Ik heb meegereden in een clinic van HermanWientjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnnemiekvM

Berichten: 8246
Geregistreerd: 17-07-03

Ik heb meegereden in een clinic van HermanWientjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 20:07

Vandaag heb ik meegereden in een clinic van Herman Wientjes. Het ging heel goed. Er waren verschillende groepen en er reden drie mensen per groepje. Je had dus lekker de ruimte!
Ook was het leuk om naar de andere groepen te kijken, want je leert er best wel wat van.
Mijn zus heeft foto's gemaakt dus die kan ik hopelijk snel op bokt zetten! Haha!

Voor altijd in m'n hart, Tommie


Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:16

leuk! had je dat gewonnen of zo?? (hoe kwam je daar aan?)

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:33

kristie schreef:
leuk! had je dat gewonnen of zo?? (hoe kwam je daar aan?)


Ja, dat zou ik ook wel willen weten Knipoog Haha!

Er stond een keer in de Bit een interview over zijn trainingsmanier (veel in het bos enzo), dat was wel interessant.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 20:58

heb je nog meer lessen gezien vandaag? wie reden er nog meer mee? hoe vond je de aanwijzingen die hij gaf? heb je die schimmel in de laatste les gezien ( liep samen met een Fries en een vos)

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 21:00

Dat stuk in de Bit was leuk, maar ik vond het in het echt zelf heel erg tegenvallen...Bloos

Heb met mijn pony een keer een clinic meegereden bij hem en dat was super
Maar vorig jaar met mijn paard vond ik het een drama, het voegde gewoon niet meer en hij zat meer met mensen aan de kant te praten dan dat hij met de ruiters bezig was...Verdrietig En die aanwijzingen die er kwamen gingen nergens over

Bij ons komt hij meestal één keer per jaar een paar clinics geven op de rijvereniging(ben ik sinds 2004 trouwens geen lid meer )


Gelukkig dat AnnemiekvM het wel leuk vond

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


AnnemiekvM

Berichten: 8246
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 21:30

Hij kwam bij ons op de manege en als je wilde kon je je inschrijven. En die schimmel heb ik gezien! Ja het was leuk om ook even naar de andere lessen te kijken. Ik vond het heel leuk, maar wat hij vertelde krijg ik ook al te horen tijdens mijn priveles. Wel fijn om te weten dat het een lijn heeft.

Voor altijd in m'n hart, Tommie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, AndreaB, anjali, ardanwan, fleurtjeuh, Jet, Mews, Natasja22, pearlie, Pellelilly, Rijsa, sasja0705, sterregoud, tjee, Wopkebrok en 131 bezoekers