junior

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Flirt

Berichten: 54
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Leidschendam

junior

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 18:51

Mijn paard is een afstammeling van junior. Wie kan mij wat vertellen over dit paard. Mijn paard is namelijk niet rustig te krijgen en is een echt showpaard, zit dit in het bloed of ligt dit aan mijn paard. En hebben jullie tips om hem een goed en vooral RUSTIG preofje te laten lopen. *LOL*

My little pony The Sweet Chic!!!!


fiehie

Berichten: 365
Geregistreerd: 26-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 18:53

is juist nog een topic van geweest, volgende keer even naar beneden scrollen Lachen

Springpaardenfokkerij Tommelberg


boemel

Berichten: 8333
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 20:17

Het kan best aanleg zijn dat je een fel paard hebt, maar daar kan je mee leren omgaan. Neem een goede instructeur, zorg voor voldoende beweging en bekijk het voerschema van je paard eens.

M1+10

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 23:40

Uniform bloed, geeft vaak van die eigenheimers. Haha! Goed les nemen is belangrijk, Junior staat ter dekking bij Stoeterij het Vierspan. Informeer daar eens voor meer info.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 23:49

Junior laat het zelf volledig afweten in de baan, geen pas meer uit te krijgen..... Haha!

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110621
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 00:21

Aimee schreef:
Junior laat het zelf volledig afweten in de baan, geen pas meer uit te krijgen..... Haha!


Verward

Heb ik iets gemist?

is ie kreupel?

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 00:29

Niets kreupel. Hij loopt niet meer.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110621
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 00:39

Aimee schreef:
Niets kreupel. Hij loopt niet meer.


jammer,vondt hem altijd wel leuk!

Waarom is ze er mee gestopt?

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 01:12

Je begrijpt me denk ik niet, Junior wordt gereden door Hans Peter Minderhout. Happie rijdt hem in de Lichte tour maar krijgt hem in de ring niet aan het lopen.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 02:10

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Enkele foto's van Junior STV

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 09:20

Nou ik heb een junior en ik zou nooit meer anders willen.

Als je een groen paardje binnen een half jaar naar het M1 rijd met winstpunten lijkt het me sterk dat ze het constant af laten weten in de ring. Trouwens mijn Olrike N is een Junior*Variant, dus het zou dan nog niet eens het gemakkelijkste bloed zijn. Maar als je Olrike N hebt meegemaakt wil je nooit meer een ander. Zo braaf en rustig, en zeer cool in het hoofd. Dus een echte tegenstelling van de hierboven beschreven junior. Nou hoop dat jullie niet allemaal zo negatief oordelen over junior want zonder hem had ik geen schat van een paard gehad.

Groetjes Sanne Lovers Olrike N

PieterBel

Berichten: 3304
Geregistreerd: 18-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 19:48

Ik heb nu een junior en had ook een andere junior. Nou stress kennen ze niet en ze willen voor je werken.

Anne_GTI

Berichten: 18197
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 22:47

Ach, ieder paard heeft een vader en een moeder he...

Dus Junior doet het niet meer??? Goh, dat is toch verrassend...
Die moeten ze eens een poosje lekker door het bos laten lopen, daar knapt ie van op. (krijgt anton toch weer gelijk over een paard goed houden tussen de oren)

petraaken

Berichten: 44201
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 12:00

Ik heb ook een Uniform kleindochter en dat is ook een zenuwpees op vreemd terein. Uitstekend keuringspaard hoor daar niet van maar voor de sport is ze net te zenuwachtig.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 17:21

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Live,LOve,'ndLaugh

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:03

Hoi!

Ik heb een hengst van Uniform, dus een halfbroer van Junior.
Mijn paard is heel druk, heeft veel energie en is heel druk met zijn hoofd.
Hij trapt nooit, bijt wel op alles wat hij te pakken krijgt.
Aan de hand is hij een onwijze uitslover en een klier, maar zodra hij een bit inkrijgt en een zadel op zijn rug is hij super te bewerken en is hij heel leergierig en nieuwschierig.
Ik houdt wel van zulke karakters, je moet er wel eindeloos geduld mee hebben en consequent zijn (ik geef hem nog te vaak zijn zin), maar saai is hij nooit!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:46

Volgens mij staat hij ook te koop, er waren laatst kopers voor hem.

She's my lady Lovers

petraaken

Berichten: 44201
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:57

Het zou me niet verbazen mocht hij plots naar de US verkocht zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:01

Misschien past Junior het systeem wel niet waar hij in gereden word. Doet ie het daarom niet meer Haha!

petraaken

Berichten: 44201
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:13

Pipo schreef:
Misschien past Junior het systeem wel niet waar hij in gereden word. Doet ie het daarom niet meer Haha!



Foei Pipo, Clown

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:38

elk paard kan wel eens niet willen lopen.... moet je kijken in de springsport genoeg paarden die de stop in gaan...dus waarom zou dat ook niet bij de dressuur kunnen zijn?en het is echt niet iets wat die doorgeeft...zit tussen de oren!
maarre dat was weer ff offtopic
ik heb zelf ook een junior in de zoekmachine moet je maar naar fotos daar van zoeken want die heb ik al zo vaak geplaatst!tis een hartstikke lief paard en wil graag voor je werken, maar je moet uitkijken dat je haar niet beledigd!want dat vind ze niet zo leuk!

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 13:39

Pipo schreef:
Misschien past Junior het systeem wel niet waar hij in gereden word. Doet ie het daarom niet meer Haha!

Daarom doet ie het niet meer sinds Anne van Olst hem reedt..... en die rijdt zóóóó ldr.......
*kuch* *kuch*

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:02

Daarvoor was ie ook zo braaf nog niet geloof ik. Had ik het over LDR trouwens, volgens mij jij, ik niet!

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:13

aangezien Junior ldr gereden wordt en er gezegd wordt dat het hem misschien niet past, ga ik ervan uit dat er gedacht wordt dat ldr hem niet past. Echter presteerde hij wel onder Anky en vanaf het moment dat ie bij Anne kwam niet meer.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 15:15

Er stond ook niet voor niets een smiley achter de opmerking.

Over anne laat ik mij niet uit!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers