestal tussen de 'indianen'.

Trailerladen en grondwerk les http://www.horse-assist.nl

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:48

idd naar WE gaan (dit weekend) daar hebben ze altijd een hoop spullen

banish

Berichten: 965
Geregistreerd: 09-03-01
Woonplaats: Leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 16:35

Ik wil dat ook!!!!
Ik heb een nieuwe (13 jaar oude) witte auto en daar wil ik wat moois op de motorkap hebben. Liefst Banish in paintbrush Lachen
Dus als iemand nog een tip heeft... Ik houd me ook aanbevolen!

Banish-foto's van Gera in mijn profiel!!!

WWW.HUIZERD.NL/KONIJNEN

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 16:48

Ik weet niet of hij hier nog wel eens komt of meeleest, maar Dunnitsmystery maakt heeeeeel mooie dingen. Misschien is die wel te porren voor een opdrachtje... Hij heeft ook die trailer van Westerntraining 11J gedaan, met hun eigen paarden erop, en die is echt Tong uitsteken .....

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 17:36

Je kunt een afbeelding natuurlijk ook laten stickeren
Is niet zo kostbaar als brushen en dat kun je ook in alle soorten en maten krijgen.
Je kunt zelf een foto of afbeelding aan leveren

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 18:10

Freckles schreef:
Je kunt een afbeelding natuurlijk ook laten stickeren
Is niet zo kostbaar als brushen en dat kun je ook in alle soorten en maten krijgen.
Je kunt zelf een foto of afbeelding aan leveren


Waar kan je zoiets laten doen? en wat kost dat dan ongeveer?

De kracht van de inspanning, zit in de ontspanning!

Signe

Berichten: 5796
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 19:49

Als je zoekt op autoreklame of autobelettering kom je vast wel iets tegen... Ik heb een tijd terug rondgeneusd en kwam bij een plaatje in kleur van ongeveer 70 cm bij 100 uit op een honderd tot tweehonderd euro. Best pittig vond ik, dus ik heb zelf een sticker gemaakt...

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 20:10

Maar als je een sticker op de auto zelf plakt, i.p.v. op een raam, gaat de lak dan niet kapot en blijft de sticker wel zitten?

Wij hebben trouwens voor ons bedrijf ook belettering op onze bus, dat houdt zich wel prima. Is speciaal gemaakt bij een zaak in Bussum. Ik wil echter iets met meerdere kleuren omdat mijn auto vrij saai is (grijs).

Signe

Berichten: 5796
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 20:12

Sticker zit er nu een jaar op.. auto is zelfs (1 keer...ahum) door de wasstraat geweest... en of de lak eraf gaat.... dat is voor de toekomst ( ik denk het niet hoor)

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses


duikpaardje

Berichten: 1472
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 21:00

het is dan wel geen western, maar wij hebben dus zo'n foto als autosticker op de harde hoes van ons reservewiel laten zetten.
duur geintje, omdat wij dus ook een blanko hoes moesten kopen.

Afbeelding[/img]

groetjes van marijke

Tommy Magnum 22-5-1992 / 18-4-2019 forever in our ♡
Dexter18-4-2007
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 21:55


indra2001

Berichten: 797
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 22:36

Ik kan niet naar de WE omdat mijn zoontje jarig is..elk jaar hetzelfde liedje :0(( Kan er iemand zo'n zilverkleurige sticker van die man uit Duitsland voor me meenemen (met een westernmotief uiteraard), niet te groot bv. 10x10 cm of zo voor mijn auto?? Ik betaal je dan uiteraard per giro de kosten voor sticker en verzenden terug..Erewoord!!

Cowgirls don’t cry

Edvanschaik
Berichten: 51
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: eersel (N.Br)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 19:35

Ik ben momenteel met een nieuw produkt bezig, dat A veel goedkoper is dan Airbrush en B Veel beter houdt dan Stickers.

De afbeelding wordt Vergast in de originele lak, zelfs als je er een kras op maakt blijft de afbeelding goed.

Je kunt dus je allermooiste foto van je eigen paardje gebruiken en deze op het materiaal maken.

Geinteresseerden graag PB

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 20:46

Hoe werkt dat?

Wat kost zoiets?

De kracht van de inspanning, zit in de ontspanning!

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 14:38

Sonja schreef:
Ik weet niet of hij hier nog wel eens komt of meeleest, maar Dunnitsmystery maakt heeeeeel mooie dingen. Misschien is die wel te porren voor een opdrachtje... Hij heeft ook die trailer van Westerntraining 11J gedaan, met hun eigen paarden erop, en die is echt Tong uitsteken .....


Bedankt voor het compliment sonja Lachen

Maar helaas, ik doe niets meer met airbrush. Te weinig tijd daarvoor en daardoor is het gewoon niet rendabel voor mij om opdrachten te doen..

Voor de topic starter.. Denk dat je eerst moet kijken wat je precies wil.
Als je echt een tekening wil dan ontkom je bijna niet aan airbrush werk.
Voordeel van airbrush heb ik zelf altijd gevonden dat het echt handwerk is. Een foto is tenslotte "maar" een foto.
Voor de rest is het eigenlijk een kwestie van een goed idee hebben hoe het ongeveer eruit moet zien en hoe groot het moet wezen en dan verschillende airbrushers bellen.
Prijzen liggen namelijk niet vast. Het is eigenlijk een beetje aan de artiest hoeveel die ervoor rekent.
En als je iemand gevonden heb ff langs gaan voordat je hem zijn werk laat doen en kijken hoe de kwaliteit van zijn artwork is.

Kies je toch voor een foto dan zijn er al een paar opties gegeven.. Sticker is op zich een goed idee. Maar daarmee ligt het er een beetje aan waar je hem wil hebben, ronde/hoekige vormen en stickers gaan meestal niet goed samen.
Of de optie die Edvanshaik geeft.. Eerlijk gezegd weet ik daar niets van af maar het klinkt wel intressant. En ik denk dat je met die optie geen rekening hoef te houden met waar je de foto wil hebben.

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 16:17

Je hebt voor op auto's speciale stickers waar de lijm van is aangepast. en je kunt zelf bepalen wat voor sticker je kiest. je heb er die 3 maanden blijven zitten maar je hebt er ook die een garantie hebben van 10 jaar. en deze zijn ook benzine bestendig. Er worden namelijk voor de automotive business velen eisen gesteld aan het materiaal.

Ik zoek ook nog iemand die iets leuks kan maken.vanuit een foto met een mooie achtergrond of zo iets.
Ik zorg dan wel voor het sticker materiaal hahaha

duikpaardje

Berichten: 1472
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:21

zomon schreef:
Je hebt voor op auto's speciale stickers waar de lijm van is aangepast. en je kunt zelf bepalen wat voor sticker je kiest. je heb er die 3 maanden blijven zitten maar je hebt er ook die een garantie hebben van 10 jaar. en deze zijn ook benzine bestendig. Er worden namelijk voor de automotive business velen eisen gesteld aan het materiaal.

Ik zoek ook nog iemand die iets leuks kan maken.vanuit een foto met een mooie achtergrond of zo iets.
Ik zorg dan wel voor het sticker materiaal hahaha


wij rijden met onze sticker nu al zo'n 1/5 jaar mee rond en auto staat altijd buiten (nog geen ruimte in de garage Haha! )

Tommy Magnum 22-5-1992 / 18-4-2019 forever in our ♡
Dexter18-4-2007
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:29

MarijkesTommy"]
[quote="zomon schreef:
Je hebt voor op auto's speciale stickers waar de lijm van is aangepast. en je kunt zelf bepalen wat voor sticker je kiest. je heb er die 3 maanden blijven zitten maar je hebt er ook die een garantie hebben van 10 jaar. en deze zijn ook benzine bestendig. Er worden namelijk voor de automotive business velen eisen gesteld aan het materiaal.

Ik zoek ook nog iemand die iets leuks kan maken.vanuit een foto met een mooie achtergrond of zo iets.
Ik zorg dan wel voor het sticker materiaal hahaha


wij rijden met onze sticker nu al zo'n 1/5 jaar mee rond en auto staat altijd buiten (nog geen ruimte in de garage Haha! )
[/quote]


Nou als een goede qualiteit hebt dan kan je er nog jaren lang plezier van hebben *LOL*

Ik heb ook al jaren geleden een foto van mijn paard op de trailer geplakt en die zit er nog steeds op. Ik hoop alleen dat de qualiteit van de inkt goed blijft want aan het vinyl kan het niet liggen die is van ..........
Mag geen reclame maken. Haha!

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 20:25

Ik heb ook al jaren geleden een foto van mijn paard op de trailer geplakt en die zit er nog steeds op. Ik hoop alleen dat de qualiteit van de inkt goed blijft want aan het vinyl kan het niet liggen die is van ..........



Heb je van die foto een sticker laten maken dan? En waar dan?

Ik wil inderdaad niet zoiets duurs. Heb de auto net en weet niet of het een blijvertje is. Dus ik begin maar met de stickers.

Ik heb trouwens Ed van Schaik een pbtje gestuurd maar blijkbaar heeft hij hem nog niet gelezen.

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 08:44

Ik heb hem op mijn werk laten maken.Dus gratis en voor niets.
Gewoon een foto van mijn paard in de pc gezet en deze door een collega uit laten printen. Helaas weet ik nu niet of ze nog printers hebben staan.( en dan bedoel ik prof. printers die ongeveer 1 meter breed kunnen printen.) Wij hebben ze (gehad) om onze producten te kunnen testen.
Maar ik zal eens informeren Lachen

Letters kan ik eventueel wel voor je uitsnijden want een plotter heb ik op het lab staan.

Heza_Yankee

Berichten: 572
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:10

Wij hebben thuis ook een sticker plotter staan. Waar je bij stickers wel op moet letten, is hoelang de kleur van de sticker goed blijft. Sommige hebben een kleurvastheid van 1 jaar en anderen van 10 jaar. Het zou zonde zijn als je mooie sticker na 1 jaar al vaal begint te worden. Wij kunnen alleen stickers snijden en geen stickers drukken, dus helaas kunnen wij je niet helpen. Frusty


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers