2 vraagjes!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

2 vraagjes!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 16:38

nummer1:

dit is waarschijnlijk een beetje een domme maar ik stel m lekker toch!! Haha! mn tinkertjes staat over dag in de buiten in de blub (hoe kan t ook anders met dit rot weer van de afgelopen tijd Boos! ) en ik wil eigenlijk dat ze lekker met schone voeten op stal staat maar we hebben op stal alleen een tuinslang waar koud water uitkomt..en ik vroeg me af of als ik haar beentjes dan afspuit en dan droog maak met een handdoekje en dan weer lekker stal zet of t dan echt kwaad kan dat koude water??? ik kan eventueel ook emmers warm water van binnen halen...t wordt dan helemaal zo'n water ballet..dit heb ik heb tot nu toe wel gedaan hoor maar ik vroeg me af of t met dat koude water kan ...werkt toch een stuk makkelijker met een tuinslang..dan elke keer met emmers te slepen!!

en dan nu mn 2e vraag:

mn paardekind krijgt op dr borst schuurplekken van dr deken...wat kan ik t beste doen om dit tegen te gaan..behalve de plekken in smeren ..zodat de huid in ieder geval niet uitdroogd en kapot gaat door het geschuur van de deken?

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 16:40

Nummer 1: koud water kan geen kwaad Lachen.

Nummer 2: Lastiger op te lossen. Je kunt het proberen met een 'paarden-BH'. Anders zit er niets ander op dan ermee leren leven totdat het weer voorjaar is Haha!.

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 16:41

vraag 1: volgens mij kan dat gewoon hoor met koud water, als je het daarna afdroogd en haar op stal zet is er volgens mij niets mis mee

vraag 2: een paardenbh zoeken! kijk maar eens bij eenmaal andermaal daar staan er een aantal ook 1 met foto, dan weet je wat ik bedoel

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 16:44

wat betreft die plekken t is inderdaad ook geen ramp..t is meer dat ik t voor haar prettiger wil maken dat ik die plekken zelf vervelend vind..t groeit van zelf wel weer bij als ze geen deken meer om heeft natuurlijk!!

dan kan ik mn paardekind lekker met dr voeten onder de tuinslang zetten..t is uit met dat gesleep haha!!